De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 11:38

pluimpje schreef:
tamaraatjuh schreef:
Tja, leuk voor je, maar ik zou zelf nooit een naam laten zetten Nu denk je dat het je nooit gaat vervelen, maar je bent pas 16!


ik had op mijn 14e al een tattoo, geen naam dan maar heb dr nooit spijt van gehad


Ik vind een tattoo zelf ook niet 'erg' ofzo, vind het zelfs heel leuk, maar de naam doerak betekend nu heel veel voor je, en je zal nu ook niet willen geloven dat dat ooit minder wordt, maar over 30 jaar heb je misschien een ander paard dat héél veel voor je betekent...en dan loop jij met Doerak rond...

En daarbij natuurlijk alle ranzige mannetjes op het strand e.d.

Ik vind het trouwens wel apart dat je ouders dit goedvonden Mijne zouden me echt niet laten gaan...


doerakje
Berichten: 2462
Geregistreerd: 17-10-04

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-05 16:23

nogmaals.. mijn ouders weten wat doerak voor mij betekend.. ik zal misschien over ene paar jaar wel weer en ander paard nemen maar niet inplaats van doerak.. hij blijft nog wel ene jaartje of 30 hij is nog jong.. ik heb ook een ander paard gehad,maar de naam van haar zal ik nooit laten tatoeren omdat dat een hele andere betekenis voor mij heeft.. Doerak en ik zijn nu bijna drie jaar samen,zijn dezelfde dag jarig enz. dus dat zit echt wel goed tussen ons.. mijn moeder heeft na mijn operatie ook gemerkt dat het allemaal heel snel over kan zijn en begrijpt dat ik nu wil leven.. de schat..

doerakje
Berichten: 2462
Geregistreerd: 17-10-04

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-05 16:27

mensen roepen de hele tijd dat ik zo jong ben.. nou goed dat moet ieder voor zich weten.Maar nogmaals,inmiddels heb ik misschien meer levens ervaring dan de gemiddelde mens op hun 80e en dus weet ik heel goed waar ik mee bezig ben bedankt voor de bezorgd heid..
m'n leven is al zo kort en rot ,ik maak er het beste van.
en wat betreft die vieze mannetjes.. ach ja dat moeten ze helemaal voor zich weten..

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 12:46

altijd maar dat eindeloze gebemoei
ik vind een tattoo is iets waar je zelf voor kiest!
of je er nu later spijt van krijgt of niet.
ik zelf vind beter een naam van je paard dan van je vriend!
ik zelf wilde ook altijd promiss laten zetten..
maar ga volgende week gewoon een paardje laten zetten..
mischien dat ik dat ooit nog wel ga doen!
ik vind je tattoo heel mooi..en jij heb er zelf voor gekozen!
wat koste het bij jou?

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 12:54

tamaraatjuh schreef:
tamaraatjuh schreef:
Tja, leuk voor je, maar ik zou zelf nooit een naam laten zetten Nu denk je dat het je nooit gaat vervelen, maar je bent pas 16!


ik had op mijn 14e al een tattoo, geen naam dan maar heb dr nooit spijt van gehad


Ik vind een tattoo zelf ook niet 'erg' ofzo, vind het zelfs heel leuk, maar de naam doerak betekend nu heel veel voor je, en je zal nu ook niet willen geloven dat dat ooit minder wordt, maar over 30 jaar heb je misschien een ander paard dat héél veel voor je betekent...en dan loop jij met Doerak rond...

En daarbij natuurlijk alle ranzige mannetjes op het strand e.d.

Ik vind het trouwens wel apart dat je ouders dit goedvonden Mijne zouden me echt niet laten gaan...
[/quote]

ik vind niet dat andere hierover kunnen oordelen..
niemand weet hoe zij zich hierover voelt..
al loopt zij over 30 jaar met die tattoo rond..
de tattoo is nog niet eens zo heel groot..
dan is het nog altijd de naam van een dier waar ze heel veel om heeft gegeven..
zo zie ik het..ze heeft er tenslotte zelf voor gekozen..
of ze er nu spijt van gaat krijgen of niet...
[/quote]
[/quote]

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 12:58

ik zit zelf met tattoos altijd meer met het vervormen, op je 16e ben je meestal nog goed in shape, over dertig jaar herken je die letters niet meer (net als die vrouw met het citroentje op haar kont dat een rare vervormde gele vlek werd).

Je kunt hem dan weg laten laseren natuurlijk maar ik denk dat je er dan wel van baalt.

plus inderdaad dat het paard waar ik op mijn zestiende doodveel van hield nu nog steeds lief is maar niet meer HET paard. Hoop dat het bij jou wel zo blijft.

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

chera
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: N-Holland

Re: De naam van mn paard getatoeërd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 16:02

Ik vind het een hele leuke tatoe, misschien omdat ik de betekenis erachter kan begrijpen.
Dat gezeur dat ze te jong zou zijn of dat de tatoe uit zou rekken naarmate ze ouder word, ik snap het wel maar gelukkig is dat haar beslissing.
Sommige dieren betekenen nou eenmaal meer voor je dan andere, en dat weet je gelijk, daar hoef je niet 20 jaar voor te wachten.
Ben zelf dan meer van de konijnen maar het zal gevoelsmatig niet heel veel verschillen van paarden, honden.......
Heb nu zo'n 14 konijnen zitten en nog wat in het nest, meerdere zijn er hier gekomen, geboren en gestorven, maar mijn eerste konijn blijft het bijzonderst, daar had ik een band mee waar je U tegen zegt.
Ik kan me zomaar voostellen dat ik die naam zou laten vereeuwigen op mijn lichaam.

En dat er vieze mannetjes zijn die achter de naam Doerak van alles zoeken, tja, dat houd je toch wel, daar zijn het vieze mannetjes voor


Chera

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 16:11

ik vind hem netjes gezet, en de letters zijn mooi qua stijl!
als jij er maar blij mee bent, en je had al toestemming van je moeder, dan zie ik geen probleem


hier betekend doerak trouwens vibrator maargoed voor jou betekend doerak natuurlijk iets heel anders

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 16:26

Persoonlijk zou ik nooit de naam van mijn paard/pony laten tatoueren. Beetje erg Penny

schoentje-past-goed-aan-mijn-pootje

love_tommy14

Berichten: 94
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: brabant

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 16:49

het lijkt me ook niet leuk om de naam op je onderrug te hebben... dan kun je je eigen tatoo nieteens zien of je moet met allemaal spiegels gaan klooien. en het is opzich goed bedacht dat je het daar wou om het mooier te maken maar als je er spijt van krijgt vind je je rug alleen nog maar lelijker en als je het weg laat halen zul je nog altijd blijven zien dat je daar een tatoo had dus ook dan wordt het er niet mooier op..

maarja je hebt er zelf voor gekozen en ik hoop dat je er veel plezier mee hebt. wel dapper dat je het durft! ik zou het nooit durven.

|<-*-_-*-_-*Gretja*-_-*-_-*->|

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 17:05

Renske20 schreef:
hier betekend doerak trouwens vibrator maargoed voor jou betekend doerak natuurlijk iets heel anders


hahahaha

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 17:53

magriet schreef:
Persoonlijk zou ik nooit de naam van mijn paard/pony laten tatoueren. Beetje erg Penny

eh denk niet dat een penny gauw een echte tattoo laat zetten hoor Meer met pen een naam schrijven ofzo. Dit valt nou niet echt onder "penny". By the way ik vind hem erg mooi. Ik zal zelf niet snel een naam laten zetten, maar hij is wel mooi. Ik heb sinds mijn 14e een spin op mijn schouder/bovenarm. Mijn moeder en ik zijn samen geweest, mijn moeder liet een vlinder zetten, ze heeft die van mij ook betaald! Coole moeder he?


Tinkermuts

Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 07:11

pfff, wat een gezeur weer, harstikke leuke tatoo, en ook over dertig jaar nog.
ik heb acht jaar geleden mijn eerste hond van een foto af op mijn rug laten tatoueren en heb daar geen spijt van, ga dit ook nooit krijgen, ik heb deze hond als pup gekocht, heb hem 14 jaar bij me mogen hebben, hij is nu overleden, maar hij was de eerste waar alles om begon, mijn werk, mijn hobby, ik heb nog nooit zo'n goede vriend gehad als deze hond was en over dertig jaar denk ik nog aan hem, die liefde gaat niet verloren.
dit is een soort eerbetoon aan hem en niet om stoer te doen, dat is bij Doerakje denk ik ook het geval.
en dat je de tatoo niet zelf kunt zien, nou en, gaat erom dat deze er zit en tatoo's zijn iets wat van jezelf is en dat hoort bij je, wat een ander er ook van vind.

Ik heb een aantal tatouages waarvan ik de eerste op mijn 15e heb laten zetten en die is echt niet vervormd hoor door de groei, deze tatoo is nu 17 jaar oud en ik koester deze ome\dat het echt bij me hoort.

en dat gezwets over vieze mannetjes, so what, moet je daar rekening mee gaan houden, dan kun je toch niet normaal meer leven

dus Doerakje, koester je tatoo, ik vind het erg leuk, de liefde voor je paardje blijft echt wel bestaan

Kelloriejj
Berichten: 1643
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Doetinchem, Gelderland

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 07:20

Ik vind um super! Zelf ban ik 17 en wilde er ook 1 laten zetten, maar wacht toch nog even omdat ik er niet zeker van ben. Maar als jij dat wel ben en er gelukkig mee bent, wie zijn wij dan om daar wat van te zeggen! Ik vind het Super dat jeje pony naam tatooeerd ofzoiets, En super mooie letters! K ben blij voor je! Ciao

Ben weer up to date na een half jaar afwezigheid *(30-11-06)*

Kelloriejj
Berichten: 1643
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Doetinchem, Gelderland

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 07:21

Ik ga helemaal met tinkermuts mee, goed gezegt tinker!

Ben weer up to date na een half jaar afwezigheid *(30-11-06)*

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:21

ik heb ook de naam van mijn pony op mijn schouder staan
foto in profiel

ik vind die van jou mooi hoor netjes gezet

janneSs
Berichten: 39
Geregistreerd: 09-07-05

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:52

mhhh zelf zou ik nooit een hele naam van mijn paardje plaatsen... maar miss wel gewoon de eerste letter op een plek die normaal verstopt zit onder de kleding.. het gaat tenslotte alleen om het idee dat je paard altijd bij je is. maar dan kan je eigenlijk ook gewoon een foto of kettinkje met haar naam erop altijd bij je dragen..

Het is simpel.. Ik hou gewoon van paarden Haha!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 16:01

Doerak = vibrator. Renske ik woon dicht bij jou in de buurt maar dat is mij echt niet bekend. Misschien iets typisch Hogeloons .

Kan helaas de foto niet zien.

Ruga
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-11-04

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:08

Tinkermuts schreef:
pfff, wat een gezeur weer, harstikke leuke tatoo, en ook over dertig jaar nog.
Dus Doerakje, koester je tatoo


Ben ik het mee eens. Jouw lijf, jouw keuze, en ik zie niet in waarom dit over 30 jaar minder betekenis zou hebben. Waarschijnlijk wel een andere, maar daarom niet minder mooi. Misschien kijk je er dan op terug met mooie herinneringen aan je jeugd..

PS: mijn paard heet Húligàn (Hooligan dus), niet geschikt als tatoo

Machonito

Berichten: 1614
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: ergens tussen de Noordpool en de Zuidpool

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:14

Nou ik heb ook een Tattoe op me arm.
Geen naam maar wel een mooie tekening van me kleine hengstje Machonito
En ik heb er geen spijt van.
Eerst dacht ik dat mijn ouders ook boos zouden worden maar nee hoor ze vonden het heel mooi.

Tot nu toe ben ik er trots op

Marcel Knaapen ik mis je zo.
Je bent een super ster aan de hemel.


PartTwo

Berichten: 1349
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: rotterdam

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 13:59

hij is erg mooi gezet, en het is jou keus en ik snap helemaal dat je hem wilt en over 50 jaar zal doerak voor jou nogsteeds heel speciaal zijn.
ik heb zelf ook 3 tatoages, waarvan 1 de naam van mijn vriend op de binnenkant van mijn rechter enkel en ik zou graag de naam van mijn paard aan de binnenkant van mijn linker enkel willen.

Mijn Vriend en mijn merrie van Jet Set D zijn zoooo lief:)

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:12

magriet schreef:
Persoonlijk zou ik nooit de naam van mijn paard/pony laten tatoueren. Beetje erg Penny

Jeej! Dan ben ik ook een penny..

Beetje een rare opmerking maar goed..

Meis.. Als jij er blij mee bent is het toch goed. Het is jouw lijf, jouw betekenis!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Uvano
Berichten: 20
Geregistreerd: 28-07-05

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:36

Ik heb ook de naam van mijn overleden paardje Waldo op mijn voet laten zetten. Hij was mijn eerste paard heb hem 15 jaar gehad en zo veel samen meegemaakt echt mijn beste maatje. Daar ga ik echt geen spijt van krijgen .

Zal wel aan mij liggen maar ik zie de foto niet

Lieve Robert, je bent veels te jong bij ons weggegaan. Dit had nooit mogen gebeuren!! Mis je broertje!! HvJ je grote zus

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Re: De naam van mn paard getattoerd!!!!!ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:40

Uvano schreef:
Ik heb ook de naam van mijn overleden paardje Waldo op mijn voet laten zetten. Hij was mijn eerste paard heb hem 15 jaar gehad en zo veel samen meegemaakt echt mijn beste maatje. Daar ga ik echt geen spijt van krijgen .

Zal wel aan mij liggen maar ik zie de foto niet



Amen...

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pellelilly, vilheide en 41 bezoekers