Ik kan niet achterblijven he?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Ik kan niet achterblijven he?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 18:34

's morgens werd ik wakker met mega veel koppijn en nog veel meer spierpijn.De koppijn was de schuld van romkabouter want die bleef maar doorlullen en de spierpijn?
nouja geen idee maar alles deed zeer.
Om half 9 naar stal vertrokken waar Lia mij om 9.45 zou ophalen.
Eerst Lodewijkpaard maar in de bak gezet zodat hij even kon rollen etc want hij had met de lunterenmeeting ook amper losgestaan.
Daarna Pingpong in de wei gezet (en de rest en uitgemest) vervolgens de platpoot gepoetst en nog steeds geen Lia.
Gelukkig kwam ze wel hoor maar handel wilde niet zo graag mee.
Lodewijk vond de trailer iets wat raar maar sjokte wel mee al had ie echt zoiets van Neeeej niet weer.

We kwamen ruimt op tijd aan bij de manege tegelijk met Desiree en Sando.
Ik vond het echt zo gaaf om Desiree te meeten die ken ik al bijna 5 jaar via Horses dus dit was echt heel erg leuk!
Na een ontbijt van tosti's(voor mij en soep voor Lia waar we heeeeeeeeeeeeeel lang op moesten wachten)
Zijn we gaan zadelen.
Ik zat er als laatste op maar Lottelpony had wat last van zijn rug na de lunterenrit misschien ook spierpijn maar voor de zekerheid maar een schoondekje en een bontdekje en nog een gelpad en toen paste de singel niet.
uiteindelijk alles toch vastgekregen en daar gingen we.
Lodewijk en handel hadden er erg veel zin in al stampend en dribbelend hebben we de leiding overgenomen hehe.
na een lekker drafje (en een leuk sprongetje) hebben we even een groeps foto gemaakt.
Tijdens de rit veel lol gehad ,gezellig gekletst en lekker gereden.
De ruiterpaden zijn daar beter onderhouden dan bij ons maarja wij rijden dan ook niet altijd op de ruiterpaden toch Lia?

terug op de manege gingen we eerst naar nathalie haar stal en daar camilla en make gezien! camilla kende ik natuurlijk al omdat die uit A komt.
daar hadden ze ook nog super cute puppy's!
De paarden werden geweldig verzorgd! schone box, plak hooi en een schep brok!En die man wilde er niets voor hebben echt super!

Vervolgens steppegras gegeten wel lekker maar erg vet:)) n een super lekker ijsje.
vervolgens de lollyboom geplunderd en ik had de laaste colalollie gnagna enne ik ben 15 dus dan ben je nog kind lia was wel te oud voor die lolly's!

Nadat Branca ons naar stal bracht en de weg had uitgelegd zijn we terug gereden naar Apeldoorn.
Tja ons bijna ongeluk in Rosmalen kun je lezen in het topic van Lia Boos! Koe Extreme duivel

Om 22.30 waren we bij mijn stal nadat we lodewijk in zijn stal hadden gezet wilde ik mijn zadel uit de auto halen maar mooi niet dat het kreng open ging.
Mijn telefoon stopte er natuurlijk meteen mee maar gelukkig kon er toch anar Albert gebeld worden.
Die kwam de reseve sleutels brengen terwijl lia en ik Hinke binnenhaald het arme beest stond nog buiten in de regen en is iets verkouden dus staat ze even 's nachts op stal.

Uiteindelijk kroop ik om iets voor 12 ijskoud onder de douche (tuurlijk als de auto met de moter al draaiend op slot gaat is het ijskoud en regend het )

Ik heb nu gelukkig geen spierpijn meer en ben nog steeds blij met mijn jas!
lia thanx voor het meerijden echt super!Sonda bedankt voor het organiseren van zo'n leuke rit en de rest bedankt voor het gezeldschap ik heb echt veel lol gehad!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:54

o ja... de puppies! die was ik helemal vergeten... als ik op mezelf woonde had ik er 1 uitgezocht, maar mijn ouders zijn het niet eens met een hond dus ja dan maar niet.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:03

Die puppy's zagen er echt heel lief uit Lovers
Maar ik heb al twee honden en dat is toch wel genoeg helaas.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:37

Nimber schreef:
De koppijn was de schuld van romkabouter want die bleef maar doorlullen

hahaha, dat meeeeen je niet, ik was best wel rustig hoor voor mijn doen.
Dat kan erger, dus je bent er nog goed vanaf gekomen *LOL*

Toch cool dat je het nog leuk hebt gehad dan Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 21:42

haha wacht maar af ik was zaterdag nog rustig...al vraag ik me wel af hoe ik altijd aan de verkeerde tafelterecht kom vorig jaar nam ik me al voor dat ik dit jaar aan de rustige tafel wilde zitten maar helaas....
de volgende keer (als je teminste niet ben platgestampt oid)zal ik jou koppijn bezorgen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:49

Maar Nimber, misschien wordt de tafel wel door jou de 'verkeerde tafel' Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel .

Nee, weet het niet, was er niet bij Scheve mond .

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 09:56

Yep, na al die jaren internette ontmoette ik eindelijk Kim met haar Lotteltje Platpoot! Echt een heel lief beest met een vriendelijke blik in zijn ogen. Ik denk dat ze best veel geluk met hem heeft, want het is echt zo'n paard waar je fijn alle kanten mee op kan. Ik vind Lottel trouwens wel beter bij hem passen dan Lodewijk. Ik vind Lodewijk eigenlijk maar niets. De naam Poemel vond ik ook zo leuk, ik denk dat ik die naam onthou mocht ik dit jaar een haflingerveulen kunnen kopen. Maar ik ken Kim nog uit de tijd voor bokt, van horses, en hoe lang bestaat bokt inmiddels? En nu pas voor het eerst elkaar zien. Maar zo zijn er nog veel meer, want Dorine ken ik ongveer net zo lang. MAar die heb ik inmiddels wel in het echt gezien.Volgende keer moet Dorine erbij zijn op een meeting. Jammer van de winter, nu moeten we lang wachten.

De hond is de betere mens

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 13:36

het is Sando geen Sonda... hahaha...
Op naar de volgende meeting !

horsey

Berichten: 240
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:14

Ja hoor we zijn al vanalles aan het uitzoeken.
Misschien een'"snert"rit? Vingers aflikken
Lekker koud en fris, een paar uur weg en dan terugkomen voor een lekkere kop erwtensoep met roggebrood en spek. Voor de niet zo liefhebbers iets anders natuurlijk.

www.massagehippique.nl Nu ook volledige opleiding in 1 week!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:57

Als ze voor mij maar FRIET hebben! FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIEFRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DAar ben ik namelijk gek op.

De hond is de betere mens

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 15:28

Wat zeg je Desiree???? IK VERSTA JE NIET!!!

Wat dachten jullie van friet? Tong uitsteken


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 16:54

Percy schreef:
Wat dachten jullie van friet? Tong uitsteken

ooooooooo keigoed idee van jou Percy! Ik ga mee met Percy!

De hond is de betere mens

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 18:22

Zou Desiree Friet lusten?
wel jammer we wilden steppegras voor haar regelen maarja dan ga ik wel langs de mac voor een bakkie friet ...:p

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

horsey

Berichten: 240
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:50

We kunnen natuurlijk ook een Mac-rit doen? Speciaal voor Desiree met Paddy door de MacDrive. Paarden huren in Nederweert en daar met zn allen door de MacDrive?

www.massagehippique.nl Nu ook volledige opleiding in 1 week!!!!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:47

Nee volgens mij lust Desiree geen frits !! hihihi...

jaaaAA !! MAC MAC MAC !!!!!!!!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:30

Steppegras zijn ook frietjes! En hoe kleiner de frietjes, hoe lekkerder ik ze vind! Ik wil wel comfortabel zitten hoor, en paddy is te ongedurig als ik rustig frietjes wil eten. Dat wordt dus een restaurant!

De hond is de betere mens

horsey

Berichten: 240
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 17:02

Paddy parkeren in de ballenbak en zelf binnen gaan eten Haha!

www.massagehippique.nl Nu ook volledige opleiding in 1 week!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 11:31

horsey schreef:
Paddy parkeren in de ballenbak en zelf binnen gaan eten Haha!

He ja, dat zal ze best leuk vinden, al die balletjes, omhoogspringen en omvallen.....

De hond is de betere mens

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 11:14

en niet te vergeten die leuke glijbaan...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 12:36

Sando schreef:
en niet te vergeten die leuke glijbaan...

O ja, daar heb jij veel ervaring mee he? Haha! Ik zal het eens voorstellen aan Paddy.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers