Met dit weer op pad met trailer

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Met dit weer op pad met trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 17:38

Ik moest vandaag eigenlijk op wedstrijd in Neerbosch. (bij Nijmegen). Vanmorgen zat ik echt te dubben omdat het toen wel meeviel. Later ging het steeds harder.
Maar ik belde naar de manege waar het gehouden werd en het ging gewoon allemaal door. Nou lekker dan, het is een selectiewedstrijd dus is leuk om naar toe te gaan. Maar om daarom nu allerlei zaken te riskeren... no thanks!
Ik heb me uiteindelijk afgemeld en ben maar gaan klussen. Nu las ik net op internet dat ze alleen de M1 a.s. vrijdag gaan rijden. De B en L1 hebben ze wel door laten gaan. Heb ik even geluk!

Maar het is echt ongelofelijk hoeveel mensen er gewoon gaan liggen slepen met hun zooi. Terwijl er duidelijk word gezegd dat het onverantwoordelijk is.....
Ik ben fanatiek, maar ik wil toch nog wel langer genieten van het rijden...


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 17:40

Vind ik ook!
Ik had gisteren laat in de middag wedstrijd, dus ik had mazzel met de wind. Als ik vandaag zou moeten, had ik echt niet gegaan. Ik zou het ook onverantwoord vinden tegenover je paard.


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 17:44

Bij ons achter zie je ook altidj de stoet aankomen als er wedstrijd op de club is...
vanochtend ook veel trailers gezien!
Echt onverantwoord, maar ja ieder zijn eigen keuzen!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:03

ja het is wel heel gevaarlijk, mijn instructrice had eigelijk vandaag ook wedstrijd, nou die is dus mooi ook niet gegaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:08

Ik ben wel weg geweest.
Voor mij was het 5 min met de auto.
Maar toen wij aanreden waaide het hard, maar was het nog geen storm.
De terug wel helaas wel, maar toch hebben we niets aan de auto en trailer gemerkt.
Maar we hebben ook gewoon heel erg rustig gereden.

Van de proef waar smorgens gereden moest worden waren er ook geen afmeldingen.
Bij die van de middag wel.

net zijn we ook even op het werk geweest. Tomatenkas.
of daar alle glas is blijven zitten, want de baas is op vakantie.
En daar in de compu word alle weer gemeten.
En daar was goed te zien dat het hier pas vanaf 12 uur is gaan stormen tot 5 uur. Met als hoogst gemeten kracht 12,5 Lips are sealed

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:32

wij werden om 7 uur gebeld dat een wedstrijd niet door ging, een uur later ging een andere wedstrijd niet door. Het was zowiezo onverantwoord om te gaan met een trailer, zag er toestrak een rijden en dacht bij mezelf: die zijn helemaal gek, want bij de weg vielen nogal wat takken naar beneden!

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 21:57

Ik twijfelde ook nog vanmorgen en had er een topic over gemaakt op VMR. Mijn wedstrijd is uiteindelijk afgelast, maar waarschijnlijk zijn er toch nog heel wat mensen door de storm heengereden. Ik moet er niet aan denken dat het mis zou gaan en je bijvoorbeeld met een paniekerig paard langs de weg in dit weer komt te staan.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 22:05

Als je met dit soort weer met de trailer op pad gaat, dan heb je volgens mij niet helemaal goed nagedacht. Als je een klein stukje rechtuit moet zal het misschien nog wel gaan, maar verder lijkt het mij absoluut levensgevaarlijk en bepaald niet fijn voor je paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, janineskolla, Jannie79, Jive03, Jolynne, Laurora, Mayasfrenk, meniekske, MissBambi, Mizora, Pieneappel, rocky_1995, scrabbel, Selina, senna21, Tatjanaa, Typhoon, xTammyy, Zick_Zack en 62 bezoekers