Vorige week woensdag heb ik na een zoektocht van ongeveer 2 maanden (en een wens van ongeveer 10 jaar) mijn eerste eigen pony gekocht!
Normini is een ruin van 5 jaar, hij is 1,39 groot. Volledig heb ik hem Normini Bellini (Een kleine Norma, opera van Bellini
) genoemd maar we zeggen gewoon Normini of Normie. Het is een kruising van een hele hoop en ik heb geen idee wat er allemaal in zit. Ik ga lekker veel buitenritjes met hem maken de komende tijd, en daarbij ook een aantal keer in de week dressuur trainen en af en toe een sprongetje maken. Hij heeft een superfijne galop en ik verwacht dat het een hele goede springpony is! In de toekomst wil ik misschien wel eens een wedstrijdje met hem starten, maar voorlopig gaan we eerst maar eens fijn aan elkaar wennen en zien we wel wat er komt. Het is een ontzettende boef! Een blik met veel uitstraling en dan ook nog een puber! Maar ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen, we hebben wekelijks les
Hierbij de foto's van de afgelopen 1,5 week!Goedgekeurd! Daar sta je dan, met je eigen pony
1.
http://boktimg.nl/img/m/VrsMvI.jpg
2.
Aangekomen op zijn nieuwe plekje
En de volgende dag meteen gaan rijden, door het water was nog een beetje wennen, stel je voor dat je natte voeten krijgt! Maar verder heeft hij geen stap verkeerd gezet, supertrots natuurlijk!
3.

4.
Trots!!
5. Zo blij met dit beeld

Een week na de eerste keer rijden had ik een fotoshoot door 2 vriendinnen, en daar zijn prachtige plaatjes uitgekomen!!
Hij was ontzettend lastig bij het rijden! Achteruit lopen, bokken, met 4 benen tegelijk de lucht in springen.. Nouja.. Je leert er van zitten zullen we maar zeggen
Uiteindelijk werd hij fijner, hebben we nog een lekker stukje gegaloppeerd beide kanten op en goed afgesloten! Vandaag heeft hij maar een paar keer gebokt dus er zit vooruitgang in zullen we maar zeggen.. Op de foto's is hier trouwens niet veel van te zien vind ik zelf..6.

7.

8.

9.

Na het rijden hebben we nog een aantal portretfoto's gemaakt van ons samen en van Normie alleen, hier meteen mijn favoriet

10.

11.

12. Kusje!

13.

14. Knuffel!

Daarna mocht deze knapperd nog even alleen op de foto
15.

Zijn knappe hoofd
16.

Wat is hij toch prachtig getekend!
17.

En alweer de laatste!
18.

Rijtechnische tips zijn op zich welkom, maar dat is niet direct te insteek van het topic. Mocht je een goede tip hebben sta ik hier natuurlijk altijd voor open!
Ik hoop dat ik nog heel lang van hem mag genieten, ik ben benieuwd wat de toekomst ons brengt en ik ben benieuwd hoe hij er over een paar jaar uitziet! Wat mij betreft mag hij hier nog minstens 30 jaar blijven. Je kunt niet in de toekomst kijken maar ik hoop dat ik dit keer niet over een aantal jaar al afscheid hoef te nemen! Bedankt voor het kijken/lezen en een reactie vind ik altijd leuk!
Dit is duidelijk geen suffe boscrosspony
Maar ik heb ook geen suffe pony nodig, een beetje actie mag er zeker inzitten!! Maar dat gaat helemaal goedkomen