Tijdje werken in Canada

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23718
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Tijdje werken in Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-02 19:17

Ik zou eens willen weten of hier mensen zijn die dat gedaan hebben.(ander land ook prima)
Ik vond van de week een ranch die zomers mensen nodig hebben voor de toeristen. Ik heb al gemaild en als ik mijn spullen in orde maak heb ik kans dat ik er heen kan(min 3 maanden). Voor Canada kun je een werkvisa krijgen.
Graag wil ik ervaringen horen, wat moet ik allemaal regelen etc etc.

Misschien gaat het dan nu eens gebeuren, ik zit er al een tijdje over te denken namelijk.


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 19:03

Als je in Canada zit moet je me zeker eens opzoeken hoor! Is niet zover weg van waar ik woon.
Tja, ik weet eigenlijk niet zoveel info. Toen ik naar Amerika vertrok was ik al een jaartje ofzo bezig met mijn visa, maar dat was omdat ik wilde blijven en ik met een Amerikaan zou huwen. Ik denk als je gewoon voor een werkvergunning gaat dat het wat minder lastig word.
Heb je inmiddels al wat gehoord over Canada?

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:16

Me Zus (*sharon*) is 2 maanden in Canada geweest, stage lopen = ook werken natuurlijk, Ze is net terug, Je kan der wel Pben jah! Haha!

Malakeh Arabians * Breeder of the Beautifull Arabian Horse.*

Neem een kijkje op onze nieuwe website!! http://www.malakeharabians.webs.com

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:47

Hee, waar in Canada? Je kan net zo goed roepen dat je stage gaat lopen in Europa... Canada is errug groot Lachen Er zijn wel leuke plaatsen, hoewel Iqualuit me in deze tijd van het jaar wat minder trekt..

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:56

Hi,

ik heb een tijdje in Amerika gewerkt op een dressuurstal. Ik zou 3 maanden gaan maar was na 1 maand weer thuis. Vond het tegenvallen.
Er werd gezegd dat je behalve paarden optuigen en aftuigen, stallen uitmesten, vegen en paarden buitenzetten ook paarden mocht losrijden, uitstappen en dat je cursussen kon volgen over paardenhouderij. Dat was dus niet zo, je mocht alleen met de paarden aan de hand lopen, en niks geen cursus. Stalhulpje was voor mij niet genoeg, ik heb thuis ook een stal waar dezelfde dingen moeten gebeuren. Dus dat viel nogal tegen, maar toch was het een leuke ervaring, vooral met het land, ik zat namelijk vlakbij New York!

Ohja je kan die site bekijken waar ik geweest ben : www.knollfarm.com

Je kan me verder ook PB-en als je nog tips wilt over wat je bijv. moet meenemen ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 09:22

Albert en ik hebben een jaar in Japan gewerkt op in Nagasaki Holland Village.
We werkten daar als koetsier/ruiter in het Frisian Horseland.
Het is een ontzettend leuke ervaring en ik kan je zeker aanraden om een tijdje naar het buitenland te gaan, je leert er erg veel van en het staat altijd leuk op je CV.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Casca, Eefje_Sammy, Esmee_RS, Evilou, Melanie_D, Ponylover_11, Switch2016, winnetou4502, xChanelx, Zil en 55 bezoekers