Nu al een nieuwe vriendin!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Nu al een nieuwe vriendin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 18:36

Ik heb laatst een topic geopend over het feit dat het uit was met mijn vriend, na 4.5 jaar.

Vandaag is me even duidelijk gemaakt hoeveel hij in al die jaren om me gegeven heeft. Ik heb hem gevraagd, toen het uitging, om nog even te wachten met verkering nemen, een maandje ofzo. Het is nu precies 10 dagen later, en meneer heeft een nieuwe vriendin. Ik heb net een berichtje gekregen van hem, ik heb na een grote ruzie wel duidelijk gemaakt dat hij me de waarheid moet vertellen over hem en dat mens.

Nou is dat nog niet eens het ergste. Het ergste is dat hij nu met een meisje gaat waar ik al zeven jaar ontzettende ruzie mee heb. En niet een beetje, we kunnen elkaar niet uitstaan. En ik weet zeker dat dit een geintje van haar is om mij te 'pakken'. Ze heeft dit namelijk al een keer gedaan met mijn ex. Het was net uit tussen ons, en zij ging hem versieren. Uiteindelijk bleek dat ze geen donder om hem gaf, en had ik een vriend in mijn armen die gek werd van verdriet. En ik weet zeker dat ze dit met deze jongen ook gaat flikken. Het is toch triest dat je iemand probeert te pakken over de rug van haar exen? Alsof die jongens er wat aan kunnen doen dat wij ruzie hebben!

Maar hij weet dat ik een hekel aan haar heb, hij weet hoe ik hierover denk, en toch doet ie het, toch gaat hij met haar, na 10 dagen al. En hij heeft er de afgelopen week nog over gelogen ook, waarschijnlijk gaan ze al langer met elkaar...

Ik ben blij dat het uit is hoor, maar dit doet gewoon pijn. Heeft die jongen nou niet een beetje gevoel in zijn lijf? Het is uit en hij mag doen wat hij wil, maar het is net tien dagen uit, na 4,5 jaar. Waarom heeft hij al die tijd gezegd dat hij van me hield, als je zo van iemand houd ga je toch niet meteen met haar grootste vijand?

In ieder geval trek in mijn handen ervan af, door deze actie is het echt voorgoed over tussen ons. Dit is de eerste keer dat hij me écht heel veel pijn doet. Ik dacht dat hij van me hield...

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:40

Hallo wakker worden, als hij van je had gehouden had hij het niet uitgemaakt. Laat het hem lekker uitzoeken met zijn nieuwe vriendin. Hij kan jou geen pijn doen, JIJ laat het toe dat hij dat doet!!!!!!!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 18:44

Hij heeft het niet uitgemaakt. Dat hebben we samen, als goede vrienden gedaan. Sterker nog, als het aan mij gelegen had was het vorige maand al uitgeweest. Maar dat betekent niet dat ik niet meer om hem geef. En goede vrienden zijn we nog steeds, en om dat mens te treiteren zal ik expres niet kwaad op hem worden. Maar leuk is het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:45

Zo zijn kerels nu eenmaal, niks aan te doen. Verder ben ik het wel met Fabienne eens. Alhoewel je hiermee wel een prima afleidingsmanoeuvre hebt om niet bezig te zijn met je eigen verdriet.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:46

Nee natuurlijk is het niet leuk, zo'n relatie van 4,5 jaar is niet niks. Ik wens je veel sterkte, en maak je niet druk om wat hij doet!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 18:53

Veel verdriet heb ik niet meer om hem hoor, Lovely. Dat vind ik nergens op slaan, dan had ik voor hem moeten vechten, en niet de handoek in de ring moeten gooien. Ik vind het prima dat het uit is. Maar het gaat gewoon even te snel voor mij allemaal. Hij is altijd al lomp geweest, maar je kan het ook overdrijven. Ik heb hem al heel vaak gezegd dat ie eens wat rekening moet houden met anderen. Blijkbaar kan hij dat niet, en dat vind ik triest. Maar ik zei meteen al: Als hij verliefd is op dat meisje, moet hij ervoor gaan. Ik zal hem echt niet tegenhouden. Maar hij loopt met open ogen in haar 'val', en ik kan niets anders doen dan toekijken. Zij gaat hem pijn doen, maar waarom? Waarom scheld ze me niet gewoon verrot ofzo? Het is haar om mij te doen, waarom dan via hem? Over zijn rug? Blijkbaar probeert ze te bereiken dat ik tegen haar ga schelden ofzo. Helaas voor haar doe ik dat al jaren niet meer, ik negeer haar gewoon. Als zij dat nou ook gewoon zou doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:56

Oke, je zegt dat je geen verdriet hebt, maar toch doet het je heel erg veel pijn omdat je toch nog om hem geeft.
Negeren die handel en laat hem maar zijn eigen vingers branden, wordt ie wijzer van. Je hoeft hem niet te helpen ofzo, nergens voor nodig.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 18:59

Helpen doe ik ook niet, ik laat het hem zelf uitzoeken. Maar ik kan er gewoon niet bij dat hij zo stom kan zijn dat hij dit niet ziet. En ik vind het wel een beetje l*llig van hem tegenover mij. En pijn doet het wel ja, 4,5 jaar is niet niks, ik ben pas 18, ik heb mijn hele puberteit met hem gedeeld. Maar verdriet is het niet. Ik ben niet verdrietig dat het uit is. Ik vind het jammer, maar beter. Ik hou mijn gezonde verstand erbij, zeg maar, haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:03

het is uit. je accepteert dat, hij gaat zijn weg, jij de jouwe. als hij zijn vingers brandt aan haar, is dat zijn probleem. negeren, dat vind ik nog het beste klinken.

als ik je een tegenvraag mag stellen: wat had je verwacht dat hij zou doen?

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:03

Lovely schreef:
Zo zijn kerels nu eenmaal


Sure....

Je moest eens weten hoe goed ik nu begrijp wat pniekepnak nu voelt.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 19:06

Ha, dank je, vvtjuh!

Wat ik had verwacht? Dat hij naar me had geluisterd, dat hij niet tegen me had gelogen, en dat hij me nog een laatste goede dienst had bewezen. Juist omdat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan. We praten gewoon nog, hebben de grootste lol samen. Waar zij nu dus heel erg tussen komt te staan. Vind ik erg zonde!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:11

je zegt "waarschijnlijk" dus is het niet echt netjes om hem als leugenaar gelijk uit te maken. een goede dienst bewijzen kan je ook op verschillende manieren interpreten. waarom zou zij er tussen komen? begrijp me niet verkeerd, ik vind je situatie erg rot, maar misschien zitten er meer gevoelens bij je dan je wilt laten blijken.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 19:13

Ik weet niet alles, maar ik weet wel zeker dat hij tegen me gelogen heeft. Niet over het hele verhaal, maar hij heeft gelogen. Dat weet ik zeker, en dat heeft hij toegegeven ook.

Ik weet niet waarom zij er tussen komt. Ik heb geen idee. Maar ik ken ze allebei, en ik heb gezien hoe het de vorige keer is gegaan. Dus heb ik wel reden om te denken dat ze er tussen komt. Ze zal namelijk alles op alles zetten om dat voor elkaar te krijgen, geloof me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:16

vvtjuh"]
[quote="Lovely schreef:
Zo zijn kerels nu eenmaal


Sure....

Je moest eens weten hoe goed ik nu begrijp wat pniekepnak nu voelt.
[/quote]

Oh, maar ik snap ook heel goed hoe die zich nu voelt hoor, juist omdat het niet uitzonderlijk is. Kerels hebben echt een extra gave om je te laten barsten waar je bij staat en er nog over te liegen ook.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:16

hoewel liegen niet hoort, kan de bedoeling achter het liegen misschien "beschermen" zijn. wie zal het zeggen. en anders alleen maar beter dat het uit is, toch?
Lovely schreef:
Kerels hebben echt een extra gave om je te laten barsten waar je bij staat en er nog over te liegen ook.
dat scenario ken ik ook, maar dan met "dames". denk dat het eerder een persoonlijkheids trekje is dan sexe.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 18-10-02 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:17

MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!!!!
ej meis, komt wel goed!!
dikke kus van je weet wel wie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:18

SuperPepeijn schreef:
hoewel liegen niet hoort, kan de bedoeling achter het liegen misschien "beschermen" zijn.

Oew, hier krijg ik bij voorbaat al een misselijk gevoel van. Net zoiets als 'bang om pijn te doen', ja dahag, dat doen ze toch wel dus kun je er net zo goed voor uit komen. Maar ik moet de eerste vent nog tegenkomen die me van te voren al vertelt dat ie mijn dag gaat verpesten.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 19:22

Maar wie beschermt ie dan? Mij of zichzelf? Mij hoeft hij niet te beschermen, en als ie zichzelf beschermt door te liegen is het een mietje!
En het is zeker beter dat het uit is, daar ben ik van overtuigd.
Haha Lovely, wat heb je een positieve mening over mannen!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:25

"bang om pijn te doen" bedoel ik hier ook niet mee. ik kan me voorstellen dat de jongen de relatie met dat meisje nog even voor zich houdt, om zo de spanning die er al is niet groter te maken. en dan zeg ik ook niet dat dat goed is, maar de bedoeling erachter misschien wel.

ik kan jou ook niet van te voren vertellen wat jouw dag zal verpesten, of dat ik dat wel doe. niemand die mij dierbaar is wil ik zijn/haar dag verpesten. dat is niet in mijn belang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:26

Ah joh, je maakt wel eens wat mee. Dat liegen is meestal om zichzelf te beschermen en wordt wanneer het uitkomt nog wel eens omgebogen naar het beschermen van jou, de kolder van geen pijn doen enzo, either way een slappeling.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 19:27

Dan nogmaals: Wie beschermt hij? Ik hoef niet beschermt te worden, dat weet hij. Dat heb ik hem gisteren zelfs nog duidelijk gemaakt. Dus beschermt hij zichzelf, door te liegen? Dat vind ik heel zwak, sorry. Vertel gewoon de waarheid, dan word ik niet boos, dan ben ik blij dat hij de waarheid verteld!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:29

Het eerste wat ik dacht: "tja echt mannen, die kunnen blijkbaar na lange relaties niet op hun eigen poten staan.
Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt, en het voelt gewoon als verraad.
Maar zo zie je maar weer, wat het verschil is tussen 'houden van' en 'houden van'.
Probeer het naast je neer te leggen en hem ook. Het zal niet mevallen, maar wel het beste om jezelf te beschermen. Sterkte en laat je vooral niet gek maken. Succes.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:30

ik kan je niet vertellen wat hij beschermt, of dat hij dat uberhaupt doet. het was een mogelijkheid. let it be, wat lovely zegt: negeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:31

Hij beschermt zichzelf, in zijn eigen belang, zoals SP ook al zegt. Jouw belang speelt helemaal niet mee anders was dit nooit gebeurd om te beginnen.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 19:33

Ja, daar hebben jullie allebei gelijk in. Wat een eikel he, daar heb je dan 4,5 jaar verkering mee gehad!