*AARGH!* verhuistroubles..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

*AARGH!* verhuistroubles..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 10:46

Ik had verhuisdozen besteld voor mijn verhuizing dit weekend, zouden vandaag bezorgd worden. Zit vanaf 9 uur vanochten braaf met mijn 3S nr achter de comp..

Aangezien mijn pakketje volgens de site nog in Zwolle is wilde ik even snel met Ban naar buiten.. wat vind ik beneden? Een briefje dat ik mijn pakket MORGEN bij het postkantoor kan HALEN. Ze hebben dus niet aangebeld, en hoe moet ik in godesnaam 20 dozen ophalen bij het postkantoor??
En morgen???? Ik heb exta betaald dat ze vandaag zouden komen.

AAARGH! Heb dus gebeld.. maar nee mevrouwtje, daar kunnen we niets aan doen.. U kunt een klacht indienen.

Zit hier dus knettergek te worden, en ben in staat de eerste de beste postbode de nek om te draaien!
Laatst bijgewerkt door batje op 24-10-02 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:53

Pff lekker is dat! Heb je niemand met een auto die je kan helpen?

28-09-2007
Nothing compares too you...

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:58

Daar ben je mooi klaar mee!

En je kan weinig doen, want je hebt die dozen wel nodig (lijkt mij). Fijn van die bedrijven die hun afspraken niet nakomen.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:59

Nouw lekker!! bel op, en laat ze morge al die dozen brengen hoor

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:02

whaaaaaaaaaaaa blijf van mijn nek af!!!

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 11:04

Ik heb mijn vriendje gespamd, en hij gaat kijken of hij ze morgen kan halen. Vind het nog steeds belachelijk, ik was thuis, de PTT had AAN MOETEN BELLEN.. *zucht*

Nou ja, ben al wat minder boos.. gooi het meeste wel in vuilniszakken..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:04

ow fijn is dat, daar maak je dan afspraken voor, ik vind dat ze die dozen dan maar morgen moeten komen brengen, zie je het al voor je op de fiets met 20 dozen?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Katja
Blogger

Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:08

Kreeg je zo'n fijne telefoniste aan de telefoon die beleefd blijft ondanks dat jij helemaal uit je dak gaat? Lips are sealed Word ik helemaal gek van die krijg ik bij KPN altijd. "Ja mevrouw ik begrijp u situatie maar ik kan er helaas niets aan doen. Zo is het systeem nou eenmaal." Is een systeem niet iets dat werkt? Knipoog

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 11:15

Katja schreef:
Kreeg je zo'n fijne telefoniste aan de telefoon die beleefd blijft ondanks dat jij helemaal uit je dak gaat? Lips are sealed Word ik helemaal gek van die krijg ik bij KPN altijd. "Ja mevrouw ik begrijp u situatie maar ik kan er helaas niets aan doen. Zo is het systeem nou eenmaal." Is een systeem niet iets dat werkt? Knipoog

Hoe vaak bel jij de KPN dan? Knipoog

Ik had eigenlijk een heel aardige man, die het ook vervelend vond dat hij niets kon doen..
Ben zelf ook telefoniste geweest, en het is vreselijk iemand aan de lijn te hebben die je wil helpen, maar niet kan..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:21

ja en ik belllllll altijd is dat een geruststelling???

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 11:23

irish_lady schreef:
ja en ik belllllll altijd is dat een geruststelling???

Ja!

Kan jij niet even mijn pakje langsbrengen? Knipoog

Kan je helaas niet betalen, ben er net achter gekomen dat ze vergeten zijn mijn loon over te maken.. Just one of those days..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:42

Ontzettend vervelend...
Allereerst kan ik iedereen uit de droom helpen wat betreft dat 3S nummer (ik heb op die afdeling gewerkt). Als je dat nummer nakijkt op de site zie je niet waar het pakket NU is, maar waar het pakket het laatst is gescand. En als het pakket (voor jou dan) in Zwolle is gescand, betekend dit eigenlijk altijd dat dat pakket ook die dag bij je wordt afgeleverd.
Wel kan je bij de bij de klantenservice vragen om een herbezorging. Dit zou dan niet meer vandaag, maar morgen gebeuren.

Tevens.. als het pakket door een andere koerier als TGP is aangeboden, zou je er achter kunnen komen waar het pakket ligt opgeslagen en het evt. daar vandaan kunnen halen.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 11:54

Honeybee"]
Ontzettend vervelend...
Allereerst kan ik iedereen uit de droom helpen wat betreft dat 3S nummer (ik heb op die afdeling gewerkt). Als je dat nummer nakijkt op de site zie je niet waar het pakket NU is, maar waar het pakket het laatst is gescand. En als het pakket (voor jou dan) in Zwolle is gescand, betekend dit eigenlijk altijd dat dat pakket ook die dag bij je wordt afgeleverd.
Wel kan je bij de bij de klantenservice vragen om een herbezorging. Dit zou dan niet meer vandaag, maar morgen gebeuren.
[/quote]
Dezelfde dag klopt ook inderdaad, maar ik snap niet dat die vent niet gewoon even op de bel drukt.. das zelfs makkelijker dan een briefje invullen.. Maar goed.
Bij de klantenservice zeiden ze trouwens dat herbezorging pas maandag kon. Klopt dat niet?

[quote="Honeybee schreef:
Tevens.. als het pakket door een andere koerier als TGP is aangeboden, zou je er achter kunnen komen waar het pakket ligt opgeslagen en het evt. daar vandaan kunnen halen.

Nope, helaas mijn eigen postbode 'Henk' Scheve mond

Tanx!

(even een goed woordje over mijn detacheringsbedrijf: Hun excuses, iemand komt vanmiddag mijn loon brengen!!! wauw )

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Katja
Blogger

Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:37

batje schreef:
Hoe vaak bel jij de KPN dan? Knipoog


Te vaak. Heb wat problemen met mijn telefoon gehad en ben daar uiteindelijk 6 weken mee bezig geweest. Toestel businesscenter gebracht en dan zou ik gebeld worden. Nooit meer iets gehoord dus ik wilde daarheen bellen....kan niet ze hebben een geheim nummer. Dus info KPN over wanneer mijn nieuwe toestel binnen zou komen.....weten we niet dan moet u bij het businesscenter zijn. Hoe bedoel je van het kastje naar de muur gestuurd. Frusty
Maar ik heb inmiddels mijn nieuwe telefoon en ik heb er maar 3 keer voor naar KPN hoeven rijden. Haha!

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 12:46

Citaat:
Te vaak. Heb wat problemen met mijn telefoon gehad en ben daar uiteindelijk 6 weken mee bezig geweest. Toestel businesscenter gebracht en dan zou ik gebeld worden. Nooit meer iets gehoord dus ik wilde daarheen bellen....kan niet ze hebben een geheim nummer. Dus info KPN over wanneer mijn nieuwe toestel binnen zou komen.....weten we niet dan moet u bij het businesscenter zijn. Hoe bedoel je van het kastje naar de muur gestuurd. Frusty
Maar ik heb inmiddels mijn nieuwe telefoon en ik heb er maar 3 keer voor naar KPN hoeven rijden. Haha!


eitje dus Knipoog Ik ken ongeveer hetzelfde verhaal over ISDN..

Ooit geprobeert iets bij UPC te regelen? Haha! Ik heb daar 3 jaar gewerkt, en heb regelmatig wanhopige mensen aan de lijn gehad. Kan me dus heel goed voorstellen hoe je je voelt Scheve mond

En ik wacht nog even op de TPG.. Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 16:07

batje schreef:
Nope, helaas mijn eigen postbode 'Henk' Scheve mond


Zo heten ze allemaal... Haha!

Heb medelijden met je... echt. Ik baal echt van de TPG. Het komt nooit op de dag dat jezelf zou willen, en als het dan gekomen is, ligt het twee dagen bij de buurvrouw (want jullie zijn nooit thuis)...


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 16:08

batje schreef:
Nope, helaas mijn eigen postbode 'Henk' Scheve mond


Zo heten ze allemaal... Haha!

Heb medelijden met je... echt. Ik baal echt van de TPG. Het komt nooit op de dag dat jezelf zou willen, en als het dan gekomen is, ligt het twee dagen bij de buurvrouw (want jullie zijn nooit thuis)...

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 19:38

ja maar dan heb jij netjes een briefje in je bus DAT het bij de buurvrouw ligt scheelt jullie een reis postkantoor en mij een hoop zeulen Tong uitsteken

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 23:19

o ik leef met je mee hoor babat!!
deden ze hier ook paar maandjes geleden
ze komen aanrijden en rijden weer weg zonder aan te bellen
me moeder woedend meteen gebeld en die mensen weer met de chauffeur en toen aan het eind van de 2100!! kwam het hoor
(zou eigenlijk tussen 0800 en 1700 komen}
echt irri!!
maar waneer ga je fleur verhuizen??
heb je nog de lappen en bandages nodig??
als je ze nog nodig hebt pb even je adres .

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-02 08:17

salema schreef:
o ik leef met je mee hoor babat!!
deden ze hier ook paar maandjes geleden
ze komen aanrijden en rijden weer weg zonder aan te bellen
me moeder woedend meteen gebeld en die mensen weer met de chauffeur en toen aan het eind van de 2100!! kwam het hoor
(zou eigenlijk tussen 0800 en 1700 komen}
echt irri!!
maar waneer ga je fleur verhuizen??
heb je nog de lappen en bandages nodig??
als je ze nog nodig hebt pb even je adres .

Ik ga morgen naar mijn nieuwe stal om alles af te spreken. Waarschijnlijk verhuist Fleur maandag, anders dinsdag. Er liggen transportbeschermers op stal, als ik die leen heb ik meteen weer een goede reden even langs te komen Haha!
Ik hang mijn verhuiskaartje wel op stal..

Heb uiteindelijk zelf het pakket gehaald.. meisje achter de toonbank komt aan met een ENORM pakket wat ze echt mee moet slepen. Durft ze later te beweren dat het pakket niet zwaar is.. ja daag! Maar goed, ik heb mijn dozen Lachen
Heel verhaal over dat de postbank niets met de post te maken heeft, en ze daarom niets voor me kan doen. Snap ik best hoor, maar dan kan je toch wel even een wagentje oid uitlenen?

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38574
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 22:31

Mag ik vragen.... waar heb je die verhuisdozen vandaan? Heb je die gehuurd of gekocht? Wij moeten eind van de maand verhuizen en het valt niet mee om dozen te vinden die je kan gebruiken voor je dierbare spulletjes. Vandaar mijn vraag.

Maar hoe gaat het met jou verhuizing? Ben je al over?????

Ben je een Bokker of een Jokker....


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-02 23:15

Ods schreef:
Mag ik vragen.... waar heb je die verhuisdozen vandaan? Heb je die gehuurd of gekocht? Wij moeten eind van de maand verhuizen en het valt niet mee om dozen te vinden die je kan gebruiken voor je dierbare spulletjes. Vandaar mijn vraag.

Maar hoe gaat het met jou verhuizing? Ben je al over?????

Morgen ga ik over!

Ik heb ze gekocht.. anders moet je die krengen ook weer terugbrengen. VictorVerhuisVriend oid is volgens mij het goedkoopst. (vond het nog steeds best duur, maar goed, zij waren het goedkoopst)

http://www.victorverhuis.nl


Succes met de verhuizing!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, agee, AmberG, Anoukjuuuhh, Arlette1991, cam, DayDream21, fohadie, JesdaJinn, Kirrietje, kreekie, leonietje, Liselot, Majestic-12, Mrskiwi, ola42, pinto_1, Renkle, Saaams, Summerfly, Unoo, Zunzuncito en 64 bezoekers