wedstrijd afgelast door storm :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

wedstrijd afgelast door storm :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 15:27

ik had vandaag eigenlijk wedstrijd van het zwemmen. Grrr maar omdat het te hard waait is het afgelast, sommige moeten namelijk ver rijden om bij het zwembad te komen en het is onverandwoord, ik baal er eigenlijk best wel van, maar van de andere kant heb ik nu wel langer de tijd om te oefenen Tong uitsteken
en de boom bij ons voor staat gevaarlijk te wiebelen, ik hoop dat hij de storm overleeft, anders heb ik straks misschien een boom in mijn slaapkamer Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.



Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:46

Er zijn een heleboel dingen afgelast.
Ik zag net dat Betaald voetbalwedstrijd zijn afgelast, attractieparken die sluiten.
Ik zou eigenlijk vandaag ook geschreven hebben bij de jury op een ponywedstrijd. Maar die wedstrijd is afgelast. Gelukkig maar.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:04

Das echt gemeen! Had je vorige week wel naar Lunteren kunnen komen! Nu duurt het vast wel weer een tijdje voordat ik mijn schoonzussie meet.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:06

Op Schiphol ligt ook alles stil!
Fijn als je nu terug komt van je vakantie

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 21:10

inderdaad je zult maar terug moeten komen. Echt een ramp en met treinen is het ook al dat de bovenleidingen op verschillende plaatsen stuk zijn.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 21:14

Ik zou vandaag ook een wedstrijd hebben (dressuur, cross, springen). Iedereen gisteren druk bezig geweest, paardjes klaarmaken, alle spullen inpakken etc. Vanochtend vroeg opstaan, en als iedereen daar is om half 8 horen om te vertrekken, horen we dat het is afgelast Boos! Gelukkig is het verplaatst naar volgende week. Gisteravond hadden we ook al gebeld, maar toen hadden ze nog gezegd dat het door zou gaan...

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:56

De treinen hebben vandaag nog steeds vertraging en wel 20 minuten bij ons in Venlo naar eindhoven tenminste vanmorgen. Ja het was echt noodweer gisteren avond, maar maakte mij niet veel uit want ik mocht bij mijn vriendinnetje blijven slapen omdat het zo gevaarlijk was op de weg. En toen heeft mijn heeelllleeeeeeeeeeee aardig schoonvader mij vanmorgen eerst naar huis gebracht en daar de tas opgepikt en toen naar school gebracht lief he?

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:49

das allemaal maar jammer zeg, en dan nog maar te bedenken dat ik er helemaal niks van heb gemerkt, niet een druppel!!!!hehehehehe, hier is dus niks afgelast en het was lekker zonnig weer en de temperatuur was net perfect 20 - 25 graden Celcius, dus ik ben lekker het zwembad in geprongen en heb ook een heleboel buiten gespeelt met de buurjongen, zelfs de auto gewassen Haha! (gemeen van mij he? Tong uitsteken Extreme duivel Schijnheilig )

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:24

grrrrr carlos moest dat nou weer effe eruit??? Ik wil ook naar amerika hebben jullie nog plaats voor 2 personen om daar te komen wonen???

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:17

Dennis v m schreef:
grrrrr carlos moest dat nou weer effe eruit??? Ik wil ook naar amerika hebben jullie nog plaats voor 2 personen om daar te komen wonen???


ja we hebben nog een honde hok Tong uitsteken passen jullie wel in he? Tong uitsteken nga nga nga, maar ja kom dan maar gewoon en we regelen wel iets

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:40

haha ja we regelen wel iets. Lig ik daar fijn in het zwembad de hele nacht nouja boeien. Lijkt me wel vet relaxt daar in Amerika.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 02:04

ja hoor, vooral in de winter wanner het water temp een ummm 20 graden is Haha! have fun, ik denk dat jullie wel een manier vinden om lekker warm te blijven (we hebben 2 luchtkussens HINT HINT)

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 10:29

ja carlos, maar die zijn wel allebei lek, ow nee je moeder had weer nieuwe gekocht, maar mensjes wel even ontopic weer he

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: evelien1000, Facebook, Lugea, Tigerboy, Urona447, xLauLaUx, YandexBot en 183 bezoekers