Geloof dat ik er zo maar in duik...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Geloof dat ik er zo maar in duik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 21:52

En dat zeg ikzelf als echte nachtbraker die hele nachten wakker kan zijn of als ze moe is gewoon doorgaat en de slaap vanzelf weer over is.
Nou, ik durf nu met recht te zeggen dat ik echt helemaal compleet 'OP' ben. Gaaaap Zal vast door mijn nieuwe baan komen... [VvdD] Pfff.. mijn eerste werkdag op stal zit erop!
Ben benieuwd hoe ik me dan aan het einde van deze week voel. Zou dat nog goed komen? Ik ga zo even een heerlijk warme kop thee drinken, film uitkijken, douchen en mijn bed opzoeken. Gaaaap Zijn er verder nog mensen die tips hebben om een beetje monter en fit te blijven? Zodat ik me niet zo lamlendig voel?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:56

Je moet wennen aan het zware werk.Dat gaat echt niet van de een op de andere dag.Het beste is het inderdaad om lekker je bed op te zoeken en zeker niet te laat op te blijven.Blijf ook goed gezond eten ook al heb je geen zin of heb je geen trek.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:58

Haha ik ken dat!!
Ik ben ook helemaal op na een dag werken op stal! Wij beginnen om 0700 uur en meestal zijn we pas om 18:00 uur klaar. Tja vermoeiend is het wel!
En mijn tip is om gewoon lekker op tijd te gaan slapen!
Succes morgen!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 22:00

Goede nachtrust zal je zeker goed doen. Welterusten en hopelijk kom je er morgen fris weer uit Knipoog

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 22:19

Toen ik net begon met werken was ik echt doodop na een paar uur, nu houd ik rekening met mezelf en pas mijn programma erop aan als ik werken moet en ik eet wat meer zodat ik wat minder snel moe word en natuurlijk eet ik veel druivensuiker als ik mezelf moe voel worden, een banaan helpt ook trouwens.

Truste!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 22:29

Is gewoon een kwestie van wennen...ik heb vaak van die dagen gehad dat ik eerst een aantal stallen ging uitmesten, daarna de stal opruimen, dan nog een aantal paarden rijden (wat nog het meest vermoeiende is, als ik train, dan train ik ook echt!), en daarna weer de stal opruimen. Intussen alle paarden een aantal keer voeren en hooi geven...

Na zo'n dag ben je gebroken Haha! Maar je went er vanzelf aan hoor...je moet inderdaad wel goed blijven eten!