Veilig halster voor op de wei

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:51

Afbeelding

Dat lijkt me best wel handig. De ringetjes zijn van een soort rubber ipv staal. De ringetjes breken daarom als je paard ergens achter blijft haken. De ringetjes kan je dan weer maken met secondelijm. er worden ook een stel reserve ringen bijgeleverd.
Ik heb ze nog niet in Nederland gezien.
Dit plaatje komt bij Ride Away vandaan.
(Op hun site kan je ook gratis hun catalous aanvragen en dat is echt een aanrdaer. er staat echt heel veel in. Ze leveren ook buiten Engeland maar dat zal wel veel verzendingskosten zijn.
http://www.rideaway.com )


_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Een beetje Consideratie, een beetje om Anderen Denken, dat maakt een groot verschil. Dat zeggen ze tenminste"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-14 13:55 ]</font>


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:59


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 14:17

Oeps, sorry! Haha!


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 14:45

Breekt dat dan niet als je paard ergens van schrik en weg probeerd te rennen??
Als dat niet zo is lijkt het me wel handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 14:55

Het is echt een halster voor op de wei. Om hem makkelijk te kunne vangen enzo. Niet om echt mee te gaan wandelen denk ik want bij een flinke ruk enzo moet het breken.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 15:12

Ja maar als je je paard van de wei naar stal brengt en hij schrikt ergens van.Lijkt mij niet fijn als die dingen breken.
Maar het is wel handig voor paarden die heel erg nieuwsgierig zijn en daardoor regelmatig vastzitten.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 19:05

Is inderdaad handig voor paarden die zich moeilijk laten vangen. Maar onhandig is het weer dat als je je paard vast wilt zetten of mee wilt nemen, je eerst weer moet wisselen. Dus wat dat betreft is het weer minder....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 19:15

Dat is wel zo ja. Maar voor Pablo zou het wel wat zijn. Die is toch braaf van wei naar stal en omgekeerd. en ik zou hem er wel mee kunnen vastzetten om gepoetst te worden want dan is hij ook braaf. Maar om mee te gaan wandelen zou ik dan ook een gewoon halster om doen (of hoofdstel natuurlijk).
Niet dat ik het ga kopen maar het leek me wel fijn. Misschien als ik het een keer in Nederland zie of als ik spontaan rijk ben dat ik dan koop.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wendyh en 120 bezoekers