Miss Nederland verkiezing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Miss Nederland verkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 14:02

Hallo allemaal ,

Het is al weer een tijd geleden dat ik wat geschreven heb (pff wat gaat de tijd hard).

Ik heb even jullie hulp nodig. Willen jullie je menig geven over het volgende;

Wat vinden jullie van miss verkiezingen? Past een parade over het plankier in bikini nog in de 21ste eeuw? Of moet het meer inhouden? Heeft iemand van jullie wel eens meegedaan en waarom heb je dat dan gedaan? Of zou je nooit voor welke miss verkiezing dan ook willen opgeven en waarom dan niet?

ik ben heel benieuwd naar jullie mening!

Groetjes,
Marieke


yreen
Berichten: 73
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 14:20

Hm ik vind miss verkiezingen erg mooi. Omdat ik een mooi vrouwenlichaam zeker kan waarderen, dus in bikini paraderen vind ik niet verkeerd. Alleen er mag ook zeker veel meer aandacht besteed worden aan de inhoud van een miss. Ze moet niet alleen van buiten maar ook van binnen mooi zijn. En bovenal slim, geen domme blondjes. (Ai! ben zelf ook blond, maar ja das geverfd Lachen )

En wat ik absoluut NIET wil horen in een miss verkiezing is: "I want world peace..."

In elk geval ik zou zelf nooit mee doen, want daarvoor zou ik toch minimaal een paar kilootjes kwijt moeten.

Als dat eenmaal zover zou zijn, wil ik er nog wel een keer over nadenken, lijkt me erg leuk al die aandacht Lachen

I'm going to rule the world

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 14:24

Idd héél lang geleden dat je hier hebt geschreven, maar Welcome Back Haha!

Miss verkiezing moet meer inhouden dan alleen een mooi lichaam hebben vind ik. Je moet ook een leuke uitstraling hebben, en een 'goed' karakter en ook wat intelligentie. Vind ik dan.
Maar hoe test je een goed karakter Verward

Ik heb nog nooit meegedaan aan een missverkiezing en zou het ook nooit doen, omdat ik veel te weinig zelfvertrouwen heb daarvoor (en mezelf ook niet mooi genoeg vind Lachen )

Ik vind dat een missverkiezing best weer zou mogen worden gehouden, maar dan met iets meer inhoud

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 14:40

Ik vind de miss-verkiezingen prima zoals ze nu zijn. Het gaat hierbij nou eenmaal alleen maar om het uiterlijk, en daar heb ik verder geen moeite mee. Karakter en intelligentie mee laten tellen lijkt me een erg moeilijke opgave, hoe wil je dat ooit doen?

Ikzelf zou nooit meedoen aan een miss-verkiezing, om de simpele reden dat ik mezelf daar absoluut ongeschikt voor vind, en daarbij houd ik er niet van om in de belangstelling te staan. Een vriendin van mij daarentegen heeft al diverse verkiezingen afgelopen, en vind het helemaal geweldig. Zij vindt al die aandacht super (zijn ook haar eigen woorden) en dat is haar reden om aan de verkiezingen mee te doen.

Groeten,

Marieke

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:14

Hai Marieke! Ik vind het altijd heel erg leuk om naar te kijken. Ik geef me zelf niet op, omdat ik weet dat ik toch geen kans maak voordat ik een kilo of 10 ben afgevallen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:55

IMO zijn Miss verkiezingen iets uit de jaren 70/80 in de USA. Voor mij hoeft het iig niet. Zo'n enorm leeg gebeuren en mooie vrouwen zie je al meer dan voldoende in de gemiddelde commercial of videoclip. Vaak met nog minder kleding dan een miss in bikini Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 16:28

BartVB schreef:
IMO zijn Miss verkiezingen iets uit de jaren 70/80 in de USA. Voor mij hoeft het iig niet. Zo'n enorm leeg gebeuren en mooie vrouwen zie je al meer dan voldoende in de gemiddelde commercial of videoclip. Vaak met nog minder kleding dan een miss in bikini Haha!


imo hebben die miss'en veel meer klasse en stijl dan zo'n willekeurig r&b huppelmiepje Lachen

All your horses are belong to us! Knipoog

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 16:55

Hoi,..

Ik heb zelf meegedaan aan de miss zeeland verkiezingen 2001.
Hier ben ik tweede geworden en geloof me, ik ben blij dat ik maar tweede ben geworden.
Ik zat gedurende dat jaar aan zoveel voorwaarde vast omdat ik reserve miss was.
Het is echt heel commercieel geworden en als miss mag je gedurende een jaar "niks" meer.
Niks commercieels doen anders titel kwijt, ....
Het gaat alleen maar om de buitenkant en dat moet je treffen.
Bij ons vond ik dat het heel erg afhing van de viagist.
De ene kwam met make-up heel mooi uit, maar de andere had een laag zo dik op dat het gewoon lelijk was.

Bekini, leuk, je moet een bikini aan die van hun uit wordt gegeven. mooi of niet, te klein of niet het maakt niet uit je moet die aan.

Is voor de een dus wel goed passend en de andere niet , want het beeld dus ook verveeld.

Vragen voor karakter komt niet naar voor.
Je krijgt een paar vragen omtrend je "c.v"en dat was het wel.

Verder is het veel lachen en probeer de jury te verleiden en je bent binnen.
Daarbij moet je ook niet te jong zijn...
Ben je 16-17 maak je geen kans op het moment dat er iemand mee doet die 23 is of ouder.

Die zijn voller en volwassener dus die winnen altijd als ze er een beetje behoorlijk uitzien.
Ik was tweede oudste en was dus ook heel toevallig tweede...
Zo toevallig was het niet volgens mij.

Het is een leuke ervaring geweest waar je lef bij nodig hebt.

Veel plezier als je mee wilt doen, maar pas op dat je geen ruzie krijgt met je meedekandidaten.

Dat wordt anders vechten geblazen Lachen

De eerste ronde is het nog gezellig maar hoe meer je naar de uitreiking gaat hoe gemener de meeste dames worden die het echt voor het commercieele doen.

Ach ik heb er wel leuk werk als model aan overgehouden maar dat was het wel.

Groetjes
Annelies

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 12:38

Lijkt me leuk om eens aan mee te doen. "Heb er wel het figuur voor" zeggen de meeste mensen om me heen (lang en slank).
Ben nu alleen nog ff te jong.
Lijkt me leuk om al die aandacht enzo te hebben, lekker verwend worden enzo, beetje in de make-up gezet worden. Heb alleen wel gehoord dat de strijd tussen de Miss'en erg fel is, de meeste zijn de types 'arrogant' en 'capsones' .

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 12:53

Dank jullie wel voor jullie antwoorden.
Ik had gister nl voor een screentest een intervieuw met de organisator van de miss nederland verkiezing. (Niet de echte, maar iemand die hem speelde). Ik wilde eens kijken of er verschillende meningen via Bokt te voorschijn zou zijn getoverd waar ik wat mee kon in het intervieuw.

Ik vind het wel interessant om te horen dat er toch een aantal onder jullie er zelf ook wel aan mee zouden willen doen.
Welke waarden zou je er aan hechten om uitverkoren te worden als de mooiste miss?

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:41

Ik vind een miss verkiezing werkelijk verschrikkelijk. Het spijt me zeer voor de mensen die hier anders over denken. Het is toch belachelijk dat je daar als iemand rondhuppelt in een outfit die je aan zee draagt alleen om te kijken wie het mooiste is, alsof alles om uiterlijk draait, maarja dat is mijn mening

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

yreen
Berichten: 73
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:54

niet alles draait om uiterlijk, maar hte is toch mooi? Vrouwelijke schoonheid en dat maakt me geen lesbienne ( alhoewel ik daar nog steeds hard over aan het nadenken ben). Maar er zijn toch ook een heleboel denk spelletjes waar je geld mee kan winnen en daar gat het erom wie de slimste is Lachen om maar effe een hele simpele vergelijking te maken...Hier gaat het toevallig om schoonheid. Je moet ook wel een beetje hersens hebben zoals ik eerder heb gezegd. Bovendien wordt je niet echt "verwend" als miss zijnde, wel sta je in de spots op het moment dat je op de bute loopt. Heerlijk !!! En als je natuurlijk herkent wordt op straat!

I'm going to rule the world

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:25

Marieke schreef:
Welke waarden zou je er aan hechten om uitverkoren te worden als de mooiste miss?


Dat ze niet naar alleen de geblondeerde barbiepoppen kijken,wie de grootste borsten heeft enz. Een intelligtie-quiz er misschien bij Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 20:01

Ik vind t echt ontzettend leuk. Vroeger speelde ik dat ook altijd. En uiteraard altijd mode show's lopen enzo vroeger. Lachen
Lijkt me heel leuk om aan mee te doen. Maar maak niet veel kans, die meiden hebben echt ontzettend veel uitstraling en zijn gewoon super knap!
Maar het lijkt mij heel leuk. En sowieso vind ik t ook gewoon leuk om naar te kijken ofzo..
Mn nicht heeft t ook wel eens gedaan en ik heb gister vaag gehoort op een openhuis van mn oom dat ze mee doet met de Miss Nederland verkiezing maar dat was maar vaag, weetniet of dat klopt. Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:39

Hihi, nu aankomen bij de miss verkiezingen dat zo'n blondje wil dat er vrede komt op heel de wereld zou wel ERG dom overkomen in een land waar vrouwenhaat in de wet (sharia) ten grondslag ligt. Er wordt daar een vrouw gestenigd wegens vermeende overspel! Belachelijk. Ik zou niet naar zo'n land toe gaan.

De hond is de betere mens

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:44

En dit is de winnaar geworden
Afbeelding
Afbeelding

All your horses are belong to us! Knipoog

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:56

Ik vind het een erg mooie meid, jammer dat ze vanmorgen op Radio 538 zo belachelijk werd gemaakt...... Meestal lig ik helemaal in een deuk om Edwin Evers (die in dit geval werd vervangen door Gordon) maar dit keer vond ik het niet echt grappig. Arme meid! Ik hoop dat ze zelf alleen maar Gordon hoorde, en niet de geluiden die gemaakt werden door de rest van de mannen bij 538.......

yreen
Berichten: 73
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 01:25

hm knap ja, maar niet dé uitstraling die bij een miss hoort vind ik

I'm going to rule the world

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 01:54

Hoi,..

Marieke, jij kan toch niet meer meedoen, jij bent volgens je profiel toch al boven de maximale leeftijd?

Ik weet het ook niet hoor viel me alleen op!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 10:32

Ik wil ook helemaal niet mee doen liesje.

Zoals ik zei moest ik een interview doen met de organisator van de miss verkiezing (nou ja gespeeld dan, want het was voor een screentest) en wilde ik een aantal meningen peilen, snappie? Ik was benieuwd wat de bokkers van een miss verkiezing vinden en of het dus nog wel van deze tijd is enzo.

Het interview ging uiteindelijk goed.

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:31

oo sorry , stom stom stom .
Ik heb het niet goed begrepen...

Foutje!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:20

Desiree schreef:
Hihi, nu aankomen bij de miss verkiezingen dat zo'n blondje wil dat er vrede komt op heel de wereld zou wel ERG dom overkomen in een land waar vrouwenhaat in de wet (sharia) ten grondslag ligt. Er wordt daar een vrouw gestenigd wegens vermeende overspel! Belachelijk. Ik zou niet naar zo'n land toe gaan.


ja en dan maar blijven beweren dat ze naar Nigeria gaat omdat daar aan de internationale pers kan vertellen hoe verschrikkelijk ze het vindt. alsof het hun interesseert wat er uit haar mond komt. en van haar is het echt geen eigenbelang, nee joh tuurlijk niet.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, aniek_joefy, Anoukjuuuhh, Cerosa, Christina, GrapeshotBot, History_, IASCrawler, kimmetje26, LieZ_Horses, Marije112, scrabbel, TamaraFloor, Tucktuck en 168 bezoekers