ben vanmiddag naar mn opa en oma geweest

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 17:25

zoals de meesten hier wel weten hebben mn opa en oma ruzie met mn oom en mn vader. maar goed, ik was vandaag heel heppie en voelde me stoer dus ik ging langs bij mn opa en oma nadat ik bij Gerald was geweest. Mn opa was er jammergenoeg niet, die was naar t bos want had jonge vossen ontdekt en wou daar graag meer foto's van maken. dus heb ik gezellig anderhalf uur met mn oma zitten kletsen! ze zei nog dat ze t echt genieten vond dat ik ff langs kwam, ik vond t ook hartstikke leuk dus t zit wel goed!!
morgen als ik mn examenuitslag heb gehad ga ik weer ff langs om t te zeggen en dan neem ik gelijk foto's mee van mn Boerenkooltje en van de veulens, vinden mn opa en oma altijd leuk om te zien namelijk.
naja ik ben in ieder geval blij dat ik gegaan ben, heb t ook tegen mn ouders gezegd maar die vonden t niet echt heel boeiend, wel leuk dat ik was geweest maar meer ook niet.
ben weer blij! *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 17:28

he meis, wat fijn. lekker gevoel geeft dat he? enne jij hebt in principe toch niks met je opa en oma.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 17:32

ik ben blij dat je je gelukkig voelt, en dat jij het goed met je grootouders kan vinden is het enige wat telt, al zou het fijn zijn als de rest van je familie er ook wat enthousiaster over kon zijn.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 17:39

kewl.
i smile and im happy for u

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 17:43

Fijn dat je oma er ook zo blij mee was. Gewoon lekker gaan en er van genieten hoor! Dat je vader en je oma en opa mot hebben, daar heb jij niks mee te maken. Ik vind het echt goed van je dat je er zelf langs bent gegaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FrNo, GrapeshotBot en 36 bezoekers