Je kijkt naar buiten en zie.... waterballet *arg*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Je kijkt naar buiten en zie.... waterballet *arg*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 14:52

Sjeempie, wat een takkeweer. Het is gewoon grijs buiten van de hoeveelheid water die verticaal gaat.
Dat wordt dus weer dweilen thuis want bij slagregens regent het in tussen de dakpannetjes met indoorwaterballet op de eettafel tot gevolg. Nu maar hopen voor vriendje dat hij zijn zooi heeft opgeruimd en dat z'n fleptop en testserver niet meer op tafel staan.

Gelukkig hebben we vorige week de mais eraf laten halen want het is een grote prutzooi nu, met name dank aan die fijne natuurmonumenten. Was wel stoer trouwens want de mais was hoger dan de hakselwagen. Belgische mais is way better dan die nederlandse zaaitroep.

Anyway, ik zit nu veilig en vooral warm op kosten van de baas binnen. Denk dat ik zo eens iets ga doen. *BOREDOM SUCKS*

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:48

Bij mij hagelde het wil ik niet ik wil sneeuw!!! Lachen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:52

Ja met als over van ramp dat ik 1 uur en 45 minuten in allerlei files heb gestaan vanwege die mensen die allemaal niet kunnen rijden en dus overal maar tegenaan gaan botsen omdat ze denken dat ze voorzichtig moeten zijn vanwege het weer (om 14:45 was er al 230 km file) Boos!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 15:59

Ik woon op een goede 10 minuten afstand van mijn werk en zelfs dan nog kan het zomaar een half uur duren voor je thuis bent door al die zondagsrijders. "Er valt een druppel regen, OE eng", of zichzelf dan om een beuk heen te vouwen".

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 16:04

en dan ben ik hier lekker in florida waar het niet zoveel regent als daar Schijnheilig

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 17:28

Prima schreef:
Ja met als over van ramp dat ik 1 uur en 45 minuten in allerlei files heb gestaan vanwege die mensen die allemaal niet kunnen rijden en dus overal maar tegenaan gaan botsen omdat ze denken dat ze voorzichtig moeten zijn vanwege het weer (om 14:45 was er al 230 km file) Boos!


Oooww Boos! , ik kan me daar ook zooo druk over maken!! Twee regendruppels en meteen gaat iedereen op de rem staan!
Zwaar irritant!
Ik hoorde het op de radio, overal wegen afgesloten door ongevallen...

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 17:32

Gut, ik geloof dat ik even de website van de ANWB ga raadplegen, anders blijf ik nog wel even hier.. Behh, niet zoveel om vrijwillig in de file te gaan staan.. Haha!

Update: ik blijf nog even hier.. Zie dat de A29 ook al vaststaat.. Daar heb ik dus zeeeeker geen zin in..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, XxLMMxX en 137 bezoekers