nakomelingen van peterpan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

nakomelingen van peterpan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 21:20

wie kent deze?
wat voor een paarden zijn het?
heeft iemand foto's?


Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:34

Ik heb een Peter Pan ter verzorg gehad! Echtr een showpaard, maar een dominant paard! Hij probeerde je ontzettend uit. Echt makkelijk was hij ook niet zowel in rijden als in omgang, heel druk en kwam met rijden vaak in actie, Hij wist heel goed hoe hij omhoog moest komen met zn voorbenen! Zowel onder het zadel als ernaast.
Hij was wel mooi, vrij stevig gebouwd. Als het klikte dan klikte het... en zo niet dan kon je het shaken... Bij mij klikte het gelukkig wel, maar dat wilde niet zeggen dat hij niet in actie kwam Haha! Maar een ontzettend gaaf paard!
Hier als 4 jarige in het paddock, winter.
Afbeelding

Hier als 5 jarige in de zomer
Afbeelding

Afbeelding

Mocht je nog meer foto's willen zien, laat het dan even weten, dan plaats ik ze van het weekend nog wel, maar dit zijn degene die ik op dit moment op mn computer heb staan! Lachen

....

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 22:44

Ik heb een peter pan x jasper x fresco x a palatin
Merrie met een geweldige manier van draven, galop kon wat mooier. Ze kan goed springen met een mooi voorbeengebruik en ze heeft heel veel vermogen. Ze is helaas wat aan de kleine kant, 1.61m.
Ze heeft in de omgang een heel goed karakter, ze is onzettend aanhankelijk, lief bijt en schopt nooit. Echter onder het zadel is het een enorme stresskip. Ze is verschrikkelijk subtiel een keer wat harder roepen en ze gaat aan de wandel. Ze is verder wel mak bokken en stijgeren doet ze absoluut niet onder het zadel alleen kan ze verschrikkelijk heet worden af en toe.
Ik ben blij met dr, subtiel paard maar wel eentje met uitstraling en beweging!
Ik wil een foto plaatsen maar weet geen upload machine, dus moet je het eventjes met de tekst doen sorry Knipoog

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 23:40

Onze Nicky had 6 jaar geleden een zoon van Peter Pan...
Die hebben we toen verkocht aan Zoer (Echten) en die heeft hem tot het voorjaar gehouden, toen was meneer al Z springen Verward Haha! Haha!
Nu hebben we een maandje geleden gebelt met Zoer en toen had hij hem verkocht aan iemand in Belgie en daar loopt hij nu Nationaal 1.30 Haha! Haha!
Helaas heb ik geen foto van hem

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 15:58

Ik heb op een stal gelopen waar een dekhengst peter-pan stond, maar dat was een welsh...... Haha!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 18:28

Oww jah..Peter Pan heeft ook al een goedgekeurde zoon. Opan heet hij, geloof ik Verward Haha! Haha!

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-02 19:38

Neel schreef:
Oww jah..Peter Pan heeft ook al een goedgekeurde zoon. Opan heet hij, geloof ik Verward Haha! Haha!

Jep Opan ken ik.
Tja ik heb zelf een peter pan maar kende er helaas geen anderen. Ik ben dus heel benieuwd hoe die het doen.
De onze is ook zo'n kleur bruin. met kolletje en 4 witten voetjes mooi ontwikkeld maar niet groot. is nog maar 2,5 dus kan nog groeien.
beetje dominant maar niet schrikachtig. kwa lopen had ik haar slechter ingeschat dan ze is. of ze is verbeterd.
ik vind haar nu wel lekker rondsjouwen. maar onder het zadel is nog afwachten. hoe ze springen zou ik niet weten. maar dat vind ik nog te vroeg om daar mee te beginnen. over een half jaar kan ik een keer met losspringen beginnen maar nu gewoon lekker relaxt en rustig aan.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 20:08

Buren van mij hebben een zoon van Peter Pan op stal staan, moeders vader is Formateur.
Het is een bruine met 4 witte sokken en een bles, qua karakter koel maar heel dominant en sterk! Maar wanneer je hem goed de baas kunt is het echt een superpaard met gigantisch veel springtalent. Hij heet Ormand en heeft een stokmaat van 1.74.

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 13:14

Op manege groenendaal in amersfoort/bunschoten stonden er een paar ze zijn er behoorlijk sportief uit echt mooie paarden misschien kun je daar eens gaan kijken.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 134 bezoekers

cron