Sunny bezocht!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Sunny bezocht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 19:12

Ik heb na bijna een jaar na verkoop mijn oude vriendinnetje weer opgezocht. Vanochtend elf uur vertrokken op weg naar de andere kant van nederland, gelderland. Wel een mooie omgeving daar zeg, die veluwe, veel bos en hei, erg mooi. Gelukkig was het redelijk makkelijk te vinden, maar wel een cristelijke zooi daar hóór, bijna niks was open. We werden vriendelijk begroet door de mensen en hun zoontje (hun zijn eg aardig!) En na een kopje koffie en voor mij fristi zijn we vertrokken naar Sun.

Eerlijk te zijn herkende ik haar niet zo, ze had een heel ander koppie gekregen en ik hield vroeger altijd haar sokjes en manen en kinharen bij. Hun hadden dit niet gedaan dus echt ik herkende haar niet meer Scheve mond Achja, de stal waar ze staat is wel erg mooi. Ze is ook een hoop afgevallen! Lachen Ze glom mooi en stond op een redelijk kaal weiland (moet wel, anders wordt ze te dik) en ze heeft een heel lief shetvriendinnetje Fleur, een hele mooie vosbonte merrie.

Wat me verbaasde was dat Sunny zuur is geworden, ze rent met de oren achter in de nek weg als je haar het halster om wilt doen. Bij mij hoefde ik haar alleen te roepen en toen kwam ze al. Ach, paarden veranderen Erg jammer vond ik dat. Vijf minuten later was Sunny gevangen en aan het halster bleek ze weer de oude te zijn. Ze likte mijn hand, net als wat ze vroeger deed Lovers Ik gaf haar een kus en we gingen door naar de andere paardjes van die mensen, die we ook nog even mochten bezoeken.

We reden naar een weilandje een stukje verderop, waar een hoop klein appaloosagrut stond. Wauw wat een mooie paardjes zeg, en jeetje wat klein. Alles liep er rond, shabrakbont, vos, panterbont echt onwijs mooi. Ze hadden ook een veulentje van dit jaar wat zo een onwijs lief karakter had dat je het gewoon kon optillen en kon laten liggen en zitten Lovers Dat is nou toch is vertrouwen!

Toen zijn we door gereden naar de grote paarden van hun, twee arabieren, een hengst en een merrie. Wauw wat een paarden zeg, en onwijs goed verzorgt. Eerst lieten ze de hengst zien die natuurlijk zich onwijs showde Kwijl Toen de bruine merrie, die echt onwijs mooi kon lopen... I think I fall in love Kwijl Kwijl Kwijl Echt zo onwijse mooi!!! Ze hadden de paarden gevoerd en we gingen terug naar hun huis. We stapten in de auto en reden terug en stonden in de file Frusty

Of ik Sun mis? Nee, misschien wel een klein beetje, maar ik heb nu Jamey. En ik herkende Sun niet meer terug. Was sun nog precies hetzelfde geweest ook qua karakter dan had ik waarschijnlijk er meer moeite mee gehad, maar ze heeft het daar onwijs goed, en die mensen zijn onwijs lief voor haar. Gelukkig... Lachen
Afbeelding
Groetjes,
Shalane



Ethelate

Berichten: 21108
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 19:23

fijn dat ze het zo goed heeft!
en dat je haar niet zo mist en het fijn hebt met Jamey
Echt super voor je!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:08

Leuk om Sunny weer even te zien. Heb altijd van de verhalen genoten van jouw en Sunny. Jij en Sunny toendertijd een prachtstel. Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 21:24

Thanks greetje Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Googlebot, SusanH, Tieme en 23 bezoekers