arrhggghhhh sommige mensen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

arrhggghhhh sommige mensen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 19:07

een collega en vriendin van mijn moeder woont nu al een tijdje bij ons in omdat ze in de scheiding zit en ze kan het huis nog niet in (nieuwe huis)
op zich geen problemen mee maar mevrouw heb ook een paard en denkt dat ze supergeweldig is en haar paard het beste wordt verzorgt van de wereld en dat andere eigenaren niets doen voor hun paard. nu jah dat ze zo denkt moet ze zelf weten maar ze maakt constant opmerkingen naar mij dat ik allerlei dingen niet goed doe. ik bveloon me paard niet teveel en als ik niet op een vzh zadel aar buiten kan kan ik dus niet rijden (ik rijd western ik zit niet lekker op een vzh zadel....) en nu is het weer dat ze net aan mij vroeg (nu jah me vader vroeg het) of ik de kat brokjes wou geven zo want die waren op, goed zulke dingen zijn mijn taken niet maar van me zus , die is op vakantie en daarom vergat ik het nadat ik op de wc ben geweest, dus ik kwam beneden en zat met de kat te comminuceren toen mevrouw heel poedersuiker zei dat ze haar paard maar niet op mijn stalling neer zou zetten (ze zou misschien bij mij neerzetten want haar stal is niet goed, en dan was er misschien een mogenlijkheid om om de beurten te mesten en poetsen enzo (had ze het over tenminste))
krij ik dus weer een opmerking dat ze niet het paard daar neerzet want zo ging ik vast ook om met me paard!!!!
nou vraag ik je.... tzit me tot me haren op me hoofd.... ze heb klere lef vind ik ... hoe komt ze erbij dat ik zo ben???? denkt ze nou echt dat ze de enige is die voor haar paard zorgt????
vraagje: zorgen jullie ook zo slecht voor je paard????????
sorry moest het even kwijt.......... Verdrietig

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 19:33

Ik denk dat je het beste op een rustige manier een keer kunt gaan praten met die vrouw. Voor jou is het niet fijn als ze steeds zoveel commentaar op je heeft, maar zelf heeft ze dat misschien helemaal niet in de gaten.
Vertel haar wat je voelt en vraag haar zich een beetje minder kritisch op te stellen. Er zal vast wel met haar te praten zijn.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 19:38

Ik zou er helemaal niet op ingaan,jij weet dat jij het goed doet en daar draait het om,het is misschien moeilijk,maar het lijkt mij persoonlijk het beste.
Als ze zulk soort dingen blijft zeggen,geef je haar gewoon gelijk en ga je er verder niet op in.
Dat zou ik doen hoor,ik zou het zelf ook moeilijk vinden,maar zulk soort mensen weten zelf het allerbeste wat het beste is en daar valt moeilijk mee te praten.
Als ze haar paard in de buurt van de jouwe zet,kan je dalijk elke dag commentaar verwachten!Dus mooi als ze het niet doet.

Als je er echt mee zit,dan zou je het zo kunnen doen als wat linda zegt Lachen

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 20:30

grinnik weet je wat het is.. ik kan die opmerkingen op zich wel hebben maar omdat ze dus bij ons inwoont tijdelijk kun je elk moment van de dag een opmerking verwachten... ik kan niet met haar praten (ze laat e niet aan het woord en begint dan ergens aners over)
maar mijn moeder kan wel praten met haar en heeft hier ook over gepraat met haar... maar ze doet er toch nets aan want tis de waarheid zegt ze ofzo... nou lekkere waarheid ze ken de pot op!!!!!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 20:37

Ach geen aandacht meer aan schenken joh,vaak zijn mensen met de grootste mond zelf de schuldige,dus laat maar lekker dan.
Zo komt er zelf ooit heus wel achter waar ze mee bezig is.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:49

alles wat zij zegt is waar volgens haar, ik ken ook zo'n tiep (errug vermoeiend)
laat maar gaan , steek er je energie niet in ,sonde van je tijd en energie je zal toch nooit gelijk krijgen van haar. over een tijdje zit ze in haar eigen huis en ben je er van af , enne als ze niet bij jou op stal komt , lekker rustig toch.
sterkte nog voor de resterende tijd dat ze nog bij jullie woont(even doorbijten(gewoon extra tijd op stal doorbrengen ofzo dan ben je weinig thuis en heb je ook minder opmerkingen , dan kun je het vaak net wat beter hebben)
groetjes sonja

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:05

Als je toch weet dat je het zelf goed doet... en je paard niet half verhongerd, mishandeld en agressief is (hihi)... dan boeit het toch niet wat zo'n muts zegt! Lekker belangrijk zou ik zeggen!! Haha!