inschrijven indoor alles vol!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

inschrijven indoor alles vol!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 11:56

Jeetje man, wij proberen in de regio utrecht ons in te schrijven voor de indoors, wat blijkt alles tot en met januari is vol, niet te geloven Schijnheilig .
We hebben ons wel kunnen inschrijven voor 23 december te leusden.
Ook de andere regio's zitten vol. Verward

Wie weet of er nog ergens plek is voor de L2 en de L1?

Maar snel hopen dat het buitenseizoen snel komt Haha!
Aangezien dat nog even duurt, in het koude kikkerlandje, kunnen we het dus wel even vergeten.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:02

Het is inderdaad wel een crime om nog een plekje te vinden op een indoor. Ik heb gisteren ook stad en land afgebeld om in december nog ergens te kunnen starten en ik heb nog twee plaatsen kunnen vinden waar ik ook nog eens 2 proeven kan starten bovendien.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:07

Er is dat he?
Ik heb voor onze eigen wedstrijden in kunnen schrijven t/m februari maar dat heb ik in augustus al moeten doen.
verder sta ik alleen maar op de wachtlijst....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 14:04

Je kunt toch altijd terecht bij je eigen vereeniging?
Als je veel indoor wil starten moet je je idd al wel 2 maanden van te voren opgeven. Als je een goede locatie kent is het zaak om als in augustus te vragen om een planning van de wedstrijden voor het indoor seizoen.

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 14:58

Reddy007 schreef:
echt waar?! nou hiero niet hoor, Noord-Holland is wel rustig! mare wij gingen ons opgeven voor indoor Meppel en dat was 1 dag na dat de P&S uitkwam! wij waren gewoon de laatste! was BOMVOL!
maar hiero niet hoor



Ja Indoor Meppel zit altijd snel vol.. Haha! Vooral de L en de B.. gewoon gelijk bij zijn en dan zit je er wel bij Lachen..

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:03

Bij ons dus niet als je te laat bent de vereniging heb je pech (we zijn wel 1 van de grotere verenigingen bij de KNHS)Het is zelfs al zo erg dat bij onze wedstrijden in de winter (op kootwijk is het wel 'open')alleen nog maar eigen leden mogen starten en dan is er dus ook nog een resevelijst van leden... Daarna komen de niet leden pas.
Niet leuk hoor!Maarja weer de enige in de buurt die 2 proeven en binnen losrijden heeft (naast de waterberg maarja das toch weer even rijden vanuit Apeldoorn)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:39


Nulla tenaci invia est via

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 17:22

Mijn vereniging had 15 september wedstrijd en toen was al bekend dat de wedstrijd van 17 november (!) al vol zat.

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 12:02

Reddy007"]
[quote="Gekkemeid"][quote="Reddy007 schreef:
echt waar?! nou hiero niet hoor, Noord-Holland is wel rustig! mare wij gingen ons opgeven voor indoor Meppel en dat was 1 dag na dat de P&S uitkwam! wij waren gewoon de laatste! was BOMVOL!
maar hiero niet hoor



Ja Indoor Meppel zit altijd snel vol.. Haha! Vooral de L en de B.. gewoon gelijk bij zijn en dan zit je er wel bij Lachen..
[/quote]

ja maar wij wisten niet wanneer het precies was en wie we moesten bellen, maar in de P&S stond dat natuurlijK! naja 2 dagen daarna opgegeven! gelukkig zaten we erbij zeg! naja ik spring dan M, maar dat was ook al bijna voL!
[/quote]

Spring je nog gewoon bij de Pony's? Als dat zo is moeten we tegen elkaar Haha! want ik rij ook in de M en ik start ook op Indoor Meppel Lachen


ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 15:15

Ik vind dat dus echt belachelijk. Er moeten gewoon meer wedstrijden komen. Hoe moet dat dan als je een jong paard hebt en hem zover hebt dat je eens een proefje wil rijden? kun je gewoon een paar maanden wachten. Lekker zeg. Misschien moeten we er eens iets aan doen met zijn allen bij de KNHS? (alleen of ze luisteren?)

Stralend de dag door.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 14:19

Kun je in die tijd mooi verder doortrainen Ivar *LOL*
Ik heb me voorgenomen om indoor niet zoveel te starten en maar iets meer tijd aan mijn studie en vrienden te besteden Haha! Ga na het cross-seizoen nog wat springen en dan houd ik een winterstop *LOL*

Het is inderdaad een hele klus om op een startlijst te komen op het moment! mijn moeder helpt bij onze vereniging op het secretariaat en ze blijven bellen...Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 17:38

hoi!

Ik weet eigenlijk niet hoe het hier zit... dat regelt onze vereniging, maar ik moest in augustus voor het hele seizoen een lijst invullen, dus dat is mooi handig!

(L)

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:10

Zelfs om te crossen kom je op de wachtlijst *LOL* Kreeg vandaag een brief van Barchem dat het helaas vol zat...Huilen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:55

Hey. als je optijd inhebt gestuurd zit je er met de cross bijna altijd bij toch?? vaag..

Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:03

ivar schreef:
Ik vind dat dus echt belachelijk. Er moeten gewoon meer wedstrijden komen. Hoe moet dat dan als je een jong paard hebt en hem zover hebt dat je eens een proefje wil rijden? kun je gewoon een paar maanden wachten. Lekker zeg. Misschien moeten we er eens iets aan doen met zijn allen bij de KNHS? (alleen of ze luisteren?)


De KNHS kan hier niks aan doen. Voor de wedstrijden ben je afhankelijk van de verenigingen die wedstrijden kunnen en willen organiseren!

Dus iedereen moet zijn eigen vereniging maar eens aansporen om wat meer wedstrijden te organiseren. Wij organiseren zelf 4 dressuur en 4 springwedstrijden in het winterseizoen, en 1 groot buitenconours in de 5 jaar, maar er zijn verenigingen die nooit 1 wedstrijdje organiseren!!!!!!!

Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 13:25

Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat een heleboel verenigingen afhankelijk zijn van een manege als thuishaven.
En op een manege zijn ze ook niet blij als er ieder weekend wedstrijden gehouden worden en de gewone pensionklanten daarover gaan klagen.
Bovendien heb ik me laten vertellen dat verenigingen maar 10 open wedstrijden per jaar mogen organiseren.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 13:32

Fitzroy schreef:
Bovendien heb ik me laten vertellen dat verenigingen maar 10 open wedstrijden per jaar mogen organiseren.


In navolging van het topic over wilde wedstrijden, is dit dus een punt waar de KNHS actie mag ondernemen wat mij betreft. Allereerst zou het aantal wedstrijden per vereniging omhoog mogen en dan ook nog eens de dichtheid per regio. Rondom een straal van tientallen kilometers rondom Amsterdam is alles vol in de winter, er zijn verenigingen die het niet voor elkaar krijgen om wedstrijden toegewezen te krijgen en die dan ook nog eens te behouden, dat schijnt allemaal nogal wat moeite te kosten en daar ligt duidelijk een punt voor de KNHS om te verbeteren.

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 14:59

bij ons worden in de winter geen wedstrijden georganiseerd, omdat de inrijhal namelijk maar 15 bij 30 is met palen. Niemand wil hier rijden, de gewone rijhal is 20 bij 40.
In de zomer zijn er 2 keer dressuur en 2 keer springen voor paardne ne pony's. Verder ook nog 4 menwedstrijden. Deze zomer waren er ook nog de B-kampioenschappen, dus nog een wedstrijd meer.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Marije_jiplover

Berichten: 25242
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:51

Wij hebben in de zomer in principe 6 wedstrijden en in de winter geeneen. Dat is omdat wij alleen 2 binnenrijbanen van 18X35 meter hebben en deze hebben dus niet de juiste afmetingen.
Verder heb je bij ons in de buurt wel meer verenigingen met alleen een buitenrijbaan, is in de winter dus ook niet echt makkelijk organiseren. Maar het is niet leuk als je al zo ver van te voren moet inschrijven. Ik had pas gewoon mazzel, 2 weken van te voren bellen, op de reservelijst komen en 4 dagen later teruggebeld worden dat je toch mee kunt starten. En verder moet je dus goed voor je uit kunnen plannen.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 19:23

germie schreef:
bij ons worden in de winter geen wedstrijden georganiseerd, omdat de inrijhal namelijk maar 15 bij 30 is met palen. Niemand wil hier rijden, de gewone rijhal is 20 bij 40.
In de zomer zijn er 2 keer dressuur en 2 keer springen voor paardne ne pony's. Verder ook nog 4 menwedstrijden. Deze zomer waren er ook nog de B-kampioenschappen, dus nog een wedstrijd meer.


Zo'n losrijhal hebben wij ook, en wij hebben alle dressuurwedstrijden helemaal vol zitten, met 1 proef per persoon!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 19:48

Het resultaat is dat we ons nu maar voor het jaar 2003 (klinkt echt ver weg) hebben ingeschreven, te weten: 26 januari, 16 februari en 23 maart.
Jammer dat we de maanden april, mei, juni nog geen overzichten hebben anders was ik maar eventjes voor het hele jaar 2003 doorgegaan met boeken, nu ik toch aan de gang ben

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 16:55

mmmm, wij hebben nog wel plek denk ik, voor 30-11 en 1-12, is wel in Breda, weet niet waar je ergens woont in Utrecht?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Oriotti en 3 bezoekers