Vandaag weer voor het eerst gement!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Vandaag weer voor het eerst gement!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 15:40

Ik heb vandaag weer voor het eerst aangespannen gereden, nma een uit de hand gelopen optocht op 31 augustus, dus jaar. Ik had 2 dagen gelden zonder kar geoefend, wel meet hoofdstel en leidsels, en d'r zo achter lopen, maar dat ging klote. Vandaag met de kar geweest. Gelukkig ging het weer goed. Met die optocht was ze gaan stijgeren, springen en bokken. Gelukkig deed ze dat vandaag niet meer!!!

Ik ben weer over mijn angsten heen.

Gelukkig maar!

Groetjes, Elise

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!



Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:00

Ow goed dat je over je angsten heen bent joh!!
Hoe meer je oefent hoe beter het gaat Knipoog

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:18

Goed zeg dat je lekker weer hebt gement Pling .
Heb je meteen buiten een rit gemaakt of ga je dan in het land ofzo oefenen?

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 22:44

Meteen een buitenrit! Ik vond het doodeng, en heb het eerste stuk daarom, heel verstandig, mijn zus laten mennen, omdat mijn pony zou voelen dat ik bang en zenuwachtig was, en dan waarschijnlijk zelf ook zenuwachtig en bang zou worden. Iedereen kent Shetlanders, niet waar? Het ging gelukkig heel goed. En daar gaat het om! Met die optcoht kwam het gewoon door de harde luidsprekers (jaqueline, 't was de OUD LUNTERSE DAG, ken je vast wel Lachen ), het muziekcorps wat heel dichtbij was, en het klappen van de zweep van de debiel achter me, die z'n paarden sloeg omdat ze niet stilstonden, en dan sloeg 'ie ook nog eens tussen hun oren. Hoe bedoel je paardenmishandeling, toch? Maar goed, 't ging lekker, en we gaan weer flink oefenen. lekker buitenrijden!

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 08:28

Tuurlijk ben je zenuwachtig als je een rotervaring hebt meegemaakt, en door nu rustig aan te beginnen gaat het steeds weer een beetje beter en word je steeds zekerder Lachen
Heerlijk hoor dat je zo een goed gevoel over gisteren heb...

De OUd Lunterse dag heb ik wel van gehoort maar ben er nog nooit geweest.......is dat elk jaar?
Als het volgend jaar weer is dan wil ik wel gaan kijken Lachen

Veel succes verder met het mennen met die kleine donder Haha! Knipoog

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-02 09:40

Ja, het is elk jaar. De laatste zaterdag van Augustus. Het is altijd heel leuk, en er staan ook kraampjes en zo. Misschien ben je wel eens naar iets anders van de heideweek geweest? Maar de laatste zaterdag van augustus is er Oud Luntersedag in lunteren, in het centrum, zegmaar, en de optocht komt door de dorpsstraat, dus daar kun je het beste gaan staan. Maar daar is het vaak druk... Maar als je er vroeg heen gaat (de optocht begint om kwart ever 1, als ik het goed heb. Als je zorgt dat je om kwart voor een in de dorpsstraat ben, sta je altijd goed! Ik ja zeker kijken, en heel misschien meedoen, maar dan wel erop, in plaats van met de kar. En dan ga ik waarschijnlijk met m'n boerenzooitje, en klopmen natuurlijk, helemaal in de dracht... Haha. Ik zie je daar dan wel, volgend jaar.

Groetjes, Elise

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers