foto's???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

foto's???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 21:24

Hallo Maarten en anderen met digi, waar blijven die foto's??
Ik zou het ook wel leuk vinden om de video terug te zien die ik zelf gemaakt heb (met iemand anders' camera) kan dat eigenlijk wel?

Al met al vond ik het weer beregezellig. Helaas kon mijn paard niet mee en voelde mijn kennis zich niet lekker genoeg om met een groep met haar paardje mee te gaan, nogal druk beest. Maar ik kreeg een video in handen gedrukt en daar heb ik mij heerlijk mee uitgeleefd. Waarschijnlijk staat er zelfs op hoe Ilona van haar paard afgemikt werd, hoewel ik het niet zelf heb gezien, zag ik haar wel met paard aan de hand door het beeld lopen *LOL* *LOL*
ik vraag mij wel af hoe nu de verstandhouding bij Kim (Nimber) is, die keek wel erg dodelijk bij het vertrek op de pick-nick plaats. Enig begrip kan ik hier wel voor hebben, haar lunchpakket was er vandoor richting patatkraam Vork houtjes smaken niet zo best *LOL*
De pannekoeken smaakten naar meer, alleen niet meer vandaag. Sommigen hadden zelfs meer op hun bord dan in hun maag. Waarschijnlijk hebben zij het ook niet volgehouden om slapeloos thuis te geraken, hetgeen niet zo rampzalig is, aangezien de ouders voor prive-chauffeur speelden. Overigens vind ik een woord dank voor al deze ouders wel op z'n plaats, niet in de laatste plaats voor Willem, die de veiligheidsvestjes beschikbaar stelde bij de oversteekplaatsen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 21:30

Zeg Gery, kun je geen stills van die video maken?

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 21:34

Nee dus, het is niet mijn camera en ik heb hem weer terug gegeven aan de rechtmatige eigenaar Schijnheilig
De jongen die met Marije was, met die leuke, bijna witte Tinker, even zijn naam kwijt, die is de eigenaar van de video.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 21:49

Leon van snowdon?

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 21:49

AAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHH
Heb ik net al mn foto's in een topic gemaakt. Valt ondertussen de internet verbinding uit, wil ik mn topic plaatsen moet ik opnieuw inloggen en weg is mn hele topic!!!!!!!!!!!
En ik heb nu echgt geen zin om weer opnieuw een topic met al die foto's te maken. Morgen maar hoor. zucht wat baaaaaaaaaal ik hiervan!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 22:05

Billy schreef:
Leon van snowdon?


Die dus, inderdaad.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Re: foto's???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 23:08

ikke schreef:
Sommigen hadden zelfs meer op hun bord dan in hun maag. Waarschijnlijk hebben zij het ook niet volgehouden om slapeloos thuis te geraken, hetgeen niet zo rampzalig is, aangezien de ouders voor prive-chauffeur speelden. .


Boos! Boos! is dit een stille hint ? Lachen Maar de pannenkoeken waren echt erg vullend en lekker, enne ik heb niet geslapen hoor Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 08:40

Die camera was dan van Jilleroo denk ik.... Ik heb het er nog met Leon over gehad en die wist van niks, dacht ik...
Maar ik hoop maar niet dat die duik van mij erop staat, zou wel een giller zijn.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 11:54

nee de video was van leon hoor!!! en hij heb hem ook weer terug!!
enne mijn foto's staan er morgen pas op vwant ik moet vandaag op visite!!!
groetjes !!!marije en Baily

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 15:38

Oh jee, ik baal nu best beetje dat mijn val op de video van Leon staat..... Kan ie me chanteren!!!!!! (Jurga)

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:26

Sypheron schreef:
Oh jee, ik baal nu best beetje dat mijn val op de video van Leon staat..... Kan ie me chanteren!!!!!! (Jurga)


Niet Leon op verkeerde ideeen brengen he ilo?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 21:28

Hehe, het is in ieder geval een voorbeeld van 'don't try this at home!'

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 09:42

hoi hier leon dan eindelijk!!! En iloon, je spectaculaire val staat idd scherp op beeld, dankzij Ikke!!!!

Ik heb er geen foto's van gemaakt, aardig eh Lachen Maar dat kan alsnog dus pas maar op Tong uitsteken

Ik ga nu eerst trouwens de foto's uploaden (2 diskettes volgeladen...), als de schoolcomputer meewerkt....

groetjes leon en snowdon

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:20

Oké, ik stem voor stills maken van de val van Ilo Haha!

Sorry Ilo Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:29

En ik wil ze ook zien!!! *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:34

hahaha, haalt het toch niet bij de live-versie gok ik *LOL*

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:11

ff voor mijn vader!!! HIJ VOND HET SUPERLEUK !!!!!!! bedankt ikke moest ik zeggen ... twas wel zo veilig om met een jassie op de weg te gaan staan anders hadden we platte grooms gehad!!!!!whahahhhahaha
hij was heel blij dat alles goed is gegaan met baily op de trailer (behalve dan dat ie zo supereigenwijs was met inladen) en hij vind het leuk dat ik nu vaker met hem naar een meeting ofzo kan!!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 11:50

Nou mooi dat je vader het ook leuk vond Marije! Enneuh...lekker zijn jullie hoor, willen allemaal mijn val zien... Boos!
Nou ja... niets haalt het idd bij de versie van Rom....