bit test

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

bit test

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 21:55

ik heb even de bit test van hoe gelukkig mijn paard is ingevuld. mijn paard en ik kregen 61 punten, was erg tevreden. hoe hebben jullie gescoord?

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 21:56

euuhhh ik weet de punten niet precies meer
wel dat hij super gelukkig was !!!!!(hoogste scoretekst)

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 22:05

ik had 63 Haha! ben er helemaal blij mee Knipoog
en nu mijn best doen dat zo te houden natuurlijk. Maar das niet moeilijk Knipoog
xxx

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 22:08

uhm welke test kan iemand hem ff scannen?

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 22:21

Hallo,

Bij mij komt er 67 punten uit dus erg hoog!!
Lisan

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 22:26

jullie hebben allemaal erg hoge scores, maar die van mij staat op een manege, dus toch ook best nog hoog toch?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 11:36

Ik heb 63 pnt...

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 12:11

Ik heb het niet gedaan want ik vond het een belachelijke test. Het is heel afhankelijk van wat oor een paard je hebt en wat het 'gebruiksdoel' (grof gezegt) is. Als je nou een shetlander hebt die in de winter buiten staat of een KWPN paard dat hoog presteert in de sport maakt heel wat uit volgens de test.

(ik vond heel die BIt een beetje pennymiepig, er is geen graadmeter voor het geluk van het paard dat is per paard en per doel geheel verscillend)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 12:13

Ik denk dat het bij dieren ook erg moeilijk is om van abstracte dingen als "geluk" te spreken. Je merkt aan de gezondheid van je paard wel hoe hij in zijn vel zit, daar heb ik zo'n test niet voor nodig!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 12:14

Ik ben het eigenlijk wel met Piaffe eens, heb de test doorgelezen, maar heb 'm ook niet gedaan. De antwoorden die ik zou hebben gegeven, stonden er niet eens bij. Denk ook niet dat je aan de hand van een test kan zien hoe gelukkig je paard is, dat zie of voel je zelf ook wel! Als je je paard goed kent dan iig...

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 13:57

Ik 66 punten! Pling Maar ja, ze is eigelijk niet van mij he Verdrietig

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 14:07

Ik weet zo wel dat de mijne het prima naar haar zin heeft Lovers

Maar misschien voor de liefhebbers even de test hier neerzetten als iemand daar zin in heeft ?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 14:12

Heb hem ook niet gedaan Haha! Vond het echt zonde van mijn tijd *LOL* En de goede antwoorden stonden er niet tussen...Tong uitsteken
Heb de halve bit trouwens nog niet eens uit, vond het allemaal een beetje gezwam.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 14:31

Zo'n test moet je denk ik ook niet zo serieus nemen. Maar lijkt me wel leuk om hem voor de lol te doen...
Kan iemand die test misschien scannen, of moet ik nu de bit gaan kopen?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 14:34

Iedereen heeft hele hoge scores, maar zou er uberhaupt iemand zo eerlijk zijn om een hele lage score toe te geven ? Het is al moeilijk zo niet onmogelijk om die test eerlijk in te vullen en niet jezelf te bedotten.

En als je nou een lage score hebt, wat moet je daar dan verder mee, niet iedereen is in staat om z'n paard op een stuk land te houden met een goed uitgebalanceerde kudde daarbij.

Dus het is een behoorlijk zinloze test (die ik ook ingevuld heb Haha! )

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-02 22:05

jullie hebben wel gelijk, maar ik vond het wel grappig en was toch eigenlijk wel blij met de uitslag!

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 22:15

ik heb hem doorgelezen maar ik denk dat er voor vele het juiste antwoorden bij staan.

ik heb hem voor de gein gedaan voor alle manege paarden(in principe) en ze kwamen op de hoogste scoren uit dus uit de test zou moeten blijken dat manege paardengelukkig zijn terwijl ik van sommige zijn die zich niet prettig voelen.

dus echt betrouwbaar...... nee

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 22:19

Die van mij was ook gelukkig maar niet supergelukkig. Penny-miepig vond ik Bit niet, want vooral de foto's vond ik echt prachtig, vooral de cover.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-02 22:22

bubbels schreef:
Die van mij was ook gelukkig maar niet supergelukkig. Penny-miepig vond ik Bit niet, want vooral de foto's vond ik echt prachtig, vooral de cover.


nee ik vond hem niet echt penny miepig, maar ja ieder zijn mening.........

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 22:24

Da's waar, maar ik vond dat paard op de cover zo prachtig (Anky's ouwe man) dat ik daar al blij van werd. Zo mag Baduh ook wel oud worden. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:15

Ik vond het een gruwelijk hoog Pennygehalte, en dat in combinatie met veel te veel typ- en schrijffouten en veel te veel advertenties, maakt dat Bit in de wat-leest-Sonja-graag-test errrrrrrrreg laag begint te scoren.... Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:23

Ik vond die test hele grote onzin, al heb ik hem wel gedaan en had ik nog een hoge score ook. Haha!
Maar ik hecht er meer waarde aan dat mijn paarden goed in hun vel zitten, mooi glanzen en blij zijn als ik er aan kom, dat soort dingen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:24

Ik geloof 58 punten, kon er niet zo hoog uit komen vanwege te weinig weidegang en daar kan ik niets aan doen. Daarbij stonden bepaalde antwoorden gewoon niet erbij. inderdaad wel hoog pennygehalte, dat wel ja. Ook over het beetje hooi wat onze paarden krijgen (en soms helemaal niet zelfs) heb ik ook niets te zeggen. Heel erg is dat.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:43

Weetje, de mensen die hier nou het hardste roepen dat de Bit dit keer penny-achtig was... waarom doen ze dat en zetten ze hier niet gewoon de uitslag van hun test weg? Heel persoonlijk denk ik dat dat is omdat deze uitslag niet zo hoog was waarschijnlijk.
Ik vond er niets, maar dan ook helemaal niet kinderachtigs aan... ik vond het juist heel goed dat dit onderwerp aangekaart wordt. Mensen mogen best eens geconfronteert worden met de waarheid soms. En helaas is het nu nog steeds zo dat de meerderheid van de paarden er belabberd vanaf komt. Niet altijd met opzet hoor! Ik bedoel, als je ergens rond de grote stad woont begrijpo ik best dat het moeilijk is om een voor je paard goede plek te vinden met veel weidegang ed. maar doe dan niet aflsof jou paard wel een perfect leventje heeft want dat is niet zo, toch? 22 uur op stal is geen pretje en verre van natuurlijk.. dus pennyachtig? Nee, gewoon de waarheid durven vertellen.

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:02

Elise schreef:
Weetje, de mensen die hier nou het hardste roepen dat de Bit dit keer penny-achtig was... waarom doen ze dat en zetten ze hier niet gewoon de uitslag van hun test weg? Heel persoonlijk denk ik dat dat is omdat deze uitslag niet zo hoog was waarschijnlijk.


De test was gewoon slecht, ik heb hem eens doorgelezen en bij de helft van de vragen stond mijn antoord er niet eens tussen. In de Penny staan ook altijd van die vraagjes. Ik weet zelf wel dat ik mijn paard goed verzorg, dat ze gelukkig is zo en daar heb ik geen mensen voor nodig die een paar van die rare vragen verzinnen.