Steef VS Iwaldo... Hoe krijg je Steef ah zweten?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Steef VS Iwaldo... Hoe krijg je Steef ah zweten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 21:51

Vandaag kwam Steef naar mij en Iwaldo kijken na een paar mislukte pogingen Haha! Gelukkig had Wal dit keer geen ijzer los of singeldrukking, en ik leefde ook nog, dus het kon allemaal doorgaan Knipoog

Goed, Eerst Steef opgepikt met de scoot van het busstation, en toen op stal ff een rondleiding gegeven wie wat waar qua paarden. Hij heeft alle toppers even bewonderd en toen zijn we de grootste topper gaan zadelen.
Ik heb eerst even een uurtje ofzo gereden, en Wal liep best aardig. Ik had de dag ervoor gesprongen en hem daar flink mee losgekregen dus kon hem aardig oppakken.
Steef heeft het fototoestel in handen gekregen met de opdracht ´leg onze ´training´ maar even vast´ en is uitgebreid gaan shooten... eerst een lange lompe Wal met de neus naar voren, daar ging ie al iets zakken, daar kwam ie al wat meer bij elkaar, en uiteindelijk wilde ie mn hand nog redelijk volgen. Ben benieuwd naar de plaatjes. Ik heb nog twee sprongetjes genomen en er zelfs een balk afgegooid (dat doet ie anders nooit hoor ) Bloos ' omdat Wal niet zo uitkwam en ik slordig aan het rijden was.

Nou, daar kwam het grote moment dan. Steef mocht op Wal Haha! Eerst maar eens even spoortjes om laten doen en zweep overgegeven, ik wilde het hem niet aandoen om zonder te rijden Extreme duivel Nou, Steef klom erop en die zwarte donder dacht even ´hee er zit een kerel op mijn rug dat betekent dat ik mag sterrekijken!´ Nou mis, want na een half rondje besloor Wal dat Steef toch wel een beetje dressuurruiter was en tadaaa.. hij kon wel rond lopen Schijnheilig Nou, steef het moest ook even worden vastgelegd hoe Steef reed dus foto´s daarvan volgen nog. Steef moest er hard aan werken maar kreeg ons jachtpaard aan de praat Pling
Na een kwartiertje stappen, draven, galoperen, Sb, beetje losmaken (nóg losser? Knipoog ) was Steef best wel moe. Viel dat ff tegen, het was zwaarder dan het eruit zag zei ie Knipoog Maar hij heeft het goed gedaan, niet veel mensen krijgen Wal een beetje aan de praat!

Goed, de 'trainingssessie' op foto volgt nog, mogen jullie het beoordelen. Het commentaarvan Steef was iig handig, nee ik zaagde niet (altijd gedacht dat ik dat best wel deed) en ja ik trek mijn hakken op (dat weet ik, vooral met lichtrijden) Er zaten leuke stukjes tussen zei hij Lovers en dat weet ik, sommige stukjes gaan goed, andere ronduit lomp Pling Ik ben me dan ook best bewust van mijn beperkingen..

Maar het was gezellig en leuk om Wal eens te zien lopen bij een bokker! Steef, als je nog iets toe te voegen hebt wbt het rijden ofzo, be my guest!
Laatst bijgewerkt door Laura op 18-10-02 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:54

Haha! Leuk verslag! Was zeker heel gezellig!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:55

Het was erg leuk. Iwaldo is echt cute Haha! , maar hij is echt enorm moeilijk te rijden, had niet gedacht dat hij zo moeilijk was maar het was erg leuk om eens te doen, nu snap ik Laura's verhalen pas echt!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:57

Leuk verslagje, klinkt erg gezellig *LOL* Maar.. ik ben nu zooo benieuwt naar de foto`s Lachen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 09:45

Twee dames.
Eentje zonder haar met twee benen.
Eentje met haar met vier benen.

Beide lopen te smachten naar Steef, vooral na dit verhaal.
Want op het harige monstertje moet je dan ook maar eens rijden!
Ze schijnt volgens Kim een leuke WIPKIP te wezen. Extreme duivel
Zit heel gemakkelijk uit, maar ze kan zo langdradig doorgaan dan... Gaaaap

Nou is de 'wipkip' wel tijdelijk ziek, dus misschien maar even wachten.. Frusty
Voor Waldootje was het zeker wel wennen, een man en toch keurig dressuren...

Steef ik hou in de gaten wanneer de foto's komen! }>