SUPER!SUPER!SUPER!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

SUPER!SUPER!SUPER!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 21:17

heb vandaag weer les gehad bij de club met Quentin(waar ik zondag zo leuk mee buiten had gereden (over 't aardappel veld en steigerend tussen de bomen enz....)en de les ging helemaal geweldig!!!!

ben echt superblij!en de manege waar ik les heb met de club, daar heb ik komende zondag ook wedstrijd!

we hebben les van een meisje dat in het 4e jaar van Deurne zit, en ze geeft echt heel fijn les! ze vind dat Q zo lekker ontspannen&soepel loopt en zo goed aan t been is(mijn anders zo luie stakende paard.....)maar bij haar in de les is ie ook echt geweldig!

Party!! Party!! ben dus weer helemaal blij met mijn paardje!! Party!! Party!!

nu maar hopen dat het zondag ook zo goed gaat!of nog beter!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:01

GAaf joh!
SUper gevoel is dat he, als er tijdens zo'n les opeens ene knopje is omgeslagen.
Heerlijk gevoel....

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 23:04

jaaaa ben nogsteeds helemaal blij!!

en vol goede moed ga ik morgen weer thuis in de bak rijden! en overmorgen heb ik priveles, dus mocht het morgen niet goed gaan dan lukt t overmorgen wel weer!

blijf lekker volhouden!ooit wordt Quentin een heel goed luisterend paardje waar ik fijn mee kan rijden!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers