mn weekend alleen op stal zit erop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

mn weekend alleen op stal zit erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 15:20

En t is allemaal eigenlijk best heel goed gegaan Lachen Marengo had vrijdag al een wat dikkere kogel dus die heb ik twee keer per dag 10 minuten afgespoten. Ook liet ie zn eten voor een deel weer ns staan dus getemperatuurd maar geen koorts ofzo. Gelukkig maar. Vrijdag heb ik drie paarden gedaan, allemaal gelongeerd en dat ging best ok Lachen
Zaterdag hoefde ik nog maar 1 paard te longeren, alleen Cara. De mensen van Leroy heb ik nog even geholpen met longeren want die zijn niet heel erg ervaren en moeten wat longeren betreft nog best wat leren. Dus ze wilden er graag iemand bij hebben staan die t ietsje beter wist dan zij *hihi eigenlijk best cool*. Eigenaresse van Jade deed Jaad ook zelf en marengo is even aan de hand gestapt ivm zn beentje.
En vandaag ook alleen Caar gelongeerd. Men wat een weer zeg, t is dat ik de longeerlijn vasthad want anders was ik weggewaaid Haha! Gelukkig gaf Cara er niet echt veel om, das wel weer fijn. Mensen van Leroy heb ik ook weer even geholpen en t was weer gezellig Lachen
T is me allemaal best meegevallen, ben opgelucht dat Marengo geen koorts had (anders had de DA moeten komen enzo blabla) en dat alles goed is gegaan.

Wanneer mag ik weer??? Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:33

heeeey goed zo meid maare je mag het vandaag nog wel ff van mij overnemen er moeten nog wat stallen gemest en paardjes naar binnen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 16:16

hmmm liever niet vandaag vind je t erg??? Haha! Je wil niet weten hoe de weg richting stal eruit zag, rij ik liever niet dat weet ik wel Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:26

ja weet ik wel ik heb nml vanmorgen die van mij al in de wei gezet hehe

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 16:29

hm en vanmorgen viel het nog best wel mee eigenlijk Haha! toen ik terugreed was t nog veel erger. Ben blij dat ik de paardjes allemaal lekker op stal had staan toe n het nog erger werd