Eerste binnenwedstrijd L1 rampzalig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Eerste binnenwedstrijd L1 rampzalig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 10:34

hihi Haha!
Nouja zo'n ramp was het niet, we hebben ff leuk gereden en tsja het houdt je van de straat he }>
Ik moest dus vandaag in Lunteren starten; lekker dichtbij. Aangezien het buiten losrijden was en er 's nachts echt een storm gewoed had, belde ik van te voren nog maar ff of het losrijden te doen was. Jahoor, er zijn alleen wat plassen. NOu, ik heb er toch maar niet op vertrouwd en ben thuis los gaan rijden. Toen paard op de trailer, en daar nog even een paar rondjes gemaakt in het zwembad (jaja, een paar plasjes Extreme duivel )

Goed, Waldo was erg goed los... Pling liep lekker bij het losrijden. Deze wedstrijd had ik al een keer gereden in Februari, maar nu was het onze eerste binnenwedstrijd (tweede in totaal)
Nou, toen ik de bak in reed keek Wal ineens om zich heen, zette zn onderhals erop, en het was één bonk spanning. Vorige keer had ik weinig punten omdat ik impuls miste, dus ik dacht, ik rijd hem even lekkervoorwaarts een rondje door de bak voor ik begin. NOu, meneer wilde de hoeken niet door en niet buigen hihi. Goed, ik begin, scheef naast de Ac lijn, nek weggedrukt.. Scheve mond Eerste volte 10m die ik rijd heb ik m teveel op druk en begint ie te galoperen Boos! Nouja, zo ging het een beetje door, slordig enzo. Galop ging okee, ik denk 'ik knal er een middengalop uit' (dat kan ie iniedergeval!) dacht Wal 'heeeee we mogen' en was ie niet echt meer terug te nemen Haha!

De laatste helft ging beter dan het begin! Dus dat was al wat.

NOuja, qua punten was ik al begonnen met een 5 voor het binnenkomen, een 5 voor iets daarna en een 3 voor mn volte 10m Huilen dus toen had de jury zijn oordeel waarschijnlijk al gevormd hihi. Toen het beter ging had ik wat 6en, maar op alle galoponderdelen had ik een 5. Middengalop? Verruimt niet. Geen verschil te zien (?) Dat was het enige wat ik een beetje bullshit vond want je zag écht wel dat ik middengalop reed. Boos! Maargoed..
Ik had wel een 7 voor mijn wijken!!! Daar had ik op geoefend dus kan ik tenminste nog ergens trots op zijn Pling

Resultaat? 145 punten. Dieptepunt.. Tsja, had niet meer verwacht eigenlijk. Reed ook nog eens na degene die won met 169 punten dus leek ik wel helemaal rampzalig hihi Knipoog

Conclusie? Als ik een tweede proef had mogen rijden had ik daar denk ik wel een puntje gehaald, want Wal moest echt gewoon wennen aan de bak, aan het einde van de proef liep ie best okee. En ik had misschien beter terug kunnen rijden dat rondje voordat ik begon want nu had ik té veel impuls Lachen Ik ga kijken wanneer ik weer kan starten, maar als dat net als nu 1x in de twee maanden wordt ga ik liever niet, want dan krijgen we er geen routine in en start ik liever weer in het outdoor seizoen.

Dus.. voor alle bokkers die roepen dat de negatieve resultaten nooit op bokt gezet worden.. Tadaaaa Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 12:04

haha ik weet precies wat je hebt meegemaakt tijdens je proef!ik moet het zelf echt van de buitenwedstrijden hebben!Binnenbakken vind Quentin echt eng en dan is een een echte ramp!heb ns een hele proef op de binnenhoefslag gereden....
Ik mag vanmiddag ook weer, moeten wel buiten losrijden, dus dat zal ook wel een groot zwembad zijn!en het stormt hier nogsteeds!!!
en daarna in de binnenbak met hele veel mensen langs de kant en achter de ramen van de kantine, en de bakrand zit dus gelijk bij het raam, dat vind ie ook nog eens supereng

en t wordt mn 2e keer M2 dus ik denk dat ik vanmiddag ook n wat minder goed resultaat hier op bokt neer kan zetten!
ach ja vorige keer 146 punten want hij liep te braaf met te weinig impuls.
maar toen had de nr 1 maar 11 puntjes meer!ik was dus 8e van de 8 maar ja!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:16

Ik baal er bij de Luna altijd wel van dat je er maar een proefje kunt starten, maar ja. En dat losrijden daar is ook geen succes. Zo heb ik daar achter de bak op dat gedeelte eens los moeten rijden. Met tig man kriskras door elkaar. Maar goed, hopen dat het er straks met de nieuwe bakken beter te doen is.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:22

zonde maar ach je bent weer een ervaring rijker.
Met geen verschil bedoelen ze vaak geen verschil in verruimen , hij wordt niet ruimer gaat alleen maar harder.
jammer maar volgende keer beter toch?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:38

Dat is echt balen.
En idd weer een ervaring rijker.
En zo kijken ze dadelijk steeds minder.

Volgende keer meer succes Lachen

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 22:35

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:46

Leuk he, zo'n binnenwedstrijd. Ik heb een keer in Emmeloord binnen gereden. Indoor Noordoospolder heet dat. Hier kun je lekker binnen inrijden, maar de kantine ligt tussen de twee bakken in, dus als je je proef moet rijden, ziet hij geen enkel ander paard meer. Dat is niet leuk. Bovendien was alles heel leuk versierd. Gordijnen bij binnenkomst. Ik starte L, maar ik voelde me een echte beginner, moest namelijk aan het handje naar binnen gevoerd worden, omdat hij niet onder de gordijnen door durfde. Eenmaal binnen schrok hij van alle reclame en het heteluchtkanon op de tribune. Ik had een bak van 10 bij 30 tot mijn beschikking. Kon niet in de hoefslag komen. Toen ik moest gaan wijken en hij eindelijk richting hoefslag ging, viel er een kind van de tribune en plotsklaps was ik weer terug op de AC-lijn. Voor mij hoeft het niet meer. Het viel mee, ik had geen verliespunt, maar ik ben wel kieskeurig geworden voor binnenwedstrijden.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:03

ik heb ook n hekel aan binnenwedstrijden!
soms moet je buiten losrijden, dan weer is er 1 grote bak daarin een wedstrijdring uitgezet en op t kleine stukje wat overblijft moet je met zn allen losrijden...
dan weer is de bodem van zo'n bak superslecht vol kuilen enz

ergste was nog wel, losrijden in d hele licht bak met goede bodem, dan in t midden een rij stallen aan de andere kant ervan was de wedstrijdbak helemaal donker en dan paar hele grote witte reclameborden(=eng!) en aan de zijde bij de C was kantine en door het raam van de kantine zag je zo een trein langskomen! met veel lawaai enz!
dus ja ik bij X halthouden, komt er n trein voorbij, en heb hele proef met n gek paard moeten rijden, op de binnehoefslag met zn hoofd in de lucht!

dus nee, geef mij maar buitenwedstrijden, altijd op n heeeeeeeel groot grasveld, met allemaal juryauto's en verder geen enge dingen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers