Barley is verkocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Barley is verkocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 10:41

Gisteren zijn er mensen komen kijken voor Barley. Het zou de pony worden voor hun dochter. Ik twijfelde enorm. Want hoe oud was dat meisje en hoe goed kon ze rijden etc.

Maar mijn twijfels waren niet gegrond. Het meisje (en haar moeder, zus en vriendin) waren echt heel aardig en Roos(Ze heet dus de dochter) kon echt heel goed rijden. Ze trok helmaal niet en was gewoon heel eerlijk tegen Barley.

Dus over een tijdje(ze moeten de wei nog in orde maken) wordt ze opgehaald. Ze komt ergens in dordrecht te staan. Bij twee shetland veulens en een hele grote wei. 's zomers staat ze dag en nacht buiten en ' s winters staat ze 's nachts binnen.

Woensdag wordt Barley gekeurd. En dan betalen de mensen mij ook. *snik* vanaf dat moment is Barley niet meer van mij.

Wat zal ik haar gaan missen. Maar ik heb nog even om afscheid te nemen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:47

Heike, wat snel al! Maar zoals je het me vertelde klonk het wel alsof je er een goed gevoel bij had. Sterkte meis, weet niet goed wat ik moet zeggen... Aan de ene kant ontzettend fijn als ze dit meisje als nieuw baasje krijgt. En aan de andere kant... Nou ja, je weet het al. Hou je ons op de hoogte? Vast wel hè?

*knuffel*

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:47

Wat fijn dat je weet dat ze goed terecht komt en dat dat meisje goed kan rijden...Het is nooit leuk om afscheid te nemen, maar het is nu een stuk prettiger omdat je dit weet..

Serkte kuss Kusje

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:07

het is moeilijk afscheid nemen, maar als je weet dat ze goed terecht komt...
sterkte ermee!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:16

Jeetje dat is snel gegaan. Maar wel fijn dat ze een goed thuis krijgt. ga je nu weer op zoek naar een leuke welsh Cop? Of doe je het even rustig aan. Ik vrees nl dat het bloed toch weer gaat kruipen waar het niet gaan kan. Haha! Sterkte met het afscheid, maar ik denk wel de juiste beslissing.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:16

Dat is inderdaad snel zeg, maar fijn dat ze goed terecht komt. Sterkte!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:18

Heey, het zou best wel eens kunnen dat ze vlakbij Angelique18 haar paardjes komt te staan.. Haha!

Er staan op dat stukkie land ( is een verdeling van meerdere stalletjes ) een heleboel paardjes.. Die van liek hebben er ook hun eigen stalletje en bak enzow.. Haha!

Heb je enig idee waar in Dord het is? En hoe heten ze precies? Dan weet Angelique18 misschien wel waar ze precies komt te staan.. Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:28

Zo dat is snel! Fijn dat je toch een goed gevoel over dat meisje had. Leeftijd zegt niet altijd wat. Zo heeft Tinka een tijdje een bijrijdstertje gehad van 10(!!) jaar oud, die reden samen buiten. En zo zijn er een paar geweest van mijn leeftijd waar Tinka niks van moest hebben en die ze ook echt uitprobeerde. Dus wie weet gaat het gewoon hartstikke goed.
Het zal wel een heel erg rotmoment zijn als ze wordt opgehaald, je hebt toch al behoorlijk wat met Barley meegemaakt. Maar je weet dat het zo toch beter is en je kunt zelf weer op zoek gaan. Dat is ook wel fijn, dan heb je iets om naar uit te kijken en je blijft niet met lege handen over.
Heel veel sterkte!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:29

Ik zie mijn naam staan wat koel Haha!
Hahha ja vertel heb je enig idee waar ze precies komt te staan?
Misschien als t bij mij in de buurt is kan ik is een kijkje gaan nemen voor je.
Dan kan ik gelijk zien of je paardje iddd zo mooi staat als de belofte was Lachen

Als je t leuk vind tenminste Haha!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:52

Afscheid is en blijft moeilijk. Het is erg snel al he! Wel heerlijk dat je nu ècht een goed baasje voor haar hebt gevonden, dan gaat ze toch een beetje met een goed gevoel weg. Het zal wel moeilijk worden.. heel veel sterkte alvast. En gelukkig kan je er (denk ik??) wel gewoon langs gaan om te kijken hoe ze staat!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:02

Klinkt inderdaad heel goed!!
Hopelijk klikt het tussen hun goed!
Succes met het zoeken daarna, neem ik aan?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:08

dordrecht is voor mij ook niet ver, kan ik weleens gaan kijken voor je.

Heel dubbel, aan de ene kant heel fijn voor je dat je een lief baasje gevonden hebt, aan de andere kant ontzettend jammer natuurlijk

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:14

Dat is snel gegaan! Gelukkig is ze toch goed terecht gekomen, een eerlijke ruiter is erg belangrijk voor een paard. Nu moet jij nog een paard zien te vinden. HEb je nog niets op het oog?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:28

Zo dat is echt snel gegaan!
Ik vind het fijn dat je zelf een goed gevoel hebt bij de mensen waar ze nu naar toe gaat.

En fijn ook dat je nog eens een kijkje mag nemen bij haar.

Sterkte woensdag! Het zal niet makkelijk zijn voor je.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:30

Hee geweldig dat Barley nu zo goed terecht komt!
Het is natuurlijk afwachten met een nieuw baasje maar dit klinkt wel positief hoor! Lachen

Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk zult hebben bij het afscheid, maar ik weet zeker dat je het aankunt, je bent een wereldmeid Heike!

En over een tijdje vindt je vast die ene, die speciale, dat paardje waarbij je denkt: daar geef ik mijn hele hart aan want zeker weten dat ik zijn/haar hele hart ook terug krijg... Lovers
Zo'n 100%-goed-gevoel-idee...

Mocht je op zoek zijn of binnenkort gaan, laat me maar weten wat je zoekt, en als ik iets denk te weten dan gil ik wel.
Lyvz en sterkte van ons hier! Lovers

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:33

Jeetje, wat snel al zeg.
Gelukkig komt ze goed terecht.
Heel veel sterkte met afscheid nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:38

Jeetje wat zul je daar een dubbel gevoel over hebben. Aan de ene kant toch het idee dat je haar heel erg zult gaan missen, en aan de andere kant het fijne dat het een heel goed nieuw baasje gaat worden.
Gelukkig heb je nog even de tijd om afscheid te nemen.

Veel sterkte daarmee gewenst, en toch ook gefeliciteerd alvast met de verkoop.
Knufje, Son

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:41

wat goed zeg dat het zo snel ging maar dat is misschien ook even schrikken omdat het sneller gaat dan verwacht?
sterkte met het afscheid

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:44

Goed dat je iemand hebt gevonden, maar sterkte met het afscheid!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:39

Moeilijk hè? Het is positief, maar toch ook weer niet voor je gevoel.

Het is inderdaad heel snel gegaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:47

Wat snel zeg
Maar ja ook niet gek met zo'n leuke pony.
Wel fijn dat de mensen zo aardig zijn.
Maar ik wens je toch veel sterkte.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 13:47

Het is inderdaad heel snel gegaan. Ik had binnen een week al zeven reacties. Nu moet ik nog bellen want woensdag zou de tweede koper komen kijken.

Ik ga gelijk op zoek naar een andere welsh Cob. Dat zal nog wel moeilik zijn want echt voor het oprapen liggen ze niet. Dus als iemand iets weet?

Een welsh Cob vanaf 5 jaar. Goed bereden, braaf in de omgang en verkeersmak. merrie of ruin.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 14:04

he Heike, ik ga morgen even voor je informeren, dan zie ik een heleboel mensen die er vast wel wat weten te staan...
Sterkte met het afscheid, is niet makelijk, maar als je weet dat het de goede mensen voor haar zijn komt het goed!!!

Groetjes Marielle

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:32

Hoi Heike,
We hebben over de telefoon al gesproken, maar ik wil je toch nog even melden dat Roos en Barley echt goed samengaan. Ikzelf heb haar (BQ) tijdens het rijde nnog nooit zo onstspannen gezien. En haar vriendin had er ook goed kijk op, dus die ondersteunen elkaar wel! Gelukkig is ze niet van de ene op de andere dag weg. Kun je nog even lekker knuffen met jouw meissie!
xx Sas

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:09

Wow dat is al snel zeg! Is natuurlijk wel moeilijk, maar nu kan je wel meteen op zoek naar een nieuwe Welsh Cob. Fijn voor d´r dat ze daar zoveel op de wei kan!