snowdon heeft piercings :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

snowdon heeft piercings :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 20:39

--
Laatst bijgewerkt door snowdon op 05-11-02 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt


Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:58

Waauw, cool.. ik wil ook piercings voor frien!!! maar dan een neus piercing? is het net zon stier hahaha
Nee das nix voor mijn lieve ruintje Knipoog
succes met snowies oogje en kom maar even niet langs met die schimmel Lachen

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:07

aaahhh, wel lollig om te horen maar lijk me nou niet echt prettig met 8 van die nietjes onder mijn oogje te lopen dus is voor snowdon zelf ook niet een fijn gevoel, hoop dat de schimmel snel weggaat!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:42

Moderne tinker heb jij hoor! Geef snowie maar een dikke knuffel en ik hoop dat zijn wondje weer snel mag genezen.

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Marjolein

Berichten: 11632
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:20

hehe kan die ook niet meer door de douane. lin heeft ook al een keer nietjes gehad in de wang. muts vond het nodig om vlak voor een onderlinge wedstrijd zich zo te bezeren dat ze een flinke jaap had ind er wang.
maakte haar wel heel erg ruig Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Billy

Berichten: 20704
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:33

Staat wel stoer. Bill had laatst een flinke snee in z'n kont, die is weer netjes gehechtt. Wel met gewoon draad, dus na een dag of 10 kon ik ze er zelf weer uithalen. Scheelt weer een bezoekje van de dierenarts.

Goedgekeurd onderschrift :)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 20:51

Ja, ik liet Flozzy chippen maandag...hebben ze er een ding zonder transponder (?) ingestopt.... Gingen ze nummercheck doen, zit er niets in. Arme Flozzy! Maar goed, wel stoer, een Tinker met piercings! Echt wat voor die keutel van jou!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 21:12

Ach wat een stoere Tinker zeg Haha! Trouwens Jurga hebben ze de chip eerst niet even van te voren getest of hij wel actief was voordat ze hem inbrachten? Moet trouwens wel gemeld worden aan Vibac.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 01:02

Ah oké ik ben weer helemaal bij. Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 12:11

Tjonge, nu is het helemaal een stoere bink.

Gisteren waren Gery ("ikke"), Hanneke en ik bij een reunie van een evenementje van een tijdje geleden en daar liet ik de 13-jarige dochter des huizes, tevens paardenfreak, kennis maken met Bokt. (Uiteraard meteen verslaafd... Haha! ). Gery liet haar natuurlijk ook de foto's van de Lunterenmeeting zien, waar Snowdon veelvuldig op te bewonderen is en ze vond hem echt supercool Cool ! Volgens Hanneke en Gery is het een hele lieve knuffel, maar daar kon ik niet over meepraten , want die meeting heb ik dus gemist.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, Charmaine, ComscoreBot, Kimberley_, maitestar23, nienke555, xYaartje, YandexBot en 86 bezoekers