'Trainingsessie' van Laura en Iwaldo (doen het!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

'Trainingsessie' van Laura en Iwaldo (doen het!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 23:52

'Training' tussen haakjes, aangezien ik niet wil overkomen als supermuts haha...
Maargoed. Hier een impressie van hoe ik een uurtje aan het rijden ben. Prima pics door Steef Lovers

1
Afbeelding
Stapfoto.. hier zit ik er net op. Vind hem hier best redelijk lopen aangezien ie in stap moeilijk rond te houden is en er snel tussendoor duikt en in verzet komt als je hem te snel oppakt
2
AfbeeldingDrafje, losrijden... wat dus betekent nog niet echt rond of bij elkaar
3
Afbeelding
Drafje, gaat al beter, wat meer achterbeen ook...
4
Afbeelding
Drafje...je ziet hier mooi hoe ie af en toe vast kan houden in de kaak... een beetje zo'n verwrongen gezicht..
5
Afbeelding
Voltetje linksom... Het lijkt hier alsof het achterbeen wel goed ondertreedt.. ik zit weer vaag met mijn armen..
6
Afbeelding
Vaag dat zn kont hier zo hoog lijkt, misschien komt het doordat ie voor op de hoefslag komt?
7
Afbeelding
Drafje..
8
Afbeelding
Voltetje draaien. Deze foto laat goed zien hoe Waldo ster is in het stelling nemen in de hals maar dat totaal niet buigt in zijn lijf...
9
Afbeelding
De hoek door...
10
Afbeelding
Galopje...Deze foto vind ik wel mooi omdat ie hier goed 'sprong' toont
11
Afbeelding
Bij de spiegel...


Nou, ik ben heel benieuwd naar jullie commentaar. Graag opbouwend! Mijn eerste commentaar is dat ik écht iets aan die armen moet doen... ik wist al wel dat ik mijn ellebogen aan moest sluiten maar dit is wel heel erg. Bovendien knik ik mijn olsen naar buiten.

Verder vind ik hem vooral op de laatste foto's best aardig lopen voor zijn doen! Je kan goed het verschil zien tussen net opgepakt en er aardig doorheen, al zeg ik hetzelf. Barst maar los (en vermeld svp het fotonr erbij!!)
Laatst bijgewerkt door Laura op 23-10-02 09:54, in het totaal 10 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:56

Paardje loopt mooi hoor! Jammer dat het paard i1 vlek is, maar wat zit jij ver naar achteren geleund of zie ik dat nou verkeerd Verward

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 00:01

Updat; nu klopt alles; de foto die Avantilover zag was Steef, heb ik nu in een ander topic gezet Lachen

Barst los; bijv wat vinden jullie van de aanleuning; kan dieper, goed op de loodlijn, meer naar voor?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 08:26

Mooie kleur heeft Iwaldo!
Commentaar verder geef ik lekker niet }>, ik heb hem nooit "live" gezien en ik ben niet goed in het beoordelen van foto's. Ik vind jullie iig een leuke combi.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-10-02 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 09:27

Nou .... ik zie alleen maar kruisjes!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:06

Ik vind foto 10 ook mooi, hij springt mooi opwaarts, voor zover ik het kan zien en verstand ervan heb.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:08

Je ziet inderdaad een groot verschil tussen de eerste foto's en de laatsten! Ik had een totaal ander beeld van Iwaldo, grappig, ik dacht dat hij veel zwaarder gebouwd was. En dat jij blond was is ook niet helemaal tot mij doorgedrongen...

Aan zijn bouw kun je wel zien dat hij niet zo makkelijk te rijden is, hij is zeker vrij stug en wat traag/lui? Geeft ook hoog op zeker? Knap hoe je hem dan toch goed erdoor heen krijgt hoor!

De galopfoto is inderdaad heel erg mooi!

Je vroeg om kritiek? Eh... nou over die armen hoef ik niets te zeggen, handen kunnen iets meer bij elkaar (is ook mijn eigen probleem...) en je kunt iets minder naar beneden kijken.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 10:13

Iwaldo is nogal steil gebouwd wat zich in het rijden vertaalt door een nogal vlakke draf waarbij hij zijn benen er niet goed 'uit' kan gooien en niet echt veel buigactie heeft. Galop is eigenlijk zijn sterkste gang (en zit ook het lekkerst) Lachen Hij is inderdaad niet echt heel actief van zichzelf. Met losrijden moet je hem echt voorwaarts rijden, zodraie daar loslaat gat ie juist meer rennen zodat je hem op moet vangen (en dan loopt ie wel eens lekker door het bit heen of gaat ie in de hand hangen) De balans daartussen is soms moeilijk te vinden... ik moet hem juist actiever maken ipv sneller. Ik ebn weer blond ja, ben ook een periode rood en bruin geweest overigens Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:05

Ah, vandaar! Ik had toch echt wel eens foto's van jou gezien!

Ik heb wel het idee dat je beugels heel kort zijn, of lijkt dat nou zo op die foto's?

het probleem "actief maken van een enigszins lui paard" is mij maar al te goed bekend! Maar ik weet zeker, wanneer Iwaldo achter wat sterker wordt, hij ook ruimer in zijn bewegingen wordt en lichter in de aanleuning. Komt helemaal goed Laura!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:09

Wat een lekker paardje zeg!Comentaar kan ik natuurlijk nooit geven van achter de pc!Ziet er toch leuk uit!


Groetjes Vivian

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:44

Het ziet er netjes uit, echt commentaar heb ik niet, behalve dat je handen wat bij elkaar mogen.
De ligging van je benen vind ik mooi, je lijkt je schouders alleen wat vast te zetten maar dat kan ik mis hebben.
Het paard vind ik wel wat stram ogen op de eerste foto`s (1 t/m 6), maar dat zei je er zelf ook al bij. Op de laatste foto`s lijkt hij een stuk beter te lopen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 14:35

Sjeez, het lijkt wel of ik foto's kan maken!! Party!!

Foto 11 is erg leuk!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 15:02

Ziet er netjes uit. Maar op het eerste zicht lijkt het alsof je je benen niet laat afhangen maar optrekt en je handen mogen wel een tikkie lager dan krijg je hem ook makkelijker nageeflijk. Het lijkt me ook niet het makkelijkste paard om los te werken, even afgaande op de bouw. Die galopfoto is wel heel mooi opwaarts gereden.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 15:21

klopt, ik heb moeite met mijn benen lang houden, vooral in draf met lichtrijden trek ik ze op als ik aan het aansporen ben enzo... daarom wil ik eigenlijk ook een dressuurzadel..
ik heb juist heel erg moeten afleren om mijn handen laag te houden, dan ga ik voorover vallen.. zodra Wal lekker loopt is ie makkelijker te rijden met mn handen wat hoger!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 20:42

zo, hier ik even als nr 1 waldofan:)
supergave fotos! HIj is echt zoooooo Kwijl
Ziet er super uit hoor laura!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 60 bezoekers