zie je mij gaan op het strand....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

zie je mij gaan op het strand....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 19:24

ik ben net terug van een weekje stagelopen, dus ik denk even lekker samen met mijn zusje een strandritje te maken....nou dat heb ik geweten ook Verward
ons stalmeisje dat een vriendinnetje meegenomen vorige week en die heeft dus op de oudste gezeten(zonder toestemming!!!) Gaaaap en mocht zij net een paard zijn die je sturend moet rijden.........zo niet...heb je een balletje van een paard die er alleen maar vandoor gaat!
dus ik rijden, ik denk die is fris (maar ja weinig gereden) was ik op strand......nam ze toch een spurt (vette rengalop) hond achteraan.....teugel brak af!!!!!!
ik kon haar niet sturen, remmen en naar mijn stem luisterde ze ook niet....gelukkig was mijn zusje mee, want anders had ik eraf gelegen (ik rijd zonder zadel!)en paard weg! Wie zegt dat dikke belzen niet kunnen galoperen....idioot ding! en daisy gaat het horen morgen, dom kind!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:26

heuh ik snap het niet helemaal ???

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 21:41

Chantal14 schreef:
heuh ik snap het niet helemaal ???

wat snap je niet? ik heb een strandrit gemaakt met 1 van de paarden, toen ging ze ervandoor, omdat ze tijdens mijn stageweek(toen was ik niet thuis)door een vreemde was gereden(en verkeerd, het is er 1 met een gebruiksaanwijzing), dan is ze daarna dus niet meer te rijden.
Ze ging ervandoor, er ging een hond achteraan zodat ze nog harder ging. Maar mijn teugel brak af, dus kon niks meer...........

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:52

oww Lachen OKEE
ik snapte het niet dat ze door een ander gerden was ofzow BLOND Lachen

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 21:54

geeft niet hoor......er is gelukkig niks gebeurd! ben nog heel.... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 08:57

Een teugel die breekt vind ik toch echt je eigen verantwoording.
Als je tuig goed onderhoud en controleerd gebeurd dat echt niet.

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 18:18

het was een nieuwe teugel en net ingevet, dus dat was niet de oorzaak......hij brak omdat mijn paard er teveel kracht op zette....een nederlands trekpaard heeft nu eenmaal geen kippe-kracht!
mijn jongste van 2 jaar nam de poetsring + MUUR mee(de ring zat door een muur van bijna 10 cm. dik)ze liep toen vrolijk met een touw en een stuk muur over het erf , dat zegt maar eens hoe sterk ze zijn.....dan is een trekpaard van 10 sterker dan eentje van 2, dus ik denk niet dat jouw teugel heel was gebleven Knipoog Het gaat hier trouwens niet om de teugel, maar om het feit dat iemand 1 van mijn paarden had meegenomen zonder toestemming.....andere worden 'gestolen' en dat ik er bijna af viel is wat anders...ik kan goed rijden met of zonder teugel (ik rijd freestyle)maar dit wens ik weinig mensen toe!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:43

Das niet echt leuk allemaal Verward Waar was Suzz in dit verhaal?? Of was die niet mee?? Verward Die mist het ook altijd de actie momenten }> Haha! Haha! ...

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 19:24

suzz is op vakantie, dat weet je toch Haha! maar is maar goed dat suzz er niet was, want ik had die vinessa er echt niet vandoor zien willen gaan.....dan heb je pas ongelukken Tong uitsteken