Website alle paint/quarter hengsten/merrie's ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RenB

Berichten: 21
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zuid Holland

Website alle paint/quarter hengsten/merrie's ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 10:38

Hallo !!

Ik wil heel graag wat meer informatie hebben wat betreft de vader en moeder van mijn paintje, dus ben ik op het internet aan het spitten gegaan. Ik heb best wel veel al gevonden (oa de ranch waar ze geboren is) En ik kan dus wel wat hengsten en merrie's vinden die in haar pedigree staan, maar ik vraag me dus ook af of er een website is waar echt alle quarterhorses en paints te vinden zijn. Prestaties ed... Vindt het gewoon heel leuk om het ver uit te zoeken.

Zouden jullie me verder op weg kunnen helpen ???

Thankssss !!
Haha! Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:15

Alle geregistreerde Quarters kun je alleen vinden op www.aqha.com. Maar daar zul je dus eerst lid voor moeten worden. Hetzelfde geldt voor Paints. Alle geregistreerde Paints vind je op www.apha.com.

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:26

Bij deze link kan je een aardig eind spitten http://www.dmtc.com/pedigree/allbreed.
Is niet officieel, maar staan wel een hoop paarden in. En je kunt zelf ook paarden toevoegen.
Veel plezier ermee

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:31

Oh, op die manier heb je ook www.quarter.nl nog. Dan naar Pedigree. In de Quarter sectie staan er redelijk veel, maar de Paint sectie nog niet.

RenB

Berichten: 21
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 13:00

Bedankt alvast voor de reacties!! Vingers aflikken

Citaat:
Alle geregistreerde Quarters kun je alleen vinden op www.aqha.com. Maar daar zul je dus eerst lid voor moeten worden. Hetzelfde geldt voor Paints. Alle geregistreerde Paints vind je op www.apha.com.


Ja, daar was ik al bang voor.... moet dus even wachten totdat mijn paintje op mijn naam geregistreerd staat. Gaaaap

Sadie;
bedankt, maar hier heb ik al op gekeken en daar heb ik wel wat vandaan kunnen halen alleen niks van haar moeders kant eigenlijk...

Verdere suggesties natuurlijk welkom !!!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:50


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 20:29

RenB, daar wacht ik ook al op Tong uitsteken Maargoed, dan kun je alsnog geen Quarters opzoeken, mochten die niet op de bovengenoemde 'gratis' sites staan

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 22:17

XoNo schreef:
RenB, daar wacht ik ook al op Tong uitsteken Maargoed, dan kun je alsnog geen Quarters opzoeken, mochten die niet op de bovengenoemde 'gratis' sites staan

Tja........of je moet aan aardige bokt-mensjes vragen of ze nog wat van hun $ 10 over hebben Haha! Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 22:26

steeffie"]
[quote="XoNo schreef:
RenB, daar wacht ik ook al op Tong uitsteken Maargoed, dan kun je alsnog geen Quarters opzoeken, mochten die niet op de bovengenoemde 'gratis' sites staan

Tja........of je moet aan aardige bokt-mensjes vragen of ze nog wat van hun $ 10 over hebben Haha! Knipoog
[/quote]

Helaas op voor deze maand. Volgende maand voor nieuwe voorraad Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 23:20

Dat kan ook Steeffie, of je mag van een heel aardig iemand hun pin lenen, en naar hartelust browsen op aphaonline.com, omdat je daar geen ongein zoals tegoedjes hebt Tong uitsteken

RenB

Berichten: 21
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 09:47

Citaat:
Op www.qhd.com staan ook heel wat quarters, meeste alleen wel uit Amerika


Bedankt !! Hier heb ik ook op gekeken en daar haal ik wel iets meer uit. Het gaat ook juist om paarden die in Amerika staan. Of eigenlijk Canada daar komt mijn paintje vandaan. Ik heb al contact op kunnen nemen met de ranch waar ze geboren is en die zouden kijken of ze foto's kunnen sturen. Maar ik zou eigenlijk heel graag iets willen weten over haar vader en moeder. Welke lijnen ze gefokt zijn ed.. Of misschien wel iets meer. Haar vader is een paint (Robins Renegade van my painted Robin) en haar moeder een quarterhorse (misty traffic) Verward . Van haar moeder weet ik dat ze overleden is dat was een fokmerrie bij de ranch waar ze geboren is. Alleen van haar vader weet ik eigenlijk heel weing. Ik weet ook niet waar hij nu is en of er nog broertjes of zusjes zijn van mijn paintje.
Ik vindt het heel leuk om te weten wat er allemaal in haar bloedlijnen zit.

Groetjes!! Knipoog