Barley goedgekeurd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Barley goedgekeurd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-02 23:14

Barley is woensdag gekeurd en ze is dus goedgekeurd!
Nu is ze dus echt niet meer van mij. Ze zouden het bedrag zo vlug mogenlijk overmaken.

Op 10 november gaat ze me echt verlaten. Dus ik heb nog even tijd om afscheid te nemen. *snik* Toch wel moeilijk hoor.

Een paardje die je helemaal opgeleid hebt van niets naar waar ze nu is.
Blijft even slikken.

Maar ik heb misschien al een ander gevonden. Nu mijn ouders nog lief aankijken.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 23:17

Het is leuk om te horen dat ze is goedgekeurd, maar ook weer minder dat je nu echt afscheid moet nemen he..
Hopelijk heb je snel een paardje waarmee je beter overweg kan he Lachen
Sterkte en succes met het zoeken!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 23:21

Het is idd minder dat je afscheid moet nemen, maar ze komt iig wel goed terecht, toch?!

Ik hoop iig dat je (snel) een nieuw paard hebt gevonden waar je beter mee overweg kunt, succes! Party!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 00:08

Ach, denk maar zo, het is beter voor jou, en waarschijnlijk ook voor Barley.

Nu kun jij op zoek naar een paardje waar je goed mee overweg kunt, en heeft Barley een baasje wat ook goed met haar overweg kan, kortom: iedereen gelukkig. Nja, half dan Verward Je zult haar uiteraard gaan missen, en het is moeilijk om je paardje weg te doen (lijkt me), maar it's for the best Lovers

Heel veel succes en sterkte Heike!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 09:22

Fijn dat ze nu goedgekeurd is.
En naar alles wat je verteld hebt over de mensen waar ze nu naar toe gaat, geloof ik wel dat ze heel goed terecht komt.

Fijn dat je nog wel eventjes de tijd hebt om afscheid te nemen van haar. Strekte daarmee hè.

Geef haar nog maar een flinke afscheidsknuffel van mij!

Heb je het meisje trouwens verteld over Bokt? Als het ook een bokker is/wordt kun je nog eens vragen hoe het met haar gaat.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 10:14

Fijn dat ze is goedgekeurt, maarja nu afscheid nemen...dat blijft moeilijk, maar het is wel beter anders had je die keus niet genomen.

Hopelijk vind je snel weer een ander paard waar je het super mee kunt vinden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:40

Geef haar maar een knuffel van elke bokker, ben je lekker nog ff bezig Lachen

Ik wil je veel strekte wensen, want op de dag dat ze echt de trailer op stapt zal vast niet makkelijk zijn.
Maar als je nu al kon zien dat haar neiuwe baasje en Barley nu al goed klikte, kan dat alleen nog maar beter worden. Lachen
En je zult toch ook wel een mogen komen kijken al sje wilt, neem ik aan?

Ik hoop dat je je ouders erg lief aan kunt kijken en je dus snel een nieuw paardje hebt, en hoop dat je dan eindelijk het geluk aan je kant is, want dat is je gegunt.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 14:01

jeetje gek he als ze er ineens niet meer is de 10de...
Dan heb je d'r bijna 2 jaar gehad zoiets?
Sterkte hopelijk is die ander een onwijs fijn en lief paardje om mee te rijden dan kun je teminste ergens anders aan denken

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 14:24

2 jaar?? Nee dat toch niet? gaat het echt zo snel?? Kan het me nog helemaal herinneren Scheve mond

Fijn dat ze is goedgekeurd heike. Je hebt in ieder geval een goede beslissing genomen.
Succes met het zoeken! (en 1 Euro's sparen Tong uitsteken)

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 14:46

Gelukkig dat hij goedgekeurd is! Maar wel jammer dat je hij nu bij je weggaat.. Hopen dat hij op een leuk stalletje en leuk baasje krijgt! En hopen voor je dat je een nieuw paardje nu krijgt.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:07

Hey fijn voor je Heike. En nu maar rustig uitkijken naar een andere Welsh Cob. Zou je er niet zelf eentje uit het moederland halen? Kijk eens in de HORSE AND HOUND, daar staan vaak hele goede Knipoog

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 16:01

t'is hard als het moment dan komt, maar ik heb er nu 2 weken na datum een goed gevoel bij, weet meer dan ooit dat ik de juiste keuze heb gemaakt, zal vast bij jou niets anders zijn! Tipje ... hou iets bij van hem, een halster, een plukje maan of staart en kader het in bij een leuke foto, achteraf heb je daar veel aan. Geef ook "iets" mee, z'n bekende hooinet, of een dekje, deken ... echt iets dat ie kent - geeft me ook een fijn gevoel gegeven, die van mij heeft 'r hooinet mee samen met voer voor zo'n 2 maanden ... stelde me gerust dat ze iets van "thuis" meeheeft.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 21:58

Zozo Heike, ik wist niet wat ik las! Nu als een koper voor je meisje. Veel sterkte en geef haar maar een dikke knuffel.