Meer dan een paardenfluisteraar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Meer dan een paardenfluisteraar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 18:24

Hoi,

Voor wie een paard heeft met trauma`s of met problemen waarmee de dierenarts niets meer kan. Boos!
Ik heb hele goede ervaringen met Marijke Böinck!
Kijk op www.cherokeepaarden.nl

Greetz Djilan

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:39

ik heb je verhaal gelezen ove rjou en don, wat geweldig, ik kan het bijna niet geloven , ennuhm , dat van die tuin enzow dat ze dat allemaal kon vertellen is dat echt waar?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 23:13

Ja, dat is echt waar.

Ze kwam toen voor de eerste keer en ik wist dus echt niet wat ze precies deed of wat ik moest vertellen. Maar terwijl ze naast Don stond begon ze dat soort dingen allemaal te vertellen. Mijn moeder en de boerin van de stal waar ik toen stond stonden er ook bij en we stonden met open mond te luisteren.
Je kon ook precies aan Don zien wanneer hij iets ergs vertelde, want hij keek dan bang en/of werd erg onrustig.

Na die eerste keer heeft hij ook nooit meer beelden aan haar laten zien. En dat terwijl ik hoopte dat hij meer van zijn tijd voor mij zou laten zien. Ik weet alleen dat hij, toen hij bij de handelaar in Leiderdorp stond, heel goed bevriend was met een hond. Die zat daar in een kennel opgesloten. Ze werden maatjes omdat ze allebei zo zielig waren. Dat was voor mij de verklaring waarom Don nooit schrok van blaffende en rondspringende honden. Hij had er een als vriend gehad. Hij `vertelde` dit aan Marijke omdat hij de hond, na al 4 jaar gescheiden te zijn, nog miste! Huilen
Apart hè!
Maar ik heb ook bij haar stage gelopen en heb de meest onvoorspelbare dingen meegemaakt. Dat kun je gewoon niet verzinnen!
Er staat ook een verslag van de IJslanders, daar was ik toen bij.

Groet Djilan

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 00:02

Goh , wat indrukwekkend , maar ook verbazingwekkend.. Niet dat ik je niet geloof, maar ik denk dat ik het toch eerst met mijn eigen ogwn gezien moet hebben om het ECHT te geloven..
was die stage leuk?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 18:25

Jazeker, heb allerlei soorten paarden voorbij zien komen, van IJslander tot Fries en KWPN'r tot arabier.
En je ziet en hoort gewoon zoveel!
Paarden vertellen echt de leukste, gekste en soms ergste dingen.

Een paard bij ons op stal vertelde bijv. dat op de stal waar hij daarvoor stond (en ik en nog een paar ook) een man rondliep die naar mensen heel vriendelijk was. Wij dachten dat hij ook zo naar paarden was, tenminste als wij er bij waren. Bleek dat hij, als er niemand was, heel erg gemeen kon zijn!!

Er komen tegenwoordig ook steeds meer paarden bij haar waarvan de eigenaar in de reguliere geneeskunde werkt.
Ik snap dat je het eerst wil zien. Als ik er niet bij zou hebben gestaan zou ik waarschijnlijk hetzelfde zeggen!

Groet D.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 09:02

en wat is de prijs hiervan dan?

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:47

jeetje, het klikt allemaal zo ongelovig, ik bedoel ik geloof het echt hoor, maar als je het zo leest heb je zoiets ja het zal wel.
ik had nog nooit van haar gehoord, die site heeft mij wel zeer nieuwsgierig gemaakt, moet ik zeggen!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:54

iniedergeval heeft ze een heel stel tevreden klanten Haha!

dat vraag ik me ondertussen ook wel af ja , hoeveel kost dit hele gebeuren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:04

Heb haar ooit een keer een mailtje gestuurd, heb nooit antwoord gekregen.

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:33

En ik wil ook wel weten wat het kost, ik bedoel, Baduh heeft ook duidelijk een hoop meegemaakt.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 23:29

klinkt van 'dat kan niet' maar toch he, ja, ik zou het ook met m'n eigen ogen moeten zien, het kan gewoon niet dat een paard dat 'vertelt' want het vermogen om menselijke dingen uit te drukken kent hij niet.
het zou kunnen dat het echt is
het zou kunen dat het vals is en er geinformeerd werd ofzo

k zou het echt zelf moeten zien. en ook ik geloof je, maarja je begrijpt dat het 'vreemd' klinkt he

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 00:10

Als je haar mailt antwoord ze niet. Ze gebruikt reclame van artikelen die heel lang geleden gemaakt zijn en ik ken maar weinig mensen die haar na twee keer terug lieten komen. Het verbaast mij dat ze nog bezig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 14:27

Hoe bedoel je dat Sarabande? Verbaasd dat ze nog bezig is?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 00:02

russel schreef:
Heb haar ooit een keer een mailtje gestuurd, heb nooit antwoord gekregen.


Ik weet het! Ze zit zelf nooit achter de pc, maar haar man wel. Ik kreeg laatste ineens ook geen reactie op een mail van mij.
Toen ik belde bleek dat de computer zo vol met virussen zat dat hij helemaal opnieuw geïnstalleerd moets worden. Ze zijn daardoor helaas een aantal mailtjes kwijtgeraakt.
Gwoon nog eens proberen of anders bellen!

Djilan

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 00:10

ponyzotje schreef:
klinkt van 'dat kan niet' maar toch he, ja, ik zou het ook met m'n eigen ogen moeten zien, het kan gewoon niet dat een paard dat 'vertelt' want het vermogen om menselijke dingen uit te drukken kent hij niet.
het zou kunnen dat het echt is
het zou kunen dat het vals is en er geinformeerd werd ofzo

k zou het echt zelf moeten zien. en ook ik geloof je, maarja je begrijpt dat het 'vreemd' klinkt he


Geïnformeerd is ze maar gedeeltelijk. Je gaat natuurlijk naar haar toe omdat je paard klachten heeft. Maar er komen heel vaak dingen naar voren waar je zelf niet eens aan zou denken om het te vertellen!

Een paard 'praat' dmv videobeelden. Tenminste, zo probeert Marijke het te omschrijven. Bij het ene paard komt er een mooie chronologische film uit, bij de ander zijn het allemaal fragmenten die door elkaar lopen. dat hangt van het karakter van het paard af. En soms verteld het paard helemaal niets... Komt ook voor nl! Dan komt het pas bij een tweede keer of nooit. Maar dat zegt ze dan wel.

De kosten van een behandeling van een uur zijn 70 euro. Vind ik in vergelijking met wat Eric Laarakker vraagt zeker niet duur! Party!!

Greetz Djilan

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 00:15

sarabande schreef:
Ze gebruikt reclame van artikelen die heel lang geleden gemaakt zijn en ik ken maar weinig mensen die haar na twee keer terug lieten komen.


Meer artikelen zijn er tot nu toe ook niet over haar geschreven enne, ze doet nog steeds hetzelfde werk!

En dat ze haar niet terug lieten komen... Was misschien niet meer nodig?
Daarnaast heb je altijd wel ontevreden klanten. Maar ik weet zeker dat er veel meer klant wèl dan niet tevreden zijn!

Djilan (die misschien wel bevooroordeeld is, omdat Marijke haar paard zeker weten geholpen heeft! )

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 12:39

70 euro valt nog best wel mee.
Ik zou het nog altijd met m`n eigen ogen moeten zien ... maar voor een groot deel geloof ik ut wel.
Vooral de verhalen die op haar site staan klinken heel gelukkig en tevreden.

en djilan, misschien kun jij haar ook helpen.... met een virus scan Knipoog


groetjes!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:52

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar ook ik heb last van virussen en pc problemen. Maar ik ken erg veel mensen die teleurgesteld zijn in Marijke met name omdat ze "niet meer thuis geeft" wanneer het niet geholpen heeft en je wilt daarop terugkomen. Iedereen mag het proberen natuurlijk, maar betaal haar maar pas wanneer gebleken is dat haar ingrijpen geholpen heeft.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 19:45

Hoi Sarabrande,

Ik weet inderdaad dat het af en toe moeilijk is om haar te pakken te krijgen, maar ik heb nog nooit gemerkt dat er niet met haar te praten zou zijn als iets niet (zichtbaar) zou hebben geholpen.

Na de eerste 2 behandelingen kon ik bij Don ook niet veel verschil merken, maar achteraf bleek het de 'opstartfase' van het herstel te zijn (zo noem ik het maar even...). Daarom kan ik mij eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat een behandeling van haar niet zou werken. Heb het in ieder geval nog niet meegemaakt.

Maar als jij zulke mensen kent ben ik wel heel erg benieuwd!

Groet Djilan

horsey

Berichten: 240
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:49

Als ik het dan goed begrijp. ( Had namelijk nog nooit van haar gehoord, waarschijnlijk goed nieuws, want dan heb ik haar ook nog niet nodig gehad) Ziet zij de verhalen die paarden te vertellen hebben? En voor de rest wat doet ze dan? Is bijna het zelfde als reiki I ? Een hoop vuiligheid komt naar boven, geeft bevrijding en lucht maar verwerken is een heel ander verhaal.
Wat behalve luisteren doet ze dus nog meer?
Met wat voor problemen gaat men naar haar toe?
Ik ben toch al heel wat paarden tegen gekomen op mijn pad, ook andere dingen geprobeerd dan de reguliere weg, maar gelukkig heb ik meestal alles zelf op kunnen lossen, mbv dierenarts of niet.
Goede verzorging, vertrouwen geven, in hun waarde laten en geduld, daarmee kom je vaak al een heel eind voor de psychische gevalletjes onder ons, toch? Oh ik geloof zeker in het paranormale en gaves, maar alleen luisteren is vaak niet genoeg.
Maar, ik ken haar en haar methodes ook niet.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 20:06

Oh, maar ze luistert niet alleen!
Ze magnetiseert, gebruikt accupressuur en daarnaast maakt ze gebruik van phytotherapie en homeopathie als middelen.
Maar lees maar even op de site, dat zegt waarschijnlijk meer!

En idd, mensen kunnen een hoop zelf doen om hun paard te helpen. Het is alleen vaak wel handig als je weet wat het probleem bij/van het paard is. Daar kan Marijke goed bij helpen.

Zelfs als je zelf al reiki oid doet is het vaak moeilijk om bij je eigen dieren iets te constateren, omdat je er zo dichtbij staat en een hele goede band hebt. Je ziet dan sneller iets over het hoofd, of het dier laat het niet aan jou merken.