Maargoed. Hier een impressie van hoe ik een uurtje aan het rijden ben. Prima pics door Steef

1
Stapfoto.. hier zit ik er net op. Vind hem hier best redelijk lopen aangezien ie in stap moeilijk rond te houden is en er snel tussendoor duikt en in verzet komt als je hem te snel oppakt
2
3
Drafje, gaat al beter, wat meer achterbeen ook...
4
Drafje...je ziet hier mooi hoe ie af en toe vast kan houden in de kaak... een beetje zo'n verwrongen gezicht..
5
Voltetje linksom... Het lijkt hier alsof het achterbeen wel goed ondertreedt.. ik zit weer vaag met mijn armen..
6
Vaag dat zn kont hier zo hoog lijkt, misschien komt het doordat ie voor op de hoefslag komt?
7
Drafje..
8
Voltetje draaien. Deze foto laat goed zien hoe Waldo ster is in het stelling nemen in de hals maar dat totaal niet buigt in zijn lijf...
9
De hoek door...
10
Galopje...Deze foto vind ik wel mooi omdat ie hier goed 'sprong' toont
11
Bij de spiegel...
Nou, ik ben heel benieuwd naar jullie commentaar. Graag opbouwend! Mijn eerste commentaar is dat ik écht iets aan die armen moet doen... ik wist al wel dat ik mijn ellebogen aan moest sluiten maar dit is wel heel erg. Bovendien knik ik mijn olsen naar buiten.
Verder vind ik hem vooral op de laatste foto's best aardig lopen voor zijn doen! Je kan goed het verschil zien tussen net opgepakt en er aardig doorheen, al zeg ik hetzelf. Barst maar los (en vermeld svp het fotonr erbij!!)