Rijden jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Rijden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 15:52

Hallo,

Gaan jullie rijden met dit weer?
Ik niet ik kan niet in een binnenkak rijden en ik ga echt niet buitenrijden.
mischien krijg je wel een tak op je hoofd ofzo.

Lisan


xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:53

Wat een storm he, ik dacht erover om straks nog even in de binnebak te gaan rijden...maar ik kijk wel als het niet te erg stormt Lachen

Boque | Bokai | Buka | Boksel

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:23

Nee, ik blijf heerlijk warm binnen.
Er wordt geadviseerd om binnen te blijven, al het verkeer wordt afgeraden, dus ik ga zeker niet rijden *LOL*

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:31

Vanavond is het even rustig en dan ga ik rijden, of longeren. De bak wordt verbouwd en er hangen dus roodwitte linten die flapperen en herrie maken. Baduh wordt er stressie van, en ik ook.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:35

Nou wij hebben alleen een buitenbak en dat was al een moeras na al die regen, en nu ook nog een keer die harde wind nee dankje. Ik heb geen zin in een tak op mij of in de modder vliegen Lachen. Ik was donderdag al bijna eraf gevlogen omdat een stelletje idioten vuurwerk gingen afsteken.

Het is zo fijn om klein te zijn!!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:37

Vanmorgen om half tien stormde het nog niet, was wel een beetje winderig........maar ik heb heerlijk gereden!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:39

Als ik een eigen paard zou hebben, zou ik juist gaan rijden!
Vind ik altijd zo gezellig, al die manen waaien heeen en weer.
Maar het kan best gevaarlijk zijn ja.
net viel de wind hier wel mee, toen heb ik ook nog met de hond gewandeld (ook heel gezelig al die oren heeen en weer) nu gaat het steeds harder waaien, dus ik dnek dat ik nu niet meer zou gaan rijden. Vanochtend had het wel gekund.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:46

Er is al iemand overleden, doordat ie 'n tak tegen z'n kop aankreeg en 'n straat verderop is hier 'n boom op een huis gevallen. Verder liggen de wegen vol met takken en halve bomen... Ik ben net naar stal geweest om uit te mesten, maar heb voor de rest niks gedaan Bloos

It never eats, it never sleeps, it never stops...

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:52

heb niet gereden, maar sjaak een poosje buiten laten uit wapperen totdat de bomen (letterlijk) om de oren begonnen te waaien.
Op de weg naar stal zijn al 2 bomen om gewaaid, veel andere routes zijn afgesloten of onbegaanbaar. Boos!

Dus net op tijd geweest.

Djilan kon je nog op stal komen???????????????? *LOL*

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:53

Ik heb mijn pony net uitgemest. Maar naar buiten ga ik nu niet. Ik zie wel of het nog lukt vandaag. Ook ik heb alleen een buitenbak en dat is ongeveer 100m lopen, hij mag zeker niet losbreken dan, want dan racet hij over onze kwekerij. Dus laat ik hem maar binnen tot het misschien wat rustiger wordt en anders wordt het morgenochtend voor ik naars chool ga waarschijnlijk.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 17:48

Vanmorgen waaide het heir al vrij hard, maar ik had les afgesproken om 10 uur, dus ik ben maar gewoon gaan rijden. De bak was natuurlijk ook nat en na een uur zat ik echt compleet onder de modder (ik zag niks meer door m'n bril, alleen zand Lachen ) maar Lady was onverstorbaar en ik heb heel fijn gereden.
Met Amiga waag ik me er niet aan met dit weer, en naar de manege rijden met de trailer kan nu ook gewoon niet.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 17:53

nee, buiten waait het te hard, waardoor de binnenbak aan alle kanten rammelt, zo hard waait het nu hier! Als ik zou gaan rijden, dan knalde ik er af!!!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 17:56

Jaja, dappere Mandy Lachen Wij hebben het weer getrotseerd, en heerlijk gereden, in een iets natgeregende buitenbak (bos doe ik inderdaad ook niet, véél te riskant), in de storm en regen, en we hebben genoten Lachen Wat nou mooiweerruiter?? Gek was ze wel, af en toe wat "Joepie"-springen.. Maar ik ben blijven zitten..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:25

wou wel gaan rijden, maar de binnenbakken zijn bezet (springwedstrijd) en op de wei waait het zo hard.
Ben lopend naar Tos gegaan, en belande zowat in de sloot...
Leek me geen idee om op hem te gaan...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23412
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:30

wij hebben op het pad even gestapt en gedraaft net, en de anderen van stal ook maar rijden, nee. Ik kan sowieso alleenmennen of fietsen met haar dus ik heb maar lekker even getut.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:31

Ik vind het levensgevaarlijk om nu te gaan rijden, wij staan midden in een bosrijke omgeving en ik moet er niet aan denken een boom op m'n hoofd te krijgen. Ik weet ook nog niet of ik vanavond wel naar stal ga om koffie te drinken zoals we meestal doen.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:56

Wij hebben gelukkig een binnenbak. Dus ik kon gewoon binnen longeren. En de meeste paarden waren verbazend rustig met die storm. Maar ik heb me niet buiten gewaagd met m'n paard. En dat was omdat ik het net als Gwen het risico, dat je een boom of flinke tak tegen je hoofd of tegen je paard aan waait, te groot vind.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:18

Nee, die fjord die ik rijd gaat toch alleen maar met dr kont in de wind/regen staan Knipoog

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:37

Buiten rijden begin ik nu ook niet aan. Die van mij zijn allemaal nogal heftig met wind, laat staan met dit weer.
Mijn hengst is op het moment vreselijk druk op stal, omdat we sinds gisteren een veulen op stal hebben. Hij moet dus echt getraind worden anders barst ie helemaal van de energie. Ik ben vandaag dus met hem naar de binnenbak gegaan, 1200 meter verderop. Wel met de trailer Knipoog Mag ik eigenlijk niet mee rijden (geen E rijbewijs...), maar die 1200 meter lukt me nog wel...

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:38

sjakie schreef:
heb niet gereden, maar sjaak een poosje buiten laten uit wapperen totdat de bomen (letterlijk) om de oren begonnen te waaien.
Op de weg naar stal zijn al 2 bomen om gewaaid, veel andere routes zijn afgesloten of onbegaanbaar. Boos!

Dus net op tijd geweest.

Djilan kon je nog op stal komen???????????????? *LOL*


Eh, nee dus!

Er zijn inmiddels al 6 bomen over de weg gevallen en op één na gelukkig allemaal al weggezaagd. Was wel blij dat Donsje inmiddels ook niet meer in de wei stond al was het relatief veilig!
Toen de eerste bomen verwijderd waren gingen we vol goede moed naar huis, maar precies na de bocht was weer een boom omgewaaid. Binnen 5 minuten na mijn belletje naar de manege kwamen ze al aan met de elektrische zaag! Wat een avontuur zo zeg!

Hopelijk is het morgen niet meer zo'n overlevingstocht...
Ben je nog bij Jippie op de wedstrijd gaan kijken?

Greetz D.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:58

Ik heb gereden in de binnenbak, ik had mn paarden ook even losgegooit maar dat was vanmorgen vroeg dus toen viel het wel mee en daar staan geen bomen.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 20:17

nee ik ga niet rijden
ik woon in de polder in een straatje met huizen
dus hier was de wind heel sterk
zeker omdat ik aan een grote rievier woon
dus nee dankje ik blijf lekker veilig binne

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 20:30

ik zou vannochtend les op de club hebben, maar ben dus ook niet gegaan vanwege het weer. Vanwege de wind en ik wilde dus ook geen tak op m'n hoofd hebben.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 21:26

ik ga morgen gewoon rijden buiten...weer of geen weer.
tsja anders kan ik net zo goed niet meer gaan rijden deze week.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 22:47

Ik heb vanochtend in de binnenbak gereden. We kunnen nu de binnenbak niet meer in want er is een plaat tussenuit gewaaid, dus het is nu te gevaarlijk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 95 bezoekers