Hoe bak verhogen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Hoe bak verhogen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 14:24

Ik wil een bak maken, hoe kan je die het beste verhogen en wat voor zand en evt. houtsnippers, ofzo kan ik het beste gebruiken???
Alvast bedankt!!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 15:11

En...waar haal je het zand vandaan en hoeveel heb je ongeveer nodig voor een bak van 20 bij 40???
Alvast bedankt!!!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 15:50

ze strooien bij ons een dikke vrachtwagen met zand over het oude zand heen/\
maar omdat jij een nieuwe bak maakt neem ik aan, zou ik eerst de zijkante verhogen, anders trappen ze al het zand eruit
voor de winter vin dik houtsnippers makkelijk, nooit echt super glad, neemt et water goed op.
enz..

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 17:50

Mijn ervaring met houtsnipers niet doen!!! De eerste tijd gaat het super maar na een tijdje als het veel heeft geregend wordt het glipperig en glad en wil het water niet meer weg! Tenminste dat was in onze bak zo... Nu hebben we hem aardig hoog liggen maar vooral Bol... Dus het middelste punt het hoogste en dan zijkanten lager... Zo kan altijd het water er aflopen... Wij hebben verder van een bollenboer ''spoelzand'' gekocht... Me vader doet bij elke week ff met een oude trekker die niet zo zwaar is de bak vlak maken zodat alles er weer vlak bij ligt dat je geen sporen enz meer hebt... Dit werkt bij ons harstikke goed ik kan altijd rijden ook als het veel heeft geregend!