LAMI-CELL dekens?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

LAMI-CELL dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-02 21:49

Wie kent dit merk, is het wat. Ik las ergens op de marktplaats dat je ze kan kopen uit een faillisement ofzo voor 100,00 euro maar ik ken het hele merk niet. JULLIE???? Verward Zo ja, waar is het mee te vergelijken bijv. bucas, wheater beta, Rhino ofwatook.................
Groetjes

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 22:30

Ik heb twee Lami-cell dekens. Ze hebben het amerikaanse sluitingssysteem (buiksingel en twee singels om de achterbenen) en de nieuwste deken die ik heb gekocht kostte 99.00 Euro (gewone prijs, dus niet uit een faillissement). De voorkant is gesloten, hij moet dus over het hoofd getrokken worden. Het is de perfecte pasvorm voor een Quarter. Hij is waterafstotend, maar ze hebben hem sinds kort ook waterdicht. Naar zeggen is hij 300 grams.
Mijn eerste Lamicell is nu een jaar oud. Hij blijft heel, en de pasvorm is heel goed. Is ook goed gebleven na de wasbeurt...

Tja waar kan je hem mee vergelijken? Moeilijk te zeggen, ik ken de andere genoemde merken niet.

Ik ben via Google een zoekactie gestart, en het lijkt een frans/belgisch merk te zijn...

Ludo Philippaerts maakt er reclame voor, denk niet dat die zijn naam leent aan een slecht product...

Afbeelding

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 23:24

ik heb een shabrakje van lamicell en daar ben ik heel erg tevreden over.
Heb weleens een deken van lamicell in mijn handen gehad, maar die was te groot, maar zag er ook keurig uit

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:44

Cassidy, mijn Lamicell is 400 grams is mij verteld Haha!
Ik heb een donkerblauw lamicell, heerlijke dekens. Zijn wat stijver dan andere dekens, en blijven daardoor super liggen. Voorkant is gesloten, dus over het hoofd aantrekken, en verder is het amerikaanse sluitingssysteem erg handig. Verder is dat ding van een goede kwaliteit...is niet kapot te krijgen Lachen Sterk stofje...ik ben er zeer tevreden mee, en dat voor 99 euro *LOL* Super! Lovers

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:24

ik heb lami cell strijklappen.
ik heb dr niets over te klagen..
Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:16

Hee, die Ludo Flipsen deken heb ik nu ook gekocht. Ik heb hem via mijn instructrice voor 80 euro. Ik heb ze in de winkel zien hangen (de E-master) voor 110 euro in de uitverkoop en op nog een andere plaats hingen ze voor 160 euro (niet afgeprijsd).

Die van Ludo is 480 grams (net een lekker dekbedje) en waterdicht, ademend en heeeeeel lekker warm.
Dit is de eerste deken die ik ervan heb, maar hij is echt super!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 00:29

Dubio conclusio Haha!: Lami-cell rules! *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 00:34

In Belgiƫ hadden ze erg veel spul van Lamicell, zie het hier erg weinig.
Wat ik ervan gezien heb zag er in ieder geval erg goed uit vond ik.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:17

XoNo schreef:
Dubio conclusio Haha!: Lami-cell rules! *LOL*


Daar ga ik helemaal met je mee!
Ik heb dezelfde deken die XoNo in het blauw heeft in het bordeaux. Een wereldding gewoon.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:56

Waar kan je ze kopen? Klinkt super en dat voor 99 euro? Hehe ben dus ontzettend geinteresseerd!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 14:51

Ik heb mijn deken bij Arthur's Westernstore gekocht voor 99 euro.
www.westernstore.nl geloof ik Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:58

En ik heb die van mij van de Manege Kalverhoek in de Wijdewormer, maar die heeft ze ook via Arthur.

Voor jouw is Vorstenbosch misschien dichterbij...

M

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:09

Bij ons op de manege zijn ze ook te koop, maar ook weer via Arthur Haha!
Zeg Cassi, heb jij ook het bijhorden kopstuk?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:15

Nee, en daar begin ik ook niet aan, want dat vind ik echt ondingen. Rejoice heeft wel een nieuwe slicker: kijk maar hier:

[WN] Waar is lycra met een leuke print te koop?

En voor de rest staat ze in een binnenbox. Als het erg koud wordt komt er een onderdeken onder de Lamicell en krijgt ze de slicker op (of beter gezegd, aan)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:37

En wat is het verschil tussen het kopstuk en die slicker? Ik vind zo'n slicker ook wel handig aangezien Bud behoorlijk dik in het haar wordt op zijn hals. Maar hij heeft al niet veel manen, en ik ben bang dat ik die vergal als ik zo'n ding omdoe Scheve mond

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:14

Dan kun je zo'n ding juist wel omdoen.
Dat ik Rejoice net had, heeft ze idd al haar manen door dat ding verloren. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat de verhuizing van Canada naar Europa nog aardig aan haar conditie heeft geteerd. En viel daar wat van te zien op latere foto's ? Nou moet ik ook zeggen dat ze die slicker maar eens in de zoveel tijd op heeft.

Ze is trouwens haar manenbos nu ook kwijt. Omdat Glory aan de manen aan het knagen is geweest en het er echt niet meer uitzat, ging er na het spenen acuut de schaar in. Maakt verder niet uit, groeit als kool bij haar. En ik heb er even minder werk van.

Enfin, waar was ik, o ja, de hood: ben even het internet opgedoken en kwam de volgende foto tegen:

Dit is een blanket en daaroverheen een zogenaamde "Hood"

Afbeelding

Die dingen geven niet mee (zijn net zo stug als de deken, maar de hals is wat beweeglijker dan de rest van het lichaam, zitten volgens mij ook niet comfortabel, en zo koud is het hier in Nederland nou ook weer niet dat je die nodig gaat hebben. Als het echt koud wordt doe je toch een wollen zweetdeken onder de deken om (met hals)....of een losse hals die je ook zo kunt kopen.