Naast een hert gereden en m'n ruit ingeslagen!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Naast een hert gereden en m'n ruit ingeslagen!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 22:04

Ja ja, vandaag heerlijk gereden met Nappes. Nu Prima een weekje avonddienst heeft heb ik lekker de tijd aan mezelf en kan ik mijn eigen avondje inplannen Haha! Dus met Nappie naar buiten geweest en hem eens flink laten doorlopen, meneer begint al conditie te krijgen en hij houdt het nu zo'n 1 uur en 30 minuten vol Haha! Flink wat stukken gedraaft en het laatste stuk over de akker in galop................tot ik ineens op het zelfde moment als Nappie doorkrijg dat er naast ons in het aardappelveld een hert aan het rennen is Verward Nappes raakte met de seconde opgewonder en begon net als het hert dat paralel aan ons galoppeerde te stuiteren Clown Dat hert deed dat waarschijnlijk om te zien waar het heen wilde maar Nappes ging het dus ook doen en al stuiterend reden we dus aan de rand van de akker...................tot ineens het hert afboog naar rechts en ik hem niet meer zag. Het was echt een geweldige ervaring en Nappie was helemaal allert op alles wat we verder tegen kwamen.

Op stal terug gekomen Nappes verzorgd, lekker eten gegeven en op naar huis want m'n moeder zou s'avonds langs komen. Blijkt mijn rechter achterraam ingeslagen te zijn Boos! Huilen whhhhaaaaaaaaahhhhhhh hier zat ik nou net op te wachten. Eerst vorige week een lekke band en nu mijn ruit eruit Frusty Dat koekblik van mij is nu echt rijp voor de sloop! Dus ik ben naar huis gereden en hem mijn verwarming op extra heet gezet, zo'n raampje houdt toch normaal gesproken een hoop kou buiten hoor, ik zat weg te vriezen op de snelweg Clown

Nouja, het was maar goed dat ik flinke lol heb gehad tijdens mijn buitenrit, dan wordt zo'n kapot geslagen raam gelijk minder erg..........


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 22:12

Heel leuk begin Haha! Alleen het einde is wel rot Boos!
Niets gejat?

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 22:18

Pinky_girl schreef:
Heel leuk begin Haha! Alleen het einde is wel rot Boos!
Niets gejat?


Nee, ze hebben niets gejat Verward Nouja, zou me ook erg afvragen wat iemand met een babyblauw shabrak met de naam Napoleon erop zou willen beginnen, tenzij ze zelf een paard met deze naam hebben Haha! Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik ook niet begrijp wat ze nou in mijn auto moesten doen..................het is een oud barrel, behoorlijke mesthoop in de auto ( Bloos ) en de shabrakken die erin lagen daar stond dus Nap z'n naam op, gelukkig had ik wel mijn zadel en nieuwe rijlaarzen uit de auto gehaald, evenals mijn tas! Tja ik denk dat het nu toch tijd wordt voor de schroothoop en dat ik een nieuw oud barrel ergens op de kop moet gaan tikken! Een nieuw raam kost je algauw 200 piekies en dat is dit autotje me niet meer waard. Gelukkig mag ik aankomende twee weken in de auto van mijn schoonmoeder rijden Haha! , da"s wel erg lief van haar

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 08:05

Napoleon, in Diemen staat nog een Volvo 340 te koop, een rode. Bel anders mijn vriendje na 10.00 uur maar even. Die weet er meer van. Ziet er redelijk uit en die dingen blijven vaak wel rijden. balen voor je. Zodne van die mooie rit.

Fiesta, freiberger, what else?

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:00

Bij ons in het bos zitten toch helemaal geen herten? Wel reeën. Tong uitsteken Sorry ik heb uitgeslapen.


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 17:58

Katja schreef:
Bij ons in het bos zitten toch helemaal geen herten? Wel reeën. Tong uitsteken Sorry ik heb uitgeslapen.


Je hebt helemaal gelijk Knipoog het was ook een ree, maar dan wel een hele grote, waarschijnlijk stond de wind niet zijn kant op anders was ie al eerder van koers veranderd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977 en 146 bezoekers