wat vinden jullie...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:06

Ik heb zaterdag een personeelsfeest dat de hele dag duurt. Ik ben dus niet voor 12 uur 's nachts thuis. Mijn stalgenoot is op vakantie en ik heb dus de verantwoordelijkheid over de paarden; mesten en voeren, uit de wei halen etc. De boer zet de paarden wel 's ochtends in de wei. Maar nu kan ik dus de hele dag niet naar de paarden en ik vind het verschrikkelijk!! Zit ik me nou aan te stellen en moet dat een keer kunnen? Ik kan op zich wel aan de boer vragen of hij een keertje wil voeren en de paarden binnen wil halen, maar ik vind het echt heel vervelend. Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:10

Eeeh, als je het mij vraagt zit je je aan te stellen Knipoog
Of ja, IMO moet het een keer kunnen. Je wilt zelf toch een beetje een leven over houden? En de boer is toch ook niet achtelijk?

Moet een keer kunnen als je het mij vraagt..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:11

Dan ga je niet met dat personeelsuitje ? Verward

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:11

Om die reden doe ik dus ook nooit mee aan dat soort feestjes etc. Zelfs diners met mijn team gaan aan mij voorbij. Maar, ik vind het dus niet eens jammer, het kan me gestolen worden.
Om eventuele 'verplichte'social events lach ik gewoon, vreemd misschien, maar zo is het wel.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:23

Ja en ik ben ook helemaal niet sociaal en ik hou ook niet van hele grote groepen!! Maar ja om nu al te weigeren...ik werk er net. Nou ja ik moet het maar zien te overleven vrees ik...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:24

kan je echtniet eerder weg?
dan zou ik 's morgens even naar de paardjes gaan en de rest maar een dagje aan de boer overlaten.
Bel je stalgenoot op en leg het uit.
Zeker weten dat 'iet het OK vindt. (toch)
Succes hoor

:evaw:

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:26

Mijn stalgenoot zit in het buitenland en kan ik niet bereiken maar ik weet zeker dat hij het niet erg vindt, daar gaat het ook niet om, maar ik vind het meer erg voor mezelf en de paarden *LOL*

Helaas kan ik niet eerder weg want we gaan met een bus weg en het zal dus wel ergens ver weg zijn.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:28

Zou het overleggen met de boer. Op zich moet dat toch geen probleem zijn voor een keer.

je had ook ziek op bed kunnen liggen toch??

Vooral omdat het een nieuwe baan is zou ik toch wel gaan.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:30

moet toch wel kunnen lijkt mij?? die boer kan beetje een oogje in het zeil houden enzo en ze weer binnenzetten als dat moet, etc.

denk dat je die verantwoordelijkheid best aan hem over kunt laten hoor voor 1 dagje..

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:30

Is zo, maar al ben ik nog zo ziek, ik zorg dat ik altijd toch even naar de paarden kan (erg he) *LOL*

Tja het moet maar... Het is gewoon jammer dat mijn stalgenoot net op vakantie is.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 14:25

Gewoon gaan praten je weet maar nooit.

Wie niet waagt wie niet wint.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 14:32

Lastig....ik heb voor mezelf bergen verzet om mee te gaan naar de Bokteling, is absoluut iets wat ik nooit doe hihihihi.
Eens in de zoveel tijd...euh, 1x per jaar dan doe ik eens iets sociaals maar zorg ik er wel voor dat er voor mijn paard gezorgt wordt of dat ik er snel nog ff heen kan.
Mijn man die mist nu ook allerlei sociale werk dingen omdat ik 's avonds naar mijn knollie moet ofzo...
Pfffffff daar zijn we straks lekker vanaf!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 14:53

Ja wat zal jij een tijd overhouden!!

Ik had verwacht dat ik 's avonds nog naar de paarden kon, al was het om 10 uur, maar als ik pas om 12 uur 's nachts thuis ben wordt het een beetje laat... Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 20:14

ik zou dus echt niet naar dat peroneels-gedoe gaan hoor. Ja ik weet het ik ben een beetje anti-sociaal Haha! naar mijn collega's en misschien ook wel contact gestoord Clown . Maar mijn paard is mijn alles Lovers .

Hang wel een vette smoes op naar je collega's, vertel vooral niet dat je naar je paard gaat want dat begrijpt echt niemand.
Succes!! Party!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 20:29

Jah als je niet meewilt kan je toch zeggen dat je ziek bent ?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 21:05

Kun je niet wat later op je werk verschijnen, dan kun je 's ochtends de paardjes even vroeg doen....
Zeg maar dat je een recept moet afhalen en dat er rrrrrrrrriiiiiiijjjjjjjjen in de apotheek stonden, hahahahaha.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 21:07

hahah, waarom ga je niet gewoon!!
1 dag zal je paardje je echt wel vergeven, en die boer let toch op?
Maar als je gestoord bent, ga je natuurlijk niet Tong uitsteken

(als je gaat, doe je hem de dag daarna gewoon extra knuffelen)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 21:16

Hoezo als je gestoord bent Haha! ....ik geloof dat het tijd is voor het nieuwe forum;

"Ik hou van mijn paard en bokt is mijn sociale leven" (Naast paarden, geen sociaal leven?) *LOL*

'over contactgestoorde paardenmiepjes die niet naar personeelfeestjes willen *LOL* '

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 07:17

Ik heb het zelfde probleem over een paar weken!

Het bedrijf van mijn vader heeft dan een bedrijfsuitje en ik noet ook mee, nou ja mòeten?
Eigenlijk heb ik geen zin, maar ik wil ook niet voor saaie paardenmuts versleten worden en als ik er eenmaal ben vind ik het wel gezellig.

Is er niet iemand van Bokt die bij je in de buurt woont en je uit de brand kan helpen?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 07:57

Het is dus zaterdag en begint om 11 uur. Ik ga dus 's ochtends vroeg de sallen vast mesten, maar voor andere dingen heb ik geen tijd meer, hooguit poetsen. Daarna gaan ze naar buiten, als het weer goed is (moet er niet aan denken dat het heel slecht weer is, dan staan ze de hele dag binnen!!).

Dan haalt de boer ze vast wel binnen en hij geeft ze dan nog wel voer, maar dan staan ze de hele avond binnen zonder aandacht te krijgen. Nou ja laat ik maar niet zeuren en gewoon gaan. Maar volgende keer ga ik niet meer mee met zoiets!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 08:22

Ooooooh, nou dat kleine beetje aandacht kunnen ze vast wel missen!!!!

Misschien kan je aan die boer vragen of hij ze een knuffeltje extra wil geven, hahaha, ik zie het al helemaal voor me: zo'n mannetje met overall en klompen wat je paard staat te omhelzen! *LOL* Haha! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 09:09

Toen ik je bericht gisteren las, kreeg ik al een beetje de kriebels. Het schijnt allemaal heel normaal te zijn dat je werkgever zomaar even een dag in pikt omdat men vindt dat er maar eens sociaal gedaan moet worden. Daarvan gaan mijn nekhaartje dus overeind staan, want al dat sociale gedoe boeit mij dus echt helemaal niks. Mijn collega's zijn om mee te werken en verder niet (uitzonderingen daargelaten!!!). Al dat geneuzel over 'gezellige teambuilding', ga toch weg. Op dat soort dagen merk je des te meer dat het baasje de baas is en niet jij.
Laat mij nou maar gewoon zelf bepalen hoe ik mijn dagen en weekenden indeel, dat is echt het allerbeste. 40+ uur per week doe ik al wat de baas wil, de rest bepaal ik.
Volgende week moet ik 2 dagen naar Apeldoorn met de hele groep. Op dit moment ben ik druk met het verzinnen van een list. De kans is namelijk enorm dat de vergaderingen niet op tijd zijn afgelopen, zodat ik in een ijltempo naar Amsterdam terug moet en met een beetje geluk nog net even mijn paard kan zien; 2 dagen lang dus!!! Hoe komen ze erbij!?
Zodra je kinderen hebt, snapt iedereen dat je dan je tijd anders indeelt, met paarden blijft het moeilijk.
Mijn collega's zeggen dat ik nog geluk heb dat we niet naar zuid-limburg moeten. Volgens mij heb ik helemaal geen geluk, maar vooral pech dat ik uberhaupt ergens heen moet.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 09:24

Zo Lov, jij bent je ei kwijt!!! *LOL* Haha! *LOL*

Maareh, ik vind wel dat je een beetje gelijk hebt, op mijn vorige week hadden ze een lang weekend Ardennen verzorgt als je op je afdeling een voldoende hoog resultaat had behaalt, ik wou helemaal niet maar had wel een heel goed resultaat. Er moest een medewerker thuis blijven omdat hij een slecht resultaat had bereikt, terwijl mijn plaats dus gewoon vrij was!!!

Maar het is niet alleen op het werk dat mensen niet begrijpen dat onze paarden gewoon heel belangrijk voor ons zijn...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 09:30

Ik ben dus niet de enigste die werk en vrije tijd absoluut gescheiden wil houden. Daarom ga ik er denk ik ook maar voor kiezen om ambtenaar te worden. Daar ging dat PERFECT (stage) Ik moet nog gaan solliciteren, hoop dat het lukt.
Hier (afstuderen HBG) deden ze zelf een proef inplannen op zaterdag (voor mijn onderzoek) en dan nog net of ik blij moesten zijn dat ze 'm deden. BAH. Het is voor hun bedrijfsvoering!
Maar ja uiteindelijk is ie niet door gegaan (wel erg jammer voor mijn onderzoek) maar wel balen, wordt nu de zaterdag na dat ik afstudeer gedaan.
die "sociale verplichtingen" soms best leuk maar af en toe Misselijk
Succes Jura! Sinds ik Omar verzorg/rij baal ik al als ik naar mijn vriend ga (weekend en ver weg) .....'k heb 1000000x liever dat 'ie bij mij komt. Maar tja aan de andere kant....hem wil ik ook niet missen!!!!

_________________
<FONT COLOR="purple"><FONT FACE="georgia">Er is iets aan het uiterlijk van een paard
dat goed is voor het innerlijk van de mens!
~~SIR WINSTON CHURCHILL 1874-1965 ~~

</FONT COLOR="purple"></FONT FACE="georgia">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjimmy op 2001-06-14 10:45 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 09:35

Ja, ik moest inderdaad mijn ei even kwijt. Het is namelijk nogal bullshit allemaal. Vaak genoeg zit ik laat op mijn werk, dat geeft niet, dat hoort erbij. Maar, er zijn dus wel grenzen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Anoukjuuuhh, Butterfly, Ginny135, Goldwynn, jaap_2005, lambiek_lief, linoleum, luuntje, Shetje14 en 60 bezoekers