Teleurstellende wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Teleurstellende wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 12:28

Gisteravond wedstrijd in Druten gehad in de M1. Ik was lekker op tijd dus eerst even een tijdje naar de anderen zitten kijken. Toen rustig opgezadeld. Met losrijden liep ie echt super, lekker ontspannen. Daarna nog even wat dingen die in de proef kwamen geoefend.
Daar mag je altijd nog 8 minuten in de grote bak rijden, das wel fijn. Dan heb je wat meer ruimte, want de losrijbak is heel klein.
Dat ging ook aardig. Toen we er allemaal uit moesten was er nog 1 meisje voor me. Daarna ik. Toen zag Risco ineens een draad met een bel eraan liggen. Dat was doodeng vond hij. Hij weigerde echt om er langs te gaan, terwijl de jury nog niet eens gebeld had!
Toen hij belde snap je wel wat er gebeurde, hij wilde er helemaal niet maar langs en stond recht over eind.
Toen wilde ik een aantal rondjes erlangs maken om hem er langs te laten gaan. Dat werkt meestal goed, maar het rare was de jury zei het is tijd. Lekker medelevend! Ik snap ook wel dat je geen uur er langs kan gaan rijden maar even moet toch kunnen!! Ik dacht ook je kunt toch ook even zwaaien naar de voorlezer in plaats van zo'n achterlijke bel te gebruiken. Beetje lui???
Het ging dus echt nergens naar. het leek wel een 3 jarige die voor het eerst mee op concours mocht... Hij is 13 en hij heeft Z gelopen. Af en toe snap ik er niks van. Dit is nog nooit zo gebeurd..... Ik was best teleurgesteld. Maar toch nog een tweede proef gereden.. Die ging al wat beter maar die man wilde toch graag zijn bel gebruiken..
Ik schaamde me echt dood hoe slecht het ging! Maar ja een lichtpuntje ik had een 7 voor een wending om de achterhand, Dat vond ik wel gaaf.

Groetjes


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 12:45

Officieel moet de jury geloof ik de bel gebruiken.... Maar wel zonde. Je moet ook binnen een minnuut je volgende onderdeel rijden, anders wordt je inderdaad uitgebeld..

Ehmja??

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 12:23

Nee ik bedoel niet dat ik niet binnen een minuut het volgende onderdeel moest rijden, maar voordat ik begon mocht ik niet eens een paar rondjes rijden. Vond ik wel beetje flauw.
Ik wist niet dat die bel verplicht was... In de 2 jaar dat ik wedstrijden rijd heb ik het nog nooit meegemaakt. Maar ja maakt nu ook niet meer uit!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers