ik ga het zondag weer proberen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lucky

Berichten: 27
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 17:06

Hoi allemaal, ik ga zondag weer heerlijk een wedstrijdje proberen. Ik ben nu nog niet zo zenuwachtig hoewel ik wel bang ben dat Jende heel erg bang is (dit was de vorige keer en toen ben ik er afgevallen, ze was beetje gek van angst). Ik hoop ook dat ik de galop nu niet helemaal ga verknallen maja we zien wel
groetjes mij

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 17:31

heel veel succes!!!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 17:44

misschien eerst ff (thuis) of daar longeren voor je erop ga?
succes!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 17:44

van mij ook heel veel suxes en ik kom lekker kijken,gnagna(lotte is beetje gek:gaat springen met Salvator) Maar je moet maar denken, Er reden er meer op Jende en ze was niet bij allemaal zo bang en ze heeft iig weer een keer extra ervaring Haha!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 17:45

trouwes,Jolanda, longeren zal niet gaan want het is een manege paard..hebteminste nog nooit iemand aar zien longeren en dat zal Jende ook niet kenne...dan helpt het vast niet om haar rustig te krijgen.

Lucky

Berichten: 27
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 17:53

Jende is wel gelongeerd is namelijk 1 van de fokmerries geweest. En iemand anders op de manege zei ook al dat ik als ik er weer als eerste op moet dat ik hem dan eerst even rustig moet laten kijken. Heb niet zo'n zin om weer mijn nek half te gaan breken hihi. Helaas is de ring nu ook buiten.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 17:58

Ik zou als ik jou was gewoon zorgen dat je er ruim vantevoren op zit en idd lekker laten kijken, rustig beginnen en niet meteen willen winnen. Je kan beter als doel hebben om een relaxt proefje te rijden als te winnen, maar daar reken je vast niet op. O jee..ring buiten..nog een eer heeel veel suxes,ik kom je wel opvangen! Tong uitsteken *LOL* nee hoor, grapjuh, je blijft egwoon zitten!

Lucky

Berichten: 27
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 18:01

hahaha ja dat is gezegd jij komt me opvangen hihihi. Ik denk helemaal niet aan winnen ik denk alleen maar hoe blijf ik erop zitten hihihi. Ikke niet zo groot zijn en ik nog steeds pony streken gewend zijn ikke nog niet lang op paardjes rijden hahaha.
En dat zal ik zeker doen als ik er als eerste op moet dan ga ik er RUIM van te voren op zitten. Lachen maar misschien hoef ik niet als eerste en misschien galopeert ze nu wel een keertje normaal that would be nice LOL
en ze was bij de eerste twee niet zo bang doordat ze toen niet had losgereden. Lachen
Maar ik had wel de meeste punten met Jende gehaald wel helemaal 149 was echt zonde had allemaal kei goede punten zelfs een 9 voor het halthouden en bij de galop alleen maar 2,2,2,3,2,4 daar gingen mijn puntjes LOL
_________________
jaja daar ben ik weer LOL!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lucky op 2001-06-13 18:07 ]</font>

Lucky

Berichten: 27
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 19:49

ik denk dat marsje bedoeld omdat Jende als manege paard meeloopt je als een van de vele ruiters geen recht hebt om hem te longeren. Dit is in ieder geval wat ik eruit op maak.
Lachen

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 21:23

idd..omdat het een heel grote manege is, en omdat ik er ook heb gereden en ik weet dat dat daar gewoon niet gebeurd, heb nog never ever iemand daar een manege paard zien longeren. Geen kritiek hoor, laat mijn moedre mijn paardje altijd doen Haha! }> (is ook niet zoals het lijkt, zeg het alweer ene beetje verkeerd, maar Spot is dus van ons 2en..heb nog nooit gelongeerd Scheve mond\ )

Lucky

Berichten: 27
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 17:40

JOEPIE, ik hoef er niet als eerste op maar als laatste (derde) dan kan ze al lekker bij de anderen haar angsten overwinnen. (hopen dat ze dat dan ook doet) Nu heb ik geen problemen i hope. In ieder geval scheelt het een heleboel. Ben ik blij dat ze me nu EINDELIJK een keer naar achteren zetten. Party!! Normaal komt het zo uit dat ik als eerste moet hahahaha. Dus margje misschien hoef je me nu niet op te vangen. Lachen haha groetjes Ruby

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 20:12

das mooi! je kan natuurlijk altijd nog de pech hebben dat ik opeens gek ga doen tijdens jouw proef }> *LOL* nee hoor, nog een keer suxes(nog 2 nachtjes slapen) en tot zondag!