buiten rijden?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

buiten rijden?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 13:21

Mag je nu nog buiten wedstrijd hebben?? Ik heb zondag namelijk mijn eerste selectiewedstrijd en die is buiten!!
Als ik op gras moet rijden heb ik me voorgenomen maakt ik de volte 10 meter in galop groter, ben bang om weer onderuit te gaan. ( 4 wekewn met krukken gelopen). Zouden jullie dat ook doen om zo een laag punt te krijgen maar het risico te vallen uittesluiten?? Of mioet ik gewoon doorzetten en niet bang zijn om te vallen?? Rijd trouwens M1 dus die volte moet wel!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 21:55

bij ons in de kring is dat ook, en vind het echt belachelijk!! De kringfinale is dan weer binnen, dat klopt toch gewoon niet. Ik zou idd uitkijken als ik jou was, zeker als het terrein slecht is, wat mogelijk is want volgens mij zijn de weerverwachtingen niet zo goed!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 23:00

Momenteel is het SGW-seizoen in volle gang, en daar worden ook alle dressuurproeven en springparcoursen buiten verreden. Ik kan me nog van heel vroeger herinneren dat ik ook eens eind oktober een dressuurwedstrijd buiten heb gehad, de laatste van het seizoen. Maar normaal zijn vrijwel alle wedstrijden vanaf 1 oktober binnen. Het is idd wel raar dan dat zo'n selectiewedstrijd buiten is en de finale binnen. Verward

Overigen maak je weinig kans om onderuit te gaan als je punten in de ijzers draait. Kun je maar beter doen voor alle veiligheid, zowel die van je paard als die van jezelf. Moet ze natuurlijk wel gaten in haar ijzers hebben. Knipoog

Succes! Party!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 23:15

Karin schreef:
. Het is idd wel raar dan dat zo'n selectiewedstrijd buiten is en de finale binnen. Verward

wij zijn dan wel een andere kring he, ik weet niet hoe de anderen het in noord brabant doen

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 14:47

bij ons is alleen de eerste wedstrijd buiten, en dan alleen voor speciale klassen (L1-M1-M2 en E-B). En ik heb geen hoefijzers dus schroeven kan ik niet.

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 18:47

bedoel E-B