mijn verslag :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

mijn verslag :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-02 23:19

Deze begon ook al gisteren,..
yentl op gehaald van het station en gauw Wjerdo wassen...
Ja wilde door gaan voor miss boktsnob Lachen om half 12 eindelijk thuis, koud en nat geregend Boos! Daarna tot half 3 de video van de Lord of the rings gekeken en naar bed..
Mijn wekker ging om 7 uur, en op naar de stal.
We waren daar echt op tijd, tot dat we de paarden gingen laden..
Renske gleed heel raar uit en stond dus tegen het tussen schot geleund, ik in paniek paard in paniek= paniek in het kwardraat...
er uit proberen te halenn, stond ik als ezel voor de stang, en zat ik ook nog eens lekker klem Verdrietig pfff was me het laden wel.

Oke met onder tussen 45 minuten vertraging ( lijk de Ns wel ) op weg,. Ilona nog gebeld dat we later zouden komen.
En om 12 uur waren we daar ! goed he Haha!

Paarden opgezadelt, en vertrokken...
Eerste stuk samen met kim en lottel opzoek naar plassen, helaas deze waren zo goed als vertrokken.
Daarna wilde we wat meer actie in het geheel, dus we organiseerden een hard stap wedstrijd, en toen waren wij no 1. En die lieve Wjerdo liep ons netjes achter na.
In het eerste stukje galop viel evelien van der MEGA geweldige ontzettend lieve hengstige fries Lachen Gelukkig niets aan de hand.

Bij een lang pad, hebben we nog lekker gecrossed, once en obses no 1, daar achter Renske met te veel energie, en op plaats 4 een verloren haflinger.... Lachen
OP eens kim daar, staan allemaal al stil komt daar Wjerdo met mijn zusje aan ge galoppeerd, en een applause *LOL*

Bij het zandgat lekker gegeten.. althans he kim Verward Lachen Onze broodjes kwamen op de val reep binnen.
En daarna werd Yent gewisseld met Naomi, dus Yentl mocht de terug weg rijden.
Na een val partij van Ilona, ook gelukkig niets aan de hand, verliep alles Super.
Om half 5 waren we terug, paardjes afgezadeld, en pannenkoeken eten.
Daar zaten wij samen met Ikke en consorte aan de tafel, en achter ons een clan bokkers.
Wij zijn na de pannenkoeken vertrokken omdat het nog 2 uur reizen was, zeiden heel netjes gedag, maar geen Reactie hoor Lachen

Verder was het KEI gaaf, volgend jaar ben ik weer van de partij !!!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 23:24

Hehe ik zei nog nouja ze hebben geen eens gedag gezegd en zijn al weg hihi toen ik jullie trailer zag rijden!
Sorry maarja als je met zoveel lastige mensen aan een tafel zit *LOL*
maare ik vond het heeeeeeeeeeeel gezellie op naar volgend jaar!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 08:29

Ik heb idd ook niets gemerkt dat jullie weg zijn gegaan... *schaam* De rit was idd super en zo ook goed geregeld voor de grooms. Zo hoefden zij niet steeds te wachten op ons terwijl wij de rit reden. Hebben ze alleen de nieuwe steen op het middelpunt van Nederland gemist... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 22:41

Ja, dat was wel jammer, we zagen plots een trailer wegrijden Verdrietig

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 22:42

jullie hadden het gewoon te druk met elkaar Lachen ach ja, ik zal de volgende keer een versterker mee nemen Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 22:44

ik heb wel nog gezwaaid hoor volgens mij riep je paps als eerste een keertje doei en toen hebben Mike en ik gezwaaid Alleen die tafel vlak bij jullie had het natuurlijk weer niet door.... dommies! Tong uitsteken

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 22:47

tsssss mike heb ik wel zien zwaaien ja Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers