Bokker gemeet dankzij boktpetje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Bokker gemeet dankzij boktpetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 21:43

Heb vandaag namelijk Bluehunter gemeet Lachen

Ik moest vandaag van 4 tot 6 lesgeven. Tom (een jongen die ik les geef) had een vriendje meegenomen en die reed ook voor een keertje mee in de les van 5 tot 6. Les was al ingedeeld dus ik was een pony voor hem aan het kiezen. Toen vroeg hij ineens wie ben jij op bokt. Dus ik had was nogal verbaasd Verward Had namelijk helemaal niet door dat ik mijn boktpetje op had Lachen Dus zo zie je maar weer waar zo'z petje goed voor kan zijn Lachen
Hij heeft Menno dus ook gezien en me ook zien rijden want voor de lessen heb ik nog een uurtje Menno gereden.

Daarna heeft hij dus in de les meegereden waar ik vandaag les gaf. Hoop dat hij tevreden was met de les die ik gaf? Haha! Ook heeft hij Heike nog eventjes gezien want die was er ook. Onverwachte meeting dus, maar wel leuk Lachen
Laatst bijgewerkt door Iris op 25-10-02 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 21:45

Ach ja waar die boktpetjes al niet goed voor zijn Knipoog Leuk toch!!

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:40

je geeft wel goed les hoor iris en ik vond het leuk allen de pony's wat minder

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:40

en hoe kan ik aan zoon petje komen?

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 19:10

Ja daar zijn wat moeilijkheden over geweest dus je kunt er voorlopig niet aan komen! Ik wil er ook nog wel eens een maar dan wil ik er wel zeker van zijn dat ik het geld terug krijg of een petje krijg.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:13

Even offtopic, Dennis v m, blijf nou niet steeds doorhameren over dat petje, je geeft bijna in elk topic waar petjes voorkomen een niet zo leuke herhaling van je mening. Ik snap best dat de hele situatie niet prettig is, maar je hoeft het niet telkens te herhalen, het geeft zo'n nare bijsmaak aan je reactie.

Nu bijvoorbeeld in je reactie is er niks mis met je eerste zin, maar erna geef je echt een opmerking onder de gordel.

Ik hoop dat je inziet dat het overbodig is om telkens op zo'n manier te reageren.

Ik zeg dit niet om je af te kraken, want ik ken je verdere helemaal niet, maar gewoon als opbouwende kritiek, het houd het beeld wat gezelliger.

Thanx voor het lezen Knipoog