Ben net terug van GOA!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Ben net terug van GOA!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 23:38

Jeps...ben net terug van GOA. Ben dus in Nijmegen geweest. want ik blijf bij mijn zus slapen. dus hebben we dit als verjaardags cadeautje gekregen..zijn pas later jarig...dus alvast een cadeautje;)
Het was ehct kei cool!!! we zaten lekker op de hoofdtribune dus goed overzicht. Echt kei chique die paarden!!! en vooral toen er 6 paarden in een ring waren (los) en die luisterde zooo goed!!!
echt aan te raden hoor!!!!! Knipoog
K ga nu pitten want ben een beetje moe.....

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:47

GOA is toch die paardenmusical?? Met al die friezen hengsten, Arabieren, welsh hengsten enz Verward Als dat zo is dan ben ik er al 4 jaar geleden heen geweest Haha! Ik vondt het wel grappig maar niet zo super speciaal (jah wel wat ze met de paarden allemaal deden) maar het verhaal vondt ik beetje nep Misselijk
Maar misschien hebben ze alweer een nieuw verhaal...hopelijk wel iets beter dan wat ze toen hadden want dat vondt ik 3x nix Frusty

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 00:24

Het verhaal is nog steeds drie keer niks, en er wordt bovendien amateuristisch geacteerd.
Maar de paarden zien er gezond uit en blinken als een spiegeltje.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 08:55

ja het verhaal was iets minder. Maar de dingen wat ze deden met de paarden en al die trucs ed...waren wel super! mar echt dat verhaal was ook moeilijk te volgen. want dan waren ze aan het vertellen en tegelijkertijd gebeurde er iets spectaculairs! Ik kwam eigenlijk ogen tekort
ik vond die koets met die shetjes wel melig...dribbel dribbel dribbel!
verder vond ik die nepkameel ook lachen...wij echt zo van: huh?! wat is dat voor een rare kameel toen ie net kwam...en toen wahahaha dat is een neppe!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:04

Ik ben ook geweest zondag, vond het af entoe wat druk, met op verschillende plaatsen tegelijk waar wat gebeurd. Ik vond wel dat vertrouwen dat er tussen de mensen en de paarden is, gewoon ongelofelijk. Die paarden moeten zo'n vertrouwen hebben om sommige dingen die ze deden te doen en dan nog in een tent vol mensen. Paarden zagen er goed uit. Wel veel spaanse pas en zittende paarden gezien. En die paarden die los liepen, met een opening in het touw en ze gingen pas eruit als het ze gezegd werd. Ik heb al moeite 1 paard te vertellen wat ik wil als hij los is in de bak. Haha!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 10:05

ja ik de band tussen de paarden en de mens echt heeel goed! want als je je beenkt wat voor een werk dat ze daar aan hebben. Ik vond het heel chique die paarden

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:49

Ik zou deze week ook een keer gaan maar weet niet of dat doorgaat haha. Morgen of overmorgen was de planning.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:17

krijg er al helemaal zin in!!!ik ga over 1,5 week in Zwolle, we zitten op de 1e rang!!!

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:52

Nou ik ben benieuwd. Ik heb er echt zin in. Ik ga over 3 weken ongeveer in Rotterdam.