ken je tuppewareparty?paardenparty?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

ken je tuppewareparty?paardenparty?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 23:05

Hee..
Ik wilde is rondvragen,
of er iemand bekend is met een Paarden(spullen/thuis)party?!?
Het idee van de tuppenware zegmaar..maar dan worden (kwaliteits(?)spullen voor t paard gedemonstreerd,en kan je die spullen kopen.
Ben benieuwd naar ervaringen(gekochte spullen)of meningen betreft zo'n party
Grrroetjes!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 23:16

Wat ik er van gezien heb, zijn de spullen behoorlijk aan de prijs. Hoe de kwaliteit is weet ik niet, maar ik vind het een beetje een vreemde manier om spullen te verkopen. Een koelkastbakje zou ik zo nog wel kopen, mar een zadel?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 01:04

Ik heb nog nooit eerder van een paardenspullenparty gehoord. En ik denk dat het ook niet zo'n succes zal zijn als tupperwareparty's. Daar staat een grote organisatie achter, en niet zoals met alle lingerie, kleding en paardenspullenparty's een enkeling of een kleine groep mensen. Ik denk toch dat je moeite gaat hebben met het slijten van spullen op deze manier...

germie

Berichten: 25946
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 07:24

Dijkman doet dat toch? beetje apart dat wel. Zadels zou ik niet zo kopen.

Tamosh

Berichten: 31
Geregistreerd: 20-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 09:36

Ik heb er wel van gehoord ja. Ik zou ook zo'n party organiseren bij mij thuis maar wat blijkt? Je moet als je die party bij je thuis wil organiseren voor minimaal 200 Euro kopen! Maar je krijgt dan wel 10% korting! De kwaliteit is vaak niet om van een huis te schrijven. Pas dus op!!!!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 11:25


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:11

Dijkman doet dat idd, die geeft oo kParty`s. De zadels zijn van goede kwaliteit, je moet een beetje kijken naar prijs/ kwaliteit verhouding. Dijkman heeft sinds kort ook Dominick denkens, voor meer info over de dekens zie http://www.dominick.nl
super dekens ! Niet in een winkel te koop.
overigens: de site van Dijkman is: http://users.skynet.be/dijkman Mocht iemand hierin geinteresseerd zijn, kun je me altijd even een PB sturen.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:58

Voor Tupperware moet je bij mij zijn, voor de rest best in een goede paardesportzaak ... Haha!

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:41

Hoi allemaal,

Ik doe de dijkman party's. Natuurlijk koop je zo'n zadel niet op een party. Ik heb ze bij me om ze te showen, vind je ze mooi dan kunnen we altijd een afspraak maken om het te passen (natuurlijk)
Op de zadels zit 5 jaar garantie, je krijgt dan ook een garantiebewijs mee.

Bij Dijkman is het NIET zo dat je voor 200 euro moet kopen,
De gastvrouw krijgt altijd 5% mee van de hele omzet
en de klanten krijgen de artikelen ook met 5% korting !!!! (dus niet dezelfde prijzen als op website!!)
Prijs/kwaliteitsverhouding zijn zeer gunstig, niet duur maar voor veel mensen natuurlijk toch nog een hoop geld.

Tevens verkoop ik op deze party's ook Dominick dekens, deze worden ook oa verkocht aan Tops, Bril, Chardon. Ook goede kwaliteit dus. Op Dominick dekens zit ook nog 1 jaar garantie (dat maak je niet veel mee in de winkel...)

Het leuke aan de Dijkman partys is dat Dijkman niet in de winkel te koop is en er zijn maar een paar zaken in nederland die Dominick verkopen.

Dus al met al, raar???? Nee, nieuw en pas maar op, binnenkort komen er steeds meer, ik heb al meegemaakt dat men zelfs mijn teksten gebruiken "stelen" om te adverteren.

Nog 1 ding...de party's lopen zeer goed !!! Nog iemand interesse om een leuke bijeenkomst te hebben???? Mijn agenda ligt open!!

Groetjes,

Natasja

mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 00:05

ja ik wil dat ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pling