Brief aan Wilma en Lamber, wat jullie?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 12:30

Hoi!

Tja ben ik weer met mn gezever over Mysty... ik heb vanacht een brief geschreven. Ik weet nog niet of ik hem wel echt durf te geven, maar hij moet in ieder geval goed zijn mocht ik het doen.. Willen jullie hem please ff lezen en zeggen wat jullie ervan vinden/denken?
Hier komtie:

Lieve Wilma en Lamber

Ik denk dat jullie wel weten waar deze brief over gaat… Over Mysty dus...
Ik vind het erg moeilijk om ernaar te vragen, omdat ik alles behalve ruzie wil, en jullie de laatste keren als we over Mysty vroegen, erg raar, voor mijn gevoel dan, reageerde...
Sinds die keer, dat Lamber zei dat hij Mysty misschien niet kwijt wil weet ik echt niet meer wat te doen. We hadden zo op ons meissie gerekend... Alles klaar gemaakt, alles geregeld, gespaart, gepraat en alles wat je maar hoort te doen als je een eigen pony krijgt die je voor de rest van je leven wilt houden. Als jullie Mysty echt niet weg willen doen, laat het dan alstublieft weten. Het zal erg hard aankomen, maar ik heb liever dat ik weet waar we (Inge, die nog wel harder op Mysty hoopt, en ik) aantoe zijn...
Als we Mysty echt niet kunnen kopen, gaan we over een tijdje kijken naar een andere Welsh voor Inge... Pinky is echt eenzaam, en ik wil dat hij lekker kan spelen... Het liefst samen met Mysty natuurlijk... Tja nu zullen jullie misschien zeggen koop dan een andere jaarling ofzo... Maar blijkbaar hebben jullie nog niet door hoeveel we om Mysty geven. Het is misschien niet mamma’s mooiste, en het is ook een lomperikje, maar het is gewoon Mysty, tja, het kleintje wat we altijd met liefde verzorgd hebben. Het enige wat we willen...
Hopelijk snappen jullie waarom ik dus een brief geschreven heb en er niet gewoon een keer over begonnen ben. Ik hoop dat jullie nog een keertje na denken over hoe geweldig Mysty het gaat krijgen bij ons en vooral bij haar broertje Pinky... We hebben er echt veel voorover... Ik weet dus niet wat de echte rede is dat jullie haar (nog) niet weg willen doen, maar er valt zeker iets te regelen! Als het bijvoorbeeld echt om die wei gaat, in verband met Inge van de pensionstal, kunnen we dan niet een prachtige Welsh voor jullie kopen en die met Mysty ruilen?! Het klinkt misschien echt stom, maar misschien snappen jullie nu dat het ons echt om Mysty gaat! En als het dat is dat jullie bang zijn ons kwijt te raken, dat we Jonneke en Shanaia niet meer komen verzorgen, dat is zeker niet het geval! Inge verzorgt Marjon al 3 jaar en wil haar echt niet meer kwijt, en ik ben gek op veulentjes! En dan nog maar niet te praten over het aankomende pracht veulen van Boreas Ubbo! Wij blijven echt wel! Dus dat zou het probleem ook niet mogen zijn.
Hopelijk denken jullie er na deze brief nog eens overna of er dan echt niets te regelen valt… Maar ja, als jullie haar toch zelf willen houden, zeg dat dan. Dan bespaar je ons een hoop verdriet doordat de klap als maar groter wordt. We hopen echt nogsteeds op Mysje...
Groetjes, Kim.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:38

Dat vind ik gewoon klasse geschreven, je hebt ook echt je gevoel er in bloot gelegt......ze moeten hier wel serieus op reageren.......deze brief kun je met een gerust hart versturen hoor Pling

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:41

Mooie brief Kimmy!
Ik zou alleen de eerste alinea wat 'aardiger' brengen, hierdoor kunnen ze zich misschien wat aangevallen voelen waardoor ze zich anders gaan opstellen.
Verder heb je mooi verwoord dat jullie heel graag Mysty willen hebben, liever dan een andere Welsh. En, heel belangrijk, dat jullie de andere pony's blijven verzorgen!

Verder staan er nog wat schrijffoutjes in (sorry, doe niet voor niets opleiding Nederlands Knipoog ) dus als ik die er nog voor je uit moet halen moet je het even zeggen!

Ik duim voor jullie!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:42

ik vinnum perfect!
niks meer aan veranderen!
succes!

:evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:43

Oeps, zit ik weer als enige te zeuren?? Bloos

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 12:47

hihi Thnx in ieder geval Lachen
Tja de eerste alinia is misschien een beetje bot, maar ik wou een beetje verwoorden hoe ik vondt dat ze tgen ons deden en toch niet verwijtend zeg maar... maar als je een beter idee hebt??? Graag! En je mag de spellingsfoutjes zeggen hoor, staat altijd zo slordig Lachen

Groetjess

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:47

die taalfoutjes had ik ook wel gezien maar ik dacht ach lama... het gaat toch om het gevoel.
Groetjes Petra

:evaw:

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:52

Hey kim,

Ik vind het een mooi brief hoor!
Kan je inderdaad gewoon versturen!
Ik duim voor jullie dat het allemaal goed komt!

Groetjes kirsten

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:52

Citaat:
Op 2001-06-13 13:30, schreef Pinky_girl:
Ik denk dat jullie wel weten waar deze brief over gaat… Over Mysty dus...
Ik vind het erg moeilijk om ernaar te vragen, omdat ik onze verstandhouding met jullie niet wil verpesten door steeds naar Mysty te vragen, en ik wel het gevoel heb dat dit gebeurt.


Zoiets??

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 12:53

hihi dank je...
Ik hoop het ook...
Mysty is echt het enige wat nog ontbreekt in mijn leventje! Oke mn mavo diploma zou ook mooi zijn, maar dat zien we vrijdag wel hehehe Lachen

Groetjesss

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 12:55

Verstandhouding klinkt een beetje raar uit mijn mond... :S Ik doe maar mavo! Lachen Wat is een goed woord daarvoor in de plaats?! want verder vind ik het wel mooi!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:55

goede relatie Verward ipv verstandhouding

:evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:55

'leuke band' Verward

of gewoon 'band' }>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 12:58

Leuke band vind ik wel klinken... Tzijn wel een beetje 'boeren' dus het moet niet super sjiek zijn Lachen
Verder nog fouten of foute zinsopbouwen ofzo??? vats wel Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:00

Citaat:
Op 2001-06-13 13:30, schreef Pinky_girl:
Hoi!

Tja ben ik weer met mn gezever over Mysty... ik heb vanacht een brief geschreven. Ik weet nog niet of ik hem wel echt durf te geven, maar hij moet in ieder geval goed zijn mocht ik het doen.. Willen jullie hem please ff lezen en zeggen wat jullie ervan vinden/denken?
Hier komtie:

Lieve Wilma en Lamber

Ik denk dat jullie wel weten waar deze brief over gaat… Over Mysty dus...
Ik vind het erg moeilijk om ernaar te vragen, omdat ik alles behalve ruzie wil, en jullie de laatste keren als we over Mysty vroegen, erg raar, voor mijn gevoel dan, reageerde Party!! REAGEERDEN Party!! ...
Sinds die keer, dat Lamber zei dat hij Mysty misschien niet kwijt wil Party!! WILDE Party!! weet ik echt niet meer wat te doen. We hadden zo op ons meissie gerekend... Alles klaar gemaakt, alles geregeld, gespaart Party!! GESPAARD Party!! , gepraat en alles wat je maar hoort te doen als je een eigen pony krijgt die je voor de rest van je leven wilt houden. Als jullie Mysty echt niet weg willen doen, laat het dan alstublieft weten. Het zal erg hard aankomen, maar ik heb liever dat ik weet waar we (Inge, die nog wel harder op Mysty hoopt, en ik) aan Party!! SPATIE Party!! toe zijn...
Als we Mysty echt niet kunnen kopen, gaan we over een tijdje kijken naar een andere Welsh voor Inge... Pinky is echt eenzaam, en ik wil dat hij lekker kan spelen... Het liefst samen met Mysty natuurlijk... Tja nu zullen jullie misschien zeggen koop dan een andere jaarling ofzo... Maar blijkbaar hebben jullie nog niet door hoeveel we om Mysty geven. Het is misschien niet mamma’s mooiste, en het is ook een lomperikje, maar het is gewoon Mysty, tja, het kleintje wat we altijd met liefde verzorgd hebben. Het enige wat we willen...
Hopelijk snappen jullie waarom ik dus een brief geschreven heb en er niet gewoon een keer over begonnen ben. Ik hoop dat jullie nog een keertje na Party!! GEEN SPATIE Party!! denken over hoe geweldig Mysty het gaat krijgen bij ons en vooral bij haar broertje Pinky... We hebben er echt veel voor Party!! SPATIE Party!! over... Ik weet dus niet wat de echte rede Party!! REDEN Party!! is dat jullie haar (nog) niet weg willen doen, maar er valt zeker iets te regelen! Als het bijvoorbeeld echt om die wei gaat, in verband met Inge van de pensionstal, kunnen we dan niet een prachtige Welsh voor jullie kopen en die met Mysty ruilen?! Het klinkt misschien echt stom, maar misschien snappen jullie nu dat het ons echt om Mysty gaat! En als het dat is dat jullie bang zijn ons kwijt te raken, dat we Jonneke en Shanaia niet meer komen verzorgen, dat is zeker niet het geval! Inge verzorgt Marjon al 3 jaar en wil haar echt niet meer kwijt, en ik ben gek op veulentjes! En dan nog maar niet te praten over het aankomende pracht veulen van Boreas Ubbo! Wij blijven echt wel! Dus dat zou het probleem ook niet mogen zijn.
Hopelijk denken jullie er na deze brief nog eens over Party!! SPATIE Party!! na of er dan echt niets te regelen valt… Maar ja, als jullie haar toch zelf willen houden, zeg dat dan. Dan bespaar je ons een hoop verdriet doordat de klap als maar groter wordt. We hopen echt nog Party!! SPARTIE Party!! steeds op Mysje...
Groetjes, Kim.



Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:01

als inleiding zelf zou ik meer iets in de richting doen van:

Ik denk dat jullie wel weten waar deze brief over gaat, Over Mysty dus...
Ik vind het erg moeilijk om ernaar te vragen, omdat ik de relatie die ik met jullie heb niet wil verpesten door steeds naar Mysty te vragen, en ik bang ben dat dat dan wel zou kunnen gebeuren..

of ipv "omdat ik de relatie die ik met jullie heb niet wil verpesten" zou je ook:"omdat ik de manier van omgaan van zowel jullie als mijn kant niet kapot wil maken"

vind die 1e versie als ik zou moeten kiezen uit deze 2 zelf het beste..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:02

en nu gelijk op de post doen he kimmetje! of gaan brengen. en niet in je tas laten zitten tot sintjuttemis Knipoog

:evaw:

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:05

Kheb de spellingsfouten verbeterd thnx!
Alleen ben ik er over de inhoud nog syeeds niet uit.... Verward

Nog iemand geweldige ideen?!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:08

hihihi we gaan (als het goed is) zaterdag morgen weer... Ik ben van plan hem op de tafel te leggen als we weggaan... *slik*....

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:08

de inhoud zelf is perfect! niks aan veranderen!!

en jah.. je moet alleen dan ff de inleiding zo proberen te verwoorden zodat jij je er goed bij voelt...

misschien dan idd iets van "de band" of "de goede band"?


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:12

Citaat:
Op 2001-06-13 14:05, schreef Pinky_girl:
Kheb de spellingsfouten verbeterd thnx!
Alleen ben ik er over de inhoud nog syeeds niet uit.... Verward

Nog iemand geweldige ideen?!



oeps ik bedoelde dus inleiding ipv inhoud! Bloos Dromen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:13

*LOL* *LOL* *LOL* Kimmy in de stress Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:15

uhmmm ja, best wel eigenlijk...
Wat je toch erg van een beessie kunt gaan houden he, in nog geen jaar tijd...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:17

Kheb de brief aangepast. Hopelijk issie nu goed genoeg!!!!


Lieve Wilma en Lamber

Ik denk dat jullie wel weten waar deze brief over gaat… Over Mysty dus...
Ik vind het erg moeilijk om ernaar te vragen, omdat ik de leuke band met jullie niet wil verpesten door steeds naar Mysty te vragen, en ik wel het gevoel heb dat dit gebeurt.
Sinds die keer, dat Lamber zei dat hij Mysty misschien niet kwijt wilde weet ik echt niet meer wat te doen. We hadden zo op ons meissie gerekend… Alles klaar gemaakt, alles geregeld, gespaard, gepraat en alles wat je maar hoort te doen als je een eigen pony krijgt die je voor de rest van je leven wilt houden. Als jullie Mysty echt niet weg willen doen, laat het dan alstublieft weten. Het zal erg hard aankomen, maar ik heb liever dat ik weet waar we (Inge, die nog wel harder op Mysty hoopt, en ik) aan toe zijn…
Als we Mysty echt niet kunnen kopen, gaan we over een tijdje kijken naar een andere Welsh voor Inge… Pinky is echt eenzaam, en ik wil dat hij lekker kan spelen… Het liefst samen met Mysty natuurlijk… Tja nu zullen jullie misschien zeggen koop dan een andere jaarling ofzo… Maar blijkbaar hebben jullie nog niet door hoeveel we om Mysty geven. Het is misschien niet mamma’s mooiste, en het is ook een lomperikje, maar het is gewoon Mysty, tja, het kleintje wat we altijd met liefde verzorgd hebben. Het enige wat we willen…
Hopelijk snappen jullie waarom ik dus een brief geschreven heb en er niet gewoon een keer over begonnen ben. Ik hoop dat jullie nog een keertje nadenken over hoe geweldig Mysty het gaat krijgen bij ons en vooral bij haar broertje Pinky… We hebben er echt veel voor over… Ik weet dus niet wat de echte reden is dat jullie haar (nog) niet weg willen doen, maar er valt zeker iets te regelen! Als het bijvoorbeeld echt om die wei gaat, in verband met Inge van de pensionstal, kunnen we dan niet een prachtige Welsh voor jullie kopen en die met Mysty ruilen?! Het klinkt misschien echt stom, maar misschien snappen jullie nu dat het ons echt om Mysty gaat! En als het dat is dat jullie bang zijn ons kwijt te raken, dat we Jonneke en Shanaia niet meer komen verzorgen, dat is zeker niet het geval! Inge verzorgt Marjon al 3 jaar en wil haar echt niet meer kwijt, en ik ben gek op veulentjes! En dan nog maar niet te praten over het aankomende pracht veulen van Boreas Ubbo! Wij blijven echt wel! Dus dat zou het probleem ook niet mogen zijn.
Hopelijk denken jullie er na deze brief nog eens over na of er dan echt niets te regelen valt… Maar ja, als jullie haar toch zelf willen houden, zeg dat dan. Dan bespaar je ons een hoop verdriet doordat de klap als maar groter wordt. We hopen echt nog steeds op Mysje…
Groetjes, Kim.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:19

PERFECTOS Lachen
Succes meissie! Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lalladidoo, Mark0919 en 44 bezoekers