Wie proeft hier wel eens dierenvoer?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Wie proeft hier wel eens dierenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-02 21:53

Ben toch wel benieuwd of hier nog meer mensen zijn die het voer van hun dieren proeven Haha!
Ik was toch wel benieuwd waarom mijn konijnen het ene wel lekker vonden en 't ander niet, nou ik vond 't dus allebei nix Tong uitsteken Paardensnoepjes heeft iedereen vast ook wel us geproefd ( Misselijk )

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 21:56

vroeger proefde ik altijd de honebrokjes en ik vond ze vies, dus elke keer eiste ik een ander merk... en ik maar bijvoeren want Ax kreeg alleen maar vies voer Haha!
Maar Tos zijn voer heb ik nog nooit geproefd... wel als ik bv een nieuwe liksteen heb en er van dat spul aan me vingers zit... (ZOUT!)

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 22:20

toenik het verschil van bix niet meer wist ging ik proeven of er verschil in zat (vraag maar aan richtje die pest me er nu nog mee)en een meisje bij mij op stal eet kattenvoer en bix!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 22:44

Ja, simone jij spoort gewoon niet helemaal, en Jette (meisje dat al het voer dat ze aan een beest geeft proeft) snap ik ook niet helemaal.
Ik heb nog nooit dierenvoer gegeten.
Tiko eet overigens wel bijna alles wat ik eet.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 22:49

ja richtje!! bedankt! verder spoort richtje ook niet hoor! oohja ikheb ook wel eens hooi gegeten maar dat kwam omdat ik neergehaald werdt door myrthe en richtje en vervolgens stopte ze hooi en bix in m'n mond en dat moest ik opeten!!! (wat had ik fout gedaan???????????) (ohja ik had richtje een knal gegeven:D

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 23:00

Konijnevoer en bix vind ik geen probleem.. Bij honden en katten is het toch heel anders, aangezien daar vleesafval in zit.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 23:23

Mijn opa heeft vroeger een blikje kattenvoer aangezien voor vlees in blik ofzo.. Hij heeft het opgewarmt en vond het heeeeerlijk smaken!
Dus wie weet Haha!
Van mij hoeft dat niet zo hoor..
Ik at vroeger wel de koekjes van mn hamster, die waren lekker!! hihi.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 01:06

Mn neefje (van 17) heeft n keer bix gegeten..
we waren in een winkel en ik vond nog n bixie in mn jas en hij
had honger..
Ik heb gelachen en gegiert want zn gezicht toen hij n stukkie
erafbeet..
Sindsdien zal ik niet snel in zn voetstappen treden zn gezicht zag er zo
vies uit!!

..... leeg .....

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 02:25

Ik heb alles zowat al wel een keer geprobeerd Haha! van bix tot kuilgras en paardensnoepjes! Allemaal goor, behalve muesli dat vind ik wel lekker!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 08:53

Ik heb een keer voor de gein konijnenvoer geproeft en zo snel mogelijk weer uitgespuugd!!
Biks daarintegen niet
Ik eet wel eens Marilyn der appeltjes op Knipoog eigenlijk is het eerder andersom heb ik een appel denk ik eet ik die ff fijn kom ik bij haar aan ah nee hoor tut jij krijgt um wel!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 09:39

Ik proef wel eens haar appels en haar wortels, (maar dan wel schoongewassen enzo). De muelsi ruikt wel heerlijk om er nou van te proeven, aan biks moet ik al helemaal niet denken....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 09:56

HEt voer van de hond en de kat ga ik echt niet proeven hoor brrrrr VIES! Bovendien eet ik geen vlees Haha!
De biks proef ik wel eens en de muesli's ook. Ik moet zeggen dat de muesli ook redelijkte eten is hoor Lachen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 09:57

ehh nou nee... net zoals dat mijn dieren geen mensen voer krijgen, hoef ik hun voer ook niet.... Haha!

Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 11:16

Ik heb vroeger wel eens bix geproefd, maar verder, nee. Je zal er zeker niets van krijgen, maar geef mij maar gewoon mijn eigen eten.
Op de Bonte Avond op kamp dit jaar hebben enkele deelnemers (gehandicapten) de mannelijke leiding geblinddoekt enkele dingen laten proeven, waaronder natte bix. De reacties waren echt geweldig.

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 11:22

Ik heb al van alles geprobeerd, hondevoer kattenvoer (ook blik) en visvoer, en meelwormen, en ik leef nog steeds. Ik zeg altijd de dieren gaan er ook niet dood van Haha!
Ik moet zeggen dat het katten voer uit blik niet vies is Haha!

Gwen

Mijn fjord is niet eigenwijs, hij doet alles op zijn eigen wijze
Only when the last tree has died & the last river has been poisoned & the last fish has been caught will we realize that we cannot eat money
Extra centen verdien?? Meld je dan nu aan Cash4ladies Gekkengoud

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 11:37

Ik heb alleen wel eens aan een hondenbrokje gelikt om te kijken of die erg zout was. Verder ga ik niet, want het is niet voor niks dierenvoer. Maar ik vind het wel heel belangrijk dat het hondenvoer niet te zout is, anders heb ikm straks 2 meiden met kapotte nieren.

Goedgekeurd onderschrift :)

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 11:45

haha nu herinner ik me een grappig verhaal:

Mijn zus had van die konijnen staafje's en ze had altijd een juf die allemaal kracker at en tomaten sap, mijn zus zei: 'kijk juf een nieuw soort kracker'(was atuurlijk dat konijnen staafje) Ze neemt een hap kauwd heel duf, mijn zus zei toen juf het is konijnen voer hoor, ow zeg ze best te eten *LOL*
Spul rook al heel vies.

Oja en eerst waren we in de dieren winkel en mijn tante vraag is dat spul wel lekker voo de hond, ze die vent ik zou het niet weten mevrouw heb het nooit geproefd Haha!

Maar zelf alleen eet ik soms weleens een zonnepit uit mijn konijn dr voer op! Haha!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 12:36

nee eigenlijk niet alleen dan een likje genomen van wodans appel liksteen en dat smaakte wel goed,maar verder nee dan mag hij doen. Misschien moet ik dan toch maar eens slobber gaan proberen Haha!

Wodan en ik onderweg in de M2

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 12:42

Ik proef de musli wel eens, en dat smaakt niet verkeerd maar waar ik me helemaal bij moet inhouden is die vreselijk lekker ruikende maar ontzettend kleverige droplolly Haha!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 13:43

bah!
me zus haalde vroeger de zonnebloempitjes uit het voer van onze cavia en die at ze op.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:46

Je hebt ook van die yoghurtsnoepjes voor cavia's...verrukkelijk die dingen! Die waren binnen een dag op, en de cavia moest ze niet Schijnheilig
Maar verder heb ik nog nooit (bij mijn weten dan) hondenvoer, kattenvoer (dat meurt al zo Misselijk) of paardenvoer geprobeerd. Biks ook niet eigenlijk...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:50

ik lik wel eens aan een likit als ik een nieuwe binnen krijg.
Jemig wat zijn die dingen zoet, geen wonder dat er ineens zoveel paarden tandartsen zijn Haha!

Soms zou je echt denken dat je van (vooral kruiden muesli's) paarden voer soep kunt maken.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:07

Ik eet niets, maar proef wel eens. Gewoon om te proeven wat voor smaakje eraan zit, zoet/zout/zuur etc.

Zo heb ik eens aan de Cribox geproefd om te weten hoe smerig dit was.
Geloof me, het is ERG smerig *LOL*

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 21:14

Ik heb weleens biks geproeft, bah wat smerig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 22:39

ik heb weleens op :
musli Vork
biks Misselijk , enne van die hamsterbroodjes
haver , hooi, gras , liksteen, en zo'n ander likgeval die was echt lekker die smaakte naar dropjes Vork, gras gaat ook nog wel, en de wortels en appels van de paardjes Vork
honden en kattenvoer lijkt me nou niet zo lekker smaken , maar die kauwchips voor honden daar zit niet echt veel smaak aan.
verder heb ik denk niks geproeft


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BeFunny, Geralda1994, Pierus, Renss, Zinzi_jewel en 137 bezoekers