*grmbl...* slecht gereden *bah*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 11:57

Gisteren wilde ik gaan oefenen voor m'n wedstrijdproef met het manegepaard waar ik dus op moet. Het ging echt superslecht.

Iedereen zei altijd al, Bubbels is geen paard voor jou, ze is te erg verpest, niet normaal te rijden en iets te groot.
Ik was altijd koppig en vond dat 't allemaal wel meeviel.

Gisteren heb ik mezelf daardoor flink voor m'n hoofd gestoten (figuurlijk gezien). In het begin ging 't rijden goed. Lekker ontspannen enzo. Vervolgens toen ik Bubbels echt aan 't werk wilde zetten werd ze opstandig.

In het begin vond ik 't niet zo heel erg. Maar op een gegeven moment werd 't wel heel erg vervelend, waardoor ik geïrriteerd raakte. Waarop ik dus ging spannen en Bubbels over de rooie ging.

Ze was niet meer normaal te rijden (voor mij dan) Hoe hard ik haar ook de hoeken indrukte, ze blokkeerde dan gewoon, pakte de tegenovergestelde stelling en ik had niks meer in m'n handen. Wanneer ik haar in een bepaalde gang had ging ze versnellen waarbij het amper lukt om haar terug te rijden. Zijwaarts weg willen schieten. En weet ik veel wat nog meer...

Hierdoor ging het alleen maar verrotter en baalde ik gigantisch. Het lukte gewoon niet. Boos! Frusty Boos! Frusty Boos! Frusty Extreme duivel

Ik weet dat 't aan mij ligt dat ik me moet ontspannen, maar wanneer een paard alleen maar loopt te kloten en te vechten met je, is er geen ontspannen of lol meer aan voor mij.

Ik ben erachter gekomen dat (zoals iedereen al zei) Bubbels een ideaal hobbelpaard is voor in de lessen, maar niet geschikt is voor als je echt wil gaan rijden.

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb 't nu heel goed door wat iedereen altijd zei. En ik rij de wedstrijd nog met haar en dan niet meer. Hoe lief ze ook kan zijn. Het klikt niet meer. Ik heb 't gehad.

Boos! Boze Mayo Boos!

_________________
Waar de kennis van de ruiter ophoud
begint zijn grofheid...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mayo op 2001-06-12 11:59 ]</font>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 15:35

Goh wie was er nou bozer jij of ik ???

Muts ze begint het nu eindelijk te begrijpen zucht..........

ik heb haar teveel verwend door haar les te geven op leys. Verward Want dat ging lekker. *LOL*

Gr Pris

PS Ik mis nog steeds een hoop hoor. WAT WAS DE VERRASSING ??????

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 15:39

Ik denk dat dit een goede les voor jezelf is geweest. En het is vaak ook niet verkeerd om op een paard te rijden wat heel erg lastig is. Tis alleen balen voor je dat je op haar de wedstrijd rijdt, dat het dan minder goed gaat.. maar hier leer je echt van. Hopelijk krijg je strax leukere paardjes om wedstrijden op te rijden, en misschien gaat het wel helemaal niet zo slecht! Wat ga je starten? groetjes Linda

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 15:48

Ik ga gelukkig een B-proef starten. Maar het is ook pas m'n eerste wedstrijd.

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 15:49

Pris had wel een leuke verrassing voor me, ze had stiekem Roel en Thirza uitgenodigd om te komen kijken. Ik was echt heel verbaasd.

Het was voor hun waarschijnlijk minder leuk om te zien, maar ja.

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 15:58

Ze hebben ook wel lol gehad hoor.

En volgens mij medelijden met mij omdat ik les stond te geven.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 16:31

niet fijn voor je mayo maar ja volgende keer pak je gewoon een andere pony. ik snap best dat je gespannen ging zitten toen je boos was maar je kan toch beter gewoon onspannen zitten blijft het paard ook rustiger van. nou veel plezier

groetje frenske

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 18:11

maar kun je het niet zo zien dat het misschien een uitdaging is om zo'n monstertje aan het werk te krijgen?
Misschien lukt het echtecht niet met dit paard hoor maar ik zou het als een uitdaging zien kijken wat er van te maken valt.
rijd je haar in de proef met karin?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mer1980

Berichten: 18748
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 18:18

Ja Roel en Thirza, maar ik wist dus weer van niets en ik heb nog een grote zooi aan geld voor Pris liggen. Afgelopen vrijdag kwam er al iets tussen (autopech heb je he met een roestbak) Mayo wil je nou toch nog Meis lenen??? Gna gna. Roel belde me ook al. Nou ja ik hoor het wel

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:25

Ja ja, wij waren inderdaad onopvallend gekomen. Het gezicht van Mayo toen ze ons zag, sprak boekdelen en was wel een klein (voorzichtig gezegd) boos even op Pris, maar dat verdween gauw in ruil voor een lach.
Nou we hebben Thirza ook een heel klein beetje voor een verassing gezet want die mocht het paard van Pris Leys rijden. Dus die hadden we ook heel even, ze scheen het al eigenlijk van te voren te weten.
Maar ondanks dat het niet wilde met Mayo, heb ik het wel gezellig gevonden.
Heb inderdaad beloofd aan Mayo dat ze binnenkort op Meis gaat. En Prisca hielp Mayo zo lekker met het rijden dat ik haar gevraagd heb of ze mij ook de maand juli even door kon helpen met Meis. En dat gaat ze doen.
Dus a.s. dinsdag komt ze en dan komt Mayo ook mee. Kijk er nu al naar uit, hulp is in aantocht..
Ben ik blij om.
Maar ja, het was verder heel gezellig, de bijrijdster van Pris was er ook dus hadden we een complete

miniboktmeeting!!

Hi hi..
Komt gauw nog een keer waarschijnlijk..
Greets

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 08:59

Ach Nimber Bub is niet echt een uitdaging voor haar. Ze is best groot voor Mayo en omdat het een manegepaard is helemaal krom. En dan wordt hij ook nog met de slof verkeerd gereden.

Tja op zoek naar een ander paardje dus??

Als Mayo het proefje op Meis kan rijden waarom niet?? Moeten we wel op tijd doorgeven hoor~??

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 11:56

huh/ van paard wisselen? Bedoelen jullie de wedstrijden op Meis rijden i.p.v. op Bub? Mag dat? huh? help, weet niet hoe ik moet reageren, hahaha, Mayo en d'r hopeloze reacties.

Ik wil wel weten of dat de bedoeling was met sommige van deze topics, anders zit ik me misschien te verheugen op iets wat niet zo is. Anders doe ik 't gewoon met Bub.

Dikke knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 11:57

Citaat:
Op 2001-06-12 18:11, schreef Nimber:
maar kun je het niet zo zien dat het misschien een uitdaging is om zo'n monstertje aan het werk te krijgen?
Misschien lukt het echtecht niet met dit paard hoor maar ik zou het als een uitdaging zien kijken wat er van te maken valt.
rijd je haar in de proef met karin?



Het is geen uitdaging meer, het is elke keer dat ze zo moeilijk doet. En dan houdt de uitdaging op een gegeven moment op.

Ik moet haar in een individuele preof rijden en in de pas-de deux met Karin.

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mer1980

Berichten: 18748
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 11:58

Tuurlijk. Je4 moet wel zelf ff een auto voor de trailer zoeken maar ook die mag je wel lenen. Lief he van mij. Als ze onverhoopt toch een beetje druk is kan je haar wel eerst even longeren, maar al het enge is nu wel van Meis af hoor. Het heeft een hoop moeite gekost na mijn laatste bijrijdster.

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:10

Nou Mayo regelen dus ???

De proef en de Pas de deux is op een andere dag ???

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 12:12

AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! Wie heeft er een auto waar een trailer achter kan en die ik vrijdag 22 juni 's-avonds en zaterdag 23 juni 's-middags mag lenen??????????? Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Thanx lieverd!!!!! Nou nog hopen dat ik aan trailervervoer kan komen anders heb ik alsnog een probleem.

Dikke knuf van een hele happy Mayo!!!!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:19

Mmmmhhh misschien een nachtje laten staan of zo ??

Kan vast wel op ZH.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:19

Roel, wat goed dat je nu iemand hebt die je begeleidt. Ik vind het nog steeds stom dat je a.s zondag niet mee doet met de onderlinge westrijd hoor ! Schijnheilig

Merilyn,na je laatste bijrijder? je bedoelt dat meisje met dat rode haar? Ze kon er toch aardig mee rijden of niet? Verward

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 12:20

Denk je dat de auto van Mo 't zou mogen trekken?

Het is een VW Vento, 1.9TDi en hij weegt 1200 kg.

Mo heeft z'n E niet, maar m'n vader wel en heeft ervaring met zwaar beladen caravans e.d. te trekken.

Knuf!!!! Party!! Clown Party!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 12:22

Wacht even Meertje mocht ik de auto ook lenen? M'n vader kan 'em wel rijden. Maar zou dat wel mogen van je ouders?

Of begrijp ik je even verkeerd? Ik ben namelijk even lijp van vrolijkheid.

Knuf Mayo *lalalalalalalalaa*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:23

Roel waarom doe je inderdaad niet mee??

Springen of dressuur ??

Ja ik heb zo een leuke klus in de maand juli Verward

En Mayo en Roel helpen ach het is weer een leuke ervaring voor mij.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:39

Whaaaaaaahaaaahahahahahah Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Mayo is lijp!!!!! hahahahahah Party!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:41

als ik dit zo lees komt dat echt nooit meer goed... *duikt voor de zekerheid maar weg*...
Mayo is echt onbereikbaar geworden...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:43

Hahahahahahaha!!! Mayo is wel bereikbaar, maar dat moet je dan even op een ander niveau proberen Haha! Party!! Party!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:45

*grin* dat bedoel ik, voor ons aardse wezens is dat te hoog gegrepen *onder bureau*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, Hobbyhorse, kitag1rl, Maanon_, sterregoud, SusanH en 13 bezoekers