Jelka en Maarten waren net op tv!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Jelka en Maarten waren net op tv!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 18:39

Alleen jammer dat mevrouw Klokhuis steeds recht voor Maarten ging staan. Haha!

Maar Jelka was erg braaf toen ze die chip in haar hals kreeg. Brr... ik heb zelf ff een andere kant op gekeken, zo'n chipnaald is toch wel behoorlijk dik hoor. Scheve mond

Enne... dat paspoort dat ze lieten zien was niet eens van Jelka, want Jelka heeft een heel andere papa dan daar in dat paspoort stond Haha!. Controleer je het nog even Maarten? Knipoog Tong uitsteken

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 18:49

Hè, wat jammer, ben ik toch nog helemaal vergeten om te kijken. Nou ja, ik kwam ook net van m'n werk en er waren hier twee katten die de aandacht opeisten, dus ik kon ook niet tv kijken...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 18:49

Heb net hier [PP] Eindelijk op tv met mijn Fjordentank Jelka!!! een stukje geschreven Haha!

Ja die chipnaald is dik!! Had ik ook nog niet eerder gezien. BAM, en dan zit 'ie! Ik zat overigens ook al mee te spieken in het paspoort, maar kon er zo snel weinig uit opmaken. *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 18:52

Naam van paps in dat paspoort begon met een A (volgens mij Astrix) en Jelka's paps is Myrstein. En de fokker kwam uit Beuningen, maar volgens mij hebben ze bij Maarten thuis Jelka zelf gefokt... Haha!

Was idd al een topic over, maar dan de voorpret. En ik wilde de primeur hebben! Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 18:55

Die fokker uit Beuningen zag ik inderdaad wel staan, maar weet ik veel waar Jelka gefokt is Haha!

Ik zal m'n reactie uit het andere topic hier ff plakken.

Cody schreef:
Heb het net gezien, was erg leuk!
Welke was nou Jelka Maarten? Ik kon ze echt niet uit elkaar houden.
Niet die eerste die gechipt werd denk ik, die spoot met een rotgang achteruit *LOL*
Was het nou degene die van dichtbij gefilmd werd toen er gechipt werd?
Zag er leuk uit allemaal, al vond ik de tussenstukjes iets minder *LOL*
Maarten mag ik de volgende keer je handtekening? Haha!

Nog iets wat ik geleerd heb: nooit je paard mee de supermarkt innemen, dan wordt er zomaar een half paard gejat Schijnheilig Hoewel buiten laten staan ook niet altijd een oplossing is als je op VVDD kijkt Tong uitsteken

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:00

Hihi, ik heb het ook gezien, in het begin wilde Jelka helemaal niet op TV, stel je voor dat je je hoofd stil moet houden Haha!

Maar idd erg dik zo'n naald. Brrr...

Trouwens Maarten, je hoofd is best geschikt voor op TV.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:12

Ik heb het ook gezien. Wie was Jelka nou?
Ik vond die naald ook best dik! Ik dacht eerst dat er een vloeistof in werd gespoten met een heel klein chipje erin! *LOL*

En tsja...de tussenstukjes. Heel erg boeiend, maar die heb je altijd met klokhuis.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 19:14

Jelka was die Fjord bij wie eerst een stukje haar werd weggeschoren en daarna een flinke chipnaald naar binnen werd gejast.

Bij die eerste Fjord werden de typische kenmerken van de Fjord aangewezen (en vergeleken met die van een IJslander). Ik baalde toen dat ze daar niet Jelka voor hadden genomen, dacht dat het maar één Fjordenstukje zou zijn, maar het kwam toch nog goed! Lachen

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:38

was een leuke uitzending! brr ik zou niet graag gechipt worden hoor Scheve mond vond het toch wel een erg dikke naald en de chip is ook niet echt heel klein. Maarten stond er leuk op hoor (hoezo geen hoofd voor de tv?), alleen idd jammer dat die muts telkens in het beeld drentelde Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:46

Dus Jelka was die Fjord waar Maarten "goed zo jongen" tegen zei toen ze gechipt was?? *LOL*

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:21

Jelka is stoer!! Heb het ook gezien! Wat een naald he! Ze was wel braaf zeg! Leuk hoor Maarten! Lachen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:37

ja ik heb het ook gezien. Alleen jammer dat het zo kort is, met die lange rare tussen stukjes erin.
Maar jelka is een mooi beesie.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:52

*schaaaaaam* Bloos ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik niet eens gekeken heb Haha! Ik was zo druk met boodschappen doen e.d. dat ik de tijd was vergeten *LOL* Om even over zevenen dacht ik er pas aan. Gelukkig hebben mijn ouders het opgenomen Haha!

Even voor de duidelijkheid... het eerste Fjordje wat ik vasthield was dus niet Jelka, maar een paard van een ander lid van de vereniging. De tweede tank was 'mijn' Jelka Lovers Tja... Jel is gewoon goed opgevoed, die blijft tenminste rustig staan, die ander was een vreselijke dribbelkont Haha!

Hummm.... nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe het er allemaal uitzag Haha!

btw... Karin, thanx voor het starten van een nieuw topic Knipoog

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:50

ja ik heb het gezien, ik had speciaal de klok in mijn telefoon gezet....."was bang dat ik ht zou vergeten Haha!

Maarten is dat bij jullie thuis gefilmd dat chippen?

Jelka was echt cool Cool

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 09:13

Grrr, de video heeft het gewoon niet opgenomen, dat ding mankeert echt wat. Helaas!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 09:44

Klokhuis wordt toch ook nog herhaald? of niet?

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:10

Ik heb het gezien. Zonde van die stomme tussenstukjes, maar ok. Ragan (Bokkertje) was ook te zien. (heel snel) Haha!

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:48

nu weet ik weer waarom ik een hekel had aan het klokhuis, de tussenstukjes.
maar dat fjordengedeelte was wel leuk.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 22:00

Jeetje was dat nu pas. Ik had het er pas nog over met Sonja, maar we waren van mening dat dat allang geweest moest zijn!

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 22:30

Jobbeltje schreef:
Klokhuis wordt toch ook nog herhaald? of niet?


de volgende ochtend.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 22:35

Ik ga de herhaling dan maar kijken want ik ben het ook vergeten. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden na die reactie's, hehe