Grote P&K Boktmeeting 15/16/17 november

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 14:29

zondag
tenmisnte dan zijn ik linet lisanne en maaike er

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 14:47

Jaaaa, Kim pesten en Lottel stiekem ontvoeren en hem dan alvast klaarzetten in de ring vlak voordat ze haar show moet rijden en dan niet helpen met hangen aan het zadel (want dat kan ik toch niet Schijnheilig ) Extreme duivel

Nee, ik ga gewoon lekker op mijn matje.. of ik regel er een luchtbed bij.. dat zou ook handig zijn, ik kan nu toch rechtstreeks naar DB gaan en hoef niet eerst naar A, geloof ik ?

Ik ben er alle 3 de dagen, net als Nimber, Jantina en Craighnethan (schrijf ik het zo goed, ik heb niet gespiekt ?) en nog een paar

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 16:27

En als iemand zich nog verveeld, we kunnen altijd nog een groom gebruiken Haha!.

Bijna goed Assie, 1 h te veel (de eerste !) Knipoog .

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 18:11

Haha als jullie mij het leven zuur maken zijn jullie niet liev en kan ik nog veel gemenerder doen hoor!

moeten jullie ind e stallen slapen enzo.
steek ik jullie luchtbedden lek en dan ga ik in de caravan slapen of gezellie bij Linda in de vrachtwagen.

Enne assie ik ga vrijdag rond 2 uur naar den bosch dus denk dat jij het beste rechtstreeks kunt gaan.

*zucht* nog 3 weekjes!!!!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 18:43

ik weet niet hoe laat wij gaan, ligt er aan of wij de stand doen en dat weet ik nog steeds niet Boos! Boos! Maar anders zullen wij vrijdag rond 5 uur daar zijn, als we de stand doen, om 12 uur denk ik!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 18:49

Kim! Jij mag niet gemeen doen tegen Assie en mij, want wij zijn met zijn tween!
Craignethan.. een groom zeg je he? Misschien moet ik overlopen. Kim dreigt nogal met enge dingen. Ben jij misschien liever?
Knipoog

Ik heb er ontzettend zin in.
ik zie allemaal stoere dingen
ik kanallemaal leuke dignen kopen (ben al aan het sparen)
met een beetje geluk zie ik ook nog eens allemaal leuke mensen!
Kan het nog beter?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 18:50

ik slaap lekker in mn eigen bedje Tong uitsteken

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 18:55

Marjolein schreef:
ik slaap lekker in mn eigen bedje Tong uitsteken


dat is altijd nog het allerbeste *LOL*

ach, ik slaap op vrijdag ook thuis Lachen

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 19:12

Hmm, jantina, dat kán gewoon niet beter idd Haha! En ik ga eigenlijk wel twijfelen nu hoor... die leuke platpoten met een gemenerdere Kim erbij, óf de gave Shires met een leuke Craignethan erbij Haha! Hmm, moeilijke keuze hoor...
Wat voor slaapruimte hebben jullie Craignethan? Knipoog

Oja, Kim, aan dat matje van mij valt niet veel lek te prikken, dunner kan niet *LOL*

Nog maar 23 nachtjes slapen Haha! Ik heb zihin!!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 19:20

hahaha volgens mij is dat bij mij hetzlefde Assie. Ik heb ook een matje waar niet in te prikken is. Haha!
In dat geval durf ik ook wel bij Kim....

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:46

Ik ben altijd heel lievvvv Lovers .

Wij slapen "lekker" op luchtbedjes in de stand, koffie bij de hand, warmer als in de stallen, zal wel lukken allemaal.

En ik weet lekker de tijden al van onze shows Tong uitsteken , na, na, na, na, na, na !!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 22:19

Ik lekker ookal! Vrijdag om Half 8 zaterdag om 12 uur en half 6 ongeveer en zondag om half 3 (en nog een show maar ben de tijd weer vergeten)

enne Jantina is een eind lopen hoor vanaf eduard zijn dochter na de brabohallen:))
*snif* iemand nog vrijkaartjes nodig?
Ik heb 2 grooms minder gelukkig is oppersupergroom Piggy! wel lief....

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:22

wij zitten zondag 2 keer en thea heeft 1 keer haar solo. hmmm waarom weet jij de tijden al wel en ik niet *gemeen*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:27

Kim, dat is niet leuk !! Jouw tijden zitten erg dicht tegen de onze aan . Vrijdag rond 20.00 uur, zaterdag om ongeveer half 12 en 17.00 uur en zondag om half 1. Kan ik in ieder geval zondag wel je show zien Haha! .

Iemand nog grooms nodig ?? Ik heb er nog een paar in de aanbieding Knipoog Tong uitsteken !

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 22:29

waahhaaa lies das je opzet assie en jantina veroveren en dan verkopen voor een nobeltje of een berenburg zeker! grijnz.

Misschien dat de stinkers ze willen overnemen die hebben vast haar genoeg om te pluizen.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:31

ugh ik heb een hele kudde zigeuners, dus geen grooms nodig. alleen als er een leuke jongen rond loopt (en zigeuners vallen ook op de minder leuke jongens) ben ik mijn leger kwijt omdat ze dan moeten volgen.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:40

Nimber, je brengt me op een idee !

Jantina, wil jij alsjeblieft een flesje juttersbitter of nobeltje (is trouwens familie van me, had je niet gedacht he ?) voor me meenemen. Je krijgt het vergoed + een rondje op Bonnie Haha! . Please !!

Mjammie, wat zal ik lekker slapen !

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 22:44

haha Lies daar heb je Jantina niet voor nodig geloof me Eduard heeft kisten vol mee van die bittere zooi.
en elke keer blijft ie ze me maar in mijn tas stoppen voor thuis want ik moet het leren drinken..
jaaaahaaa

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:50

ja, maar Kim, ik ben wel heeeeel lief hoor Lovers En ik kan heel goed witte bandages van Lottels edele platpoten halen en ook goed leren laarzen poetsen (hmm... zou dat iets betekenen Schijnheilig Verward ? )

Ik wil meeeee!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:58

Mmm, ik moet maar weer goede vriendjes met Eduard worden, dat spul is zo lekker in de koffie .

Wat een hoop werk met die Groningers, bandages, leren rijlaarzen. Als groom van de Shires heb je het veel gemakkelijker hoor, daar doen we niet aan.

We gaan trouwens over 2 weken met een heel stel van de Shire-vereniging naar een kostuum verhuur bedrijf. Lachen Haha! !! We gaan achter de stand in Middeleeuwse kleding (ik wil een gave jurk Kwijl !) en op het paard gaan we als ridders, dus ik ga me even uitleven in die winkel !

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 23:10

Craignethan schreef:

Wat een hoop werk met die Groningers, bandages, leren rijlaarzen. Als groom van de Shires heb je het veel gemakkelijker hoor, daar doen we niet aan.!


hihihi, dat heb ik ook Knipoog Veel werk dus.

wij moeten op vrijdag om 20.50, zaterdag om 13.30 en zondag om 11.50 en 15.50 uur.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 23:22

Ja, maar dat vele werk is juist goed, anders blijf ik niet wakker... Lachen Steeds bezig zijn is het leukste, ik hoop eigenlijk dat ik het drukker krijg als met de D&S want toen viel de hoeveelheid werk, echt heel erg mee!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 23:36

assie schreef:
Ja, maar dat vele werk is juist goed, anders blijf ik niet wakker... Lachen Steeds bezig zijn is het leukste, ik hoop eigenlijk dat ik het drukker krijg als met de D&S want toen viel de hoeveelheid werk, echt heel erg mee!


anders kom je mij maar helpen Knipoog

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 23:47

Is goed, ik ren wel van hot naar her, maar dan eis ik natuurlijk wel een bodywarmer van ieder ras Knipoog (en dan allemaal over elkaar aan doen en dan heb ik het warm 's nachts *jaja, ben wel slim Haha! *)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 23:47

assie schreef:
Is goed, ik ren wel van hot naar her, maar dan eis ik natuurlijk wel een bodywarmer van ieder ras Knipoog (en dan allemaal over elkaar aan doen en dan heb ik het warm 's nachts *jaja, ben wel slim Haha! *)


hahah, die is goed bedacht Tong uitsteken Maar wij hebben geen bodywarmers Knipoog Alleen maar een t-shirt van het stamboek, maar das te koud