Zo stom geweest!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Zo stom geweest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 00:01

Hoi!

Ik had vandaag een vreselijk domme aktie, ik beloof ook plechtig dat ik het nooit meer in mn hoofd zal halen

Vandaag had chinouc een ''mazzeldagje''.Ik had niet zoveel tijd dus ik dacht ik gooi haar lekker los.
Voor de bak(een grote modderpoel) heb je een grote speeltuin in een nog grotere zandbak en daar staat een hek om heen.
Ik dacht..nou weet je wat ik laat haar in de speeltuin even rollen en daarna zet ik haar in de bak.Ging prima!Totdat ze het in dr bol kreeg en een run nam naar de bak, waar stenen voor liggen en een bankje staat.
Ze glijd uit met dr voorbenen gestrekt en glijd zo met dr rechtervoorbeen tegen het bankje!
Ik schrok me wezenloos, en gelukkig stond ze snel weer op en kwam naar me toelopen.Ik vreeste het ergste maar gelukkig viel het redelijk mee.
Ze had wel een aardige schaafwond aan de binnenkant van haar been, maar verder was er gelukkig niets te zien.Ik heb het snel schoongespoeld en gekoeld en er toen bethadine op gedaan.
Ik ben net nog even wezen kijken en gelukkig is er niets opgezet Pling
Echt ik voel me zo stom Koe

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 00:06

Maar je neemt toch aan dat paarden niet zo dom zijn om te rennen als 't glad is Verward Ze hebben eigenlijk redelijk vaak nogal domme actie's. Misschien ligt 't aan 't feit dat dat deze gedomesticeerd (schrijf ik dat goed? Haha!) zijn, want als de wilde paarden zo dom zouden zijn zouden ze al uitgestorven zijn Haha!
Sorry andere paardenliefhebbers, word niet boos op mij: Ik ben klein, lief en on-intelligent Schijnheilig

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 08:31

Kais schreef:
Maar je neemt toch aan dat paarden niet zo dom zijn om te rennen als 't glad is Verward


Wel hoor.. ik ga er vanuit dat Fleur in het gangpad precies zo draait dat ze de bezem aanraakt, de steel op haar kont valt, ze van schrik opzij springt, de kruiwagen omgooid, daar van schrikt, naar buiten rent, de bocht te scherp maakt, uitglijdt, omhoogkomt als er net een fietser langs komt, daar rakelings langs scheurt en vervolgens tegen een scherp voorwerp tot stilstand komt.. Knipoog

*zucht* als er één diersoort is dat blessures opzoekt.. Scheve mond

Sterkte met je paardje!